Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Hvor fant du denne krakken?

Min første tanke når jeg så illustrasjonen er at vi kan forvente tilsvarende ORR i de to armene, men høyere CR i Arm 4.
ASH blir meget spennende!

image

Og skal vi koke enda tynnere suppe på denne modellen, så ser vi at øvre opptak i Arm4 er ca 33 høyere enn øvre opptak i Arm1, noe som tilsvarer dos økningen i prosent fra 15 til 20. Tilfeldig? Kanskje, men uansett lovende og spennende.

"I tillegg til de nevnte aksjeplasseringene er Halvorsen også inne i flere andre Oslo Børs-noterte aksjer, deriblant North Energy og Gentian Diagnostics.


Godt gjort å ikke nevne Nano deriblant.

1 Like

Det er ett lite grunnlag (N=4), men tendensen er jo der.

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/stokke%20et%20al%20EJNMMI%202018%20-%20Predosing%20with%20lilotomab%20prior%20to%20therapy%20with%20177%20Lu-lilitomab_0.pdf

2 Likes

Ja, det slås stort opp at han har 64,5 millioner kr i Komplett, men ingenting om at han har ganske nøyaktig det dobbelte i Nano… :sleeping:
Men Hegnar tror jo ikke sånne aksjer er virkelige, da de som utvikler medisin ikke har inntekter (før de oppnår det de jobber for, å få medisiner godkjent og på markedet)
Sånn er det når man bare skjønner olje, shipping og laks :rofl:

1 Like

Gir meg forhåpninger om at Arm4 kan gi en CR på mellom 30 til 35 prosent. Eller kanskje nærmere 40 prosent i et skikkelig bullcase?
Som du sier Fornybarkrakk , ASH blir spennende.

2 Likes

Jeg tipper at ASH gir oss en gylden mulighet til å spekulere oss i hjel på hva 20/100 vil gi helt til resultatene for Paradigme foreligger.

image

1 Like

:grin:

4 Likes

Ca 5 uker til ash! Jeg gjør som de store healthcare-fondene og handler mer på dette nivået :slight_smile:

image

13 Likes

9,5 uker er vel rett :wink:

Edit: 1-4 desember

image

Jæv…a dritt funker ikke å sette inn memes på laptop.
Har vært sånn lenge med bilder også @pdx men klipp og lim funker- KUN for bilder ikke tekst. Meme uten tekst er som en vakker kvinne uten tenner. Eller et måltid uten ost.
@anon21766851 skyld på sjefen, ikke meg :rofl:

1 Like

Nailed it.

1 Like

5 uker til ash ABSTRACT da :stuck_out_tongue:

Forstår virkelig ikke jojo nedgangen altså!! Må være tradere som virkelig koser seg.
Ihverfall betryggende å se at flere av de store øker, og at ASH nærmer seg! Summa summarum gjorde at jeg kjøpte et par hundre til på 53,50.

Snakker vi da ‘‘cut off’’ 1 august på det som presenteres i abstract1 november?
Så I forhold til de vi får vite 1 november så vil presentasjonen på ASH har data som har modnet 4 måneder lengre?

Abstract submission deadline August 1, 2018, 11:59 p.m. Pacific time

Traderne vil vel ut i dag og inn i olje, og så er vel PCIB årsak #2.

1 Like

ASH-konferansen 2018: Ledelsen har uttalt at de har forhåpninger om å få gi en muntlig presentasjon av det fullstendige datasettet fra fase 1/2-studien Lymrit 37-01.

Vi kan forvente svar på om det blir muntlig presentasjon 1 november såvidt jeg har forstått?.
Det vil isåfall gi et godt signal om hva vi kan forvente oss på ASH.

Enten får vi beskjed om hvilken type presentasjon de får tidlig i oktober og så det godkjente abstraktet 1. November, eller så får vi begge deler 1. November. Cutoffen til abstraktet kan vel være typ juli, så Duration of Response vil jeg tro kan endre seg fra abstrakt til konferansen i desember. Cutoffen til posteren er sikkert èn måned før, ja (ref: Lugano)

1 Like

Svarer deg her:

Jeg tenker at en profesjonell investor som jobber med et investeringscase som Nordic Nanovector over år kan tenkes å ta telefoner til sykehus, prate med behandlere osv og få generelle svar på hvordan det har gått med den nye ARC’en som de prøver ut. I tillegg har de nok leverage til å få enda bedre svar fra CEO og CMO på investormøter…

Kort sagt: De har ressurser til å finne ut mye mer enn vi greier, fordi de har kontakter.

Er hva jeg tror :wink:

1 Like