Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Sant det , krakket. Men om man har vært i aksjen en stund, begynner man å kjenne igjen noen av de profesjonelle tricksene. Lærerikt, og til tider sviende.:space_invader::ocean:

Ikke dårlig, Malene svarer neste dag :slight_smile:

Many thanks for your email and your questions.

Last patient was enrolled and treated in the 37-01 trial in spring 2018 - we don’t comment on exact timing and month.

Have a great afternoon,

Malene

Ikke helt fornøyd med svaret jeg fikk, men så ordla jeg meg ikke på beste måte heller, og jeg forventet ikke å få konkret svar på begge spørsmålene heller.

Enten løy Costa 14. desember om registrering av siste pasient, eller så brukte man omkring 3 mnd fra siste pasient ble registrert til h*n ble behandlet. Og med registrert forventer jeg at pasienten ble screenet og godkjent til behandling.

Jeg forventer da at siste pasient ble behandlet i mars. Det gir at man får NESTEN tid til en 9 mnd oppfølgings på siste pasient, men ikke helt, og dermed presenteres data på ASH for 6 mnd slik de har oppgitt. :slight_smile:

5 Likes

Her er sitat costa på q4 2017 27.02.18:

Så det vil si at noe annet enn at siste pasient behandlet senest i mars ville være helt krise mtp transparens.

Er du sikker på at det ikke er snakk om arm 5 med 20/60?

Siden arm 5 ikke er nevnt 14.12?

Lisa sier at første pasient ble innrullert i desember 2012 og siste i mars 2018.
Fra Q2-presentasjonen (ca 33:00)
http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=92031946

Ja, Lisa refererte til mars og Malene til ‘‘spring’’. Helt søkt å tenke at pasientantallet blir høyere enn vi har sett for oss?

2 Likes

Ja, her er det jeg som har rotet, og ikke sett at Arm 5 er utelatt fra presentasjonen 14. desember.

Det bør bety at vi får minst 9 måneder oppfølging på alle 20/100-pasientene (siste innrullert i desember), og 6 måneder oppfølging på 20/60-pasientene (Arm 5).

Har vi nogen formening om N på arm 5?

1 Like

Se bildet @Savepig la ut :blush:

1 Like

mars er våren :wink: NANO har tidligere søkt REK om å få utvide LYMRIT-studien pga pågang, så de må vel søke igjen om de skal få utvide? Eller, søkte de i det hele tatt om Arm 5?

Forrige utvidelse var 26 oktober 2017: https://helseforskning.etikkom.no/prosjekterirek/prosjektregister/vedtak?sprek_parent_id=191330&p_document_id=896754&dato=26.10.2017

1 Like

Ja, hmm, tja. Fremdeles forvirra! :smiley:

De sier iflg. CT.gov at man skal ha 207 pasienter. Om man trekker fra 130 for PARADIGME, så burde man ha 77 i 37-01, ikke 74 som Costa viste frem i sliden sin.

Ja, det er bare jeg som roter ivei. Var av den oppfatning av at studien ble lukket i desember. :slight_smile:

1 Like

Ikke sant. Kanskje det etiske aspektet har gjort at de har innrullert noen i arm 4 eller arm 1 Norge mens de ventet på REK.

1 Like

Det stemmer nok.
Mener jeg så at de egentlig bare skulle ha 10 i Arm4 fase 2. Det ble 12.

1 Like

Jeg oppfatter det slik at noen 20/100 pasienter også er dosert i begynnelsen av 2018. Det blir spennende å se hvor mange av de resterende 12 som rapporteres på ASH.

1 Like

Alle skal rapporteres på ASH.

2 Likes

Ikke helt utenkelig, jeg har i mitt stille sinn tenkt at det var merkelig om de ikke behandlet en eneste sjel mellom des 2017 og juni 2018. :slight_smile:

Har forøvrig stor tro på 20/60, men vi er nok for sent i løpet til at denne dosen skulle bli noen driver. De har vel tidligere sagt at de kjører denne armen for å se på PK, men det er snooooooork.

Av de 12 er 2 stk rapportert på 3 mnd avlesning på ASH17.
Da er det 10 igjen. Av disse 10 kan vi vel forvente 8 eller 9 med FL.

1 Like

Alt tilsier jo at 20/60 har for mye tox. Eneste stedet vi finner effekt på dette er nok når det kommer en eller annen ny patentsøknad :wink:

Hadde vært fint om de kom på ASH og fortalte at “sorry, men nå legger vi alt på is og starter opp Paradigme 2.0 med ny arm” :wink:

Så ja, kun PK som du sier (fra ASH 2017):

2 Likes

Men hvorfor ikke si det da? Og hvorfor tilsier alt at arm 5 har for høy tox?-snipp-

De har jo vist oss arm 1-4 og begrunnet discontinuation forto av disse.