Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Nei, hva tror du? Lavere ORR, en DOR som ikke leverer opp til forventningen, at 20/100 flopper.

Jeg synes ikke det er så spennende å snakke om oppsiden lengre, den kjenner nesten alle til. Nedsiden og potensielle trusler/skuffelser bør komme mer i søkelyset på disse trådene.
Når man leser biotek trådene om dagen så er det en total missmatch mellom kart og terreng. Aksjekursene faller, men på diskusjonsforumet er det forsatt lun, koselig stemning.

2 Likes

Når poenget er å være tålmodig og sitte langsiktig så burde vel snittet faktisk være gjennomsnittet av kostpris for de aksjene man sitter med. Eller?

Derfor burde det diskuteres grundig, ikke bare med overfladiske utsagn som er veldig generelle. Tenker vi at data som er bedre enn konkurrentene er gode? Hva er flopp-resultater for 20/100?

Oppsiden tror jeg ikke så mange kjenner til lenger :smiley:

Edit: forumene er dominert av langsiktige som tenker mer på det fundamentale, og ikke på daglige svingninger. Det finnes flere trader-tråder for kortsiktige. Det er kanskje derfor vi fort forlanger litt dybde i utsagnene.

@Krafer - de skal presentere oppdaterte data. Det er jo det selskapet lever for.

1 Like

helt enig

2 Likes

Hva er grunnen til at Nano sender ut melding om at dem skal presentere på ASH nå ? I fjor sendte dem ut dagen hvor Abstraktet var tilgjengelig (1.Nov 2017) .

Nå er jeg fersk her men ASH er ikke det American Society of Hemotology?
Skal ikke NANO bare ha en stand på den årlige messen de holder?

1 Like

Det er vel “The main event of the year”.
Det er vel ikke akkurat en stand hvor dem kommer med det nyeste Fenalåret…
Stand på en messe liksom…:slight_smile:

haha, det kan du si! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Men kom igjen, ikke vær vanskelig da! Du vet selv hva som blir motatt som en skuffelse av markedet.

20/100 med dårligere effekt enn 15/40 = skuffelse
15/40 med dårligere effekt enn ASH 2017 = skuffelse
DOR lavere enn 13 måneder = skuffelse

Etter ASH i desember er det ikke akkurat spekket med triggere for å si det forsiktig.
Og da kommer min gnagende bekymring for finansieringen frem igjen. Klart de klarer å hente penger i markedet, men til hvilken kurs?

Dette er min største bekymring og nå, 20/100 flopper…

1 Like

Det var da voldsomt til pessimistiske folk ble her da. Ingenting har endret seg de siste ukene.

2 Likes

Jeg har trua ihvertfall! Og den vakler ikke med kursen heller.

20/100 har ingen mulighet til å ta igjen 15/40 til ASH uten å få respons på samtlige pasienter inkludert etter ASH 17, så akkurat det tror jeg blir feil å tro. Hvis effekten i 20/100 derimot har økt fra ORR 50% or CR25% betyr det jo at pasientene inkludert etter ASH 17 har vist bedre effekt, noe som kan peke på at Paradigme vil vise en annen side av 20/100. Er effekt lik ASH 17, så er jeg enig i at mange blir skuffet.

Arm 1 kan kanskje føre til en skuffelse om den er vesentlig dårligere enn Ash 17, men det skal vel litt til siden alle ble presentert på ASH 17?

mDOR er jeg helt enig i at det er knyttet forventninger til at skal øke noe. Det er også det eneste som burde ha innvirkning på kursen, siden NANO er garantert markedsadgang med de resultatene de viser nå.

Høyere mDOR = høyere markedspenetrasjon + høyere pris for Betalutinbehandling.

Finansieringen ser jeg ikke på med redsel nå. Det er mye data som skal tikke inn før de skal hente penger.

3 Likes

InVivo;
Hemmeligheten med å oppnå høy avkastning innen biotek er å ha solid kunnskap om selskapet, kjøpe seg inn meget tidlig, og sitte tålmodig over flere år med mindre det kommer åpenbare negative resultater.
Litt flaks med inngang skader heller ikke.

Hva mener du?
Vi får presentert nye data fra 5 nye pasienter i Arm1 nå i desember.

image

Veldig spent på hva du mener om at det skal tikke inn mye data før det skal hentes mer penger.
Innen 1 år bør vel Nano ha hentet inn mer penger, kan ikke se noe store muligheter for verdidrivende data innen den tid.

1 Like

Det har jeg også stilt spørsmål om, faktisk en måned før «nødvendig»

Men det er fortsatt en messe der Nano skal ha en stand hvor de har fått lov til å ha en poster med informasjon fra “Phase 1/2a LYMRIT 37-01 study” er det ikke det da?
Skjønte ikke helt hvor du vill med det fenalåret ditt. Du blander kanskje begrepet messe med martna du :wink:

Det mest interessante er jo ikke at de skal ha en poster på ASH, men at det er på den typen konferanser man får oppdaterte forskningsresultater. Så kan man vel snakke om en stand eller ikke, men grunnen til at man venter på det er jo oppdaterte data.

det kommer (sannsynligvis) oppdaterte data på ASH, det er derfor det er en big deal.

Krafer;
Regnet ut fra kurs ca. kr 52 for Nano og kjøpspris 14,20.
Men ser nå at den har falt kraftig i dag så da blir det vel 349% kursøkning.

Nei, du ser på oversikten over FL-pasienter.

Her er oversikten over innrullerte pasienter med NHL på ASH 17:

image

Nedsiden er liten for ARM 1 og hvis resultatene er tilnærmet lik i “Paradigmepopulasjonen” så er de så og si garantert Accelerated Approval, som konkurrentene har fått med mye dårligere resultater. (I mine øyne)

1 Like