Nå er jo ikke Abstraktet ute før om en mnd, men kanskje noen insidere vil kjøpe aksjer ??
Ja, innrullerte pasienter ja, men du har ikke fått effekten fra de siste 5.
Dette er data fra ASH 2017:
Hvis jeg ikke har helt matematisk blackout her så vil en 349% kursøkning fra 14,20 bety kurs 63,76. Regner med det er 249% kursøkning du prøver å si
Kan insidere kjøpe nå? Sitter de ikke med info
Gjør dem ikke det hele året da ?
Vet ikke hvordan det fungerer helt , men noen som kan svare på det kanskje ??
Jo, de ligger i denne:
Det er antakelig pasienter med MZL og MCL. De har alltid vært der.
Riktig, de silte ut den gjengen der ja. Da er jeg med.
Da er det bare DOR og 20/100 vi har i vente.
Jeg har avblåst alle forhåpninger om eventuelt rally før og etter ASH og legger Nano ned i skuffen.
Håpet mitt ligger i Archer-1 nå, men det blir nok ikke data derfra før i 2020, kjenner jeg denne bransjen rett.
Så lenge de børsmelder har de god anledning til å kjøpe, det sagt så tror jeg nok at tiden mellom innsendt abstract til ASH og ASH presentasjonen ikke er spesielt musikalsk.
Har prøvd å spørre børsen om det men de gadd ikke svare.
Krafer;
Man regner %-vis økning i forhold til inngangskursen. Eksempelvis er inngang 14,20 og en på kurs på 28.4 være 100% økning, og en kurs på 42,6 være 300% kursøkning relatert til 14,20.
Tror det er mange som har denne bekymringen om dagen om en vurderer aksjekursen som noen indikasjon.
Kanskje lurt å stikke en finger i jorda og tenke seg om hva som er ‘gode’ resultater i eksisterende konkurrenter.
Her er konkurransen
Mye å ta inn over seg, men mange skriver seg selv noe ut pga dyr/komplisert/krevende for pasienten behandling.
Copanlisib er den som jeg ser mot som mest relevant, og deres data er dette:
Siden data kommer fra arm 4, nå, og arm 4 hadde svakere data i utgangspunktet. La oss si det på 15 nye avleste pasienter blir 6 ORR hvorav 3 CR(bear case) vil det påvirke totalen slik:
all patients: 43/77(56%) ORR, 18/77 CR(23%)
Det vil påvirke negativt, det er et teoretisk mulig scenario, og Betalutin vil fremdeles være en best in class på efficacy(mDoR er sterk), behandlingsregime og livskvalitet.
Vil konkludere at det kan fremkomme data som markedet tolker som negativt, men som likevell altså tegner en hyggelig fremtid for NANO og Betalutin.
Å satse alt på at ASH blir redningen kan bli feil, det er medisin til markedet, og kapre selv en mindre markedsandel som er hva som er det viktige.
Likevell, å anta at resultatene blir lik hva som har vært, med forbedret mDoR, vil være nøkternt, og vise til en større sikkerhet for selskapet. Større utvalg, lengre periode, relevante data for BP og markedsaktører ellers å gjøre vurdering på, dataene som blir vurdert opp og ned i alle former for å beregne sannsynelige scenarioer for PARADIGME.
At ASH hypes litt er ikke uten årsak vi er priset på et nivå du må tilbake til før BTD, før FPD Paradigme, ja før REK godkjenninga forelå for både Paradigme og Archer-1.
Og vil minne om at 20/100 tilfører mer radioaktive stoffer for å ta livet av kreftceller, så å forvente at det skulle få dårlig effekt, er ikke å forholde seg realistisk, mer å forholde seg negativ. Et perspektiv det er lurt å ha forhold til, men ikke nødvendigvis gjøre bevegelser i forhold til. Det er ikke et veldig sannsynelig scenario, og vil likevell innebære at NANO har ferdige data for siste del av studiet før vi får effekt-data som brukes til markedstilgang. Data som kan være betydelig mye dårligere enn hva som har vært fremvist så langt hos Betalutin.
Fornybarkrakk
Hva er det som er uklart rundt Arm1 her?
Ingenting, jeg bare ryddet opp i en misforståelse. Ble litt mye bilder
Da gjentar jeg dette igjen:
Dårligste scenario for Arm1 er 68%.
Forventet er 72%.
Bullcase er 76% ORR.
Hvordan kan du forvente at responsen skal øke?
Ja, altså, hvis man skal regne på det så fremstår jo kursen veldig lav. Og topp 5 har jo således også økt på disse nivåene
Fordi vi nå har 6 mnd avlesning. Dette kommer også klart fram i dagens børsmelding.
Nei det er feil.
14,2 -> 28,4 er 100% økning
14,2 -> 42,6 er 200% økning
14,2 -> 56,8 er 300% økning
jeez… Hvis jeg kjøper en aksje til 10 kroner, og kursen står senere i 50 kroner. Da vil min aksje ha gått 5-gangen, altså 500% fra innkjøp.
Ja, og så da? det er jo 3 måneders avlesning som er interessant.
Feil, da har aksjen gått 400%.