Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Absolutt spanande å få ett slikt stempel :+1:

1 Like

Alle bes melde seg på haussedekk

16 Likes

Dette var ikke småprat:)
Svenskene er betydelig mer inne under topp50 nå enn primo april. Et sentiment som kan legges til hypotesen om at Gladiator aksjene ble lånt ut i vinter.

2 Likes

Jeg får følge opp hausingen med at CEO har så mye å gjøre at han trenger sekretær også da :):joy:

Tiltredelse: Snarest!

Fersk:

5 Likes

Er det ingen her på forumet som kunne tenke seg å søke denne jobben da ? så har vi en på innsiden liksom…:stuck_out_tongue_winking_eye:

7 Likes

Stillingen ble utlyst for tre uker siden, men jeg tror ikke det er delt her tidligere:)

Okay, har ikke sett den tidligere og så at den var datostemlet i dag :slight_smile:

Søker omgående, har kokt kaffe i mange år! Med kaffekarsk, uten kaffekarsk, en dæsj bailies til de som fordrer.

5 Likes

@studenten86, er helt sikker på du kan kopiere også … Du er herved kvalifisert …:joy:

1 Like

I disse metoo tider så er det sikkert ikke lengre ett krav om mini skjørt. Selv om jeg ikke tviler ett sekund på at du hadde sett bra ut @studenten86 :joy::joy::joy:

2 Likes

Hva med dette kravet:
A minimum of ten (10) years of experience as executive assistant

Dette er tydeligvis en jobb man ikke kan forfremmes i!
Hvis jeg hadde vært assistenten til en CEO i over 10 år så hadde jeg jo håpet at jeg kanskje kunne fått litt C-suite tilbud selv etterhvert.

Kanskje dette bare er folk som brenner for å koke kaffe, kopiere og å booke fly og hotell. In it for LIFE! :joy:

7 Likes

Det er en vital oppgave for å fremme medisinutvikling! Tror du penicilin noensinne hadde blitt oppfunnet uten en solid kaffekoker? Noen har ment grådighet er hva som har ført sivilisasjonen frem i utviklingen, som en primus motor til entreprenørskap, kunnskaps og verdisøken. Men uten den solide kaffekokeren hadde steinøksa og forsøk på å sikte inn PI3K inhibitorer vært hva vi hadde holdt på med den dag i dag!

1 Like

Lol!
Stakkars PI3K-inhibitorer!
Pga en ekkel “kreftforsker”'s uttalelse på et forum så får de så lite kjærlighet :zipper_mouth_face:

Tenk på alle forskerne og legene som har jobbet utrettelig med PI3K-inhibitorer opp igjennom for å få de til å fungere. Tenk på alle pasientene de faktisk har hjulpet, også summerer jeg dem opp som søppel…
Jiiiizes. De er ganske tox, men og kalle dem søppel var litt slemt av meg.
Jeg får moderere meg asså… I forhold til Betalutin så er de ganske søppel :slight_smile:

7 Likes
1 Like

Jo flere assistenter de må ha, jo travere er hverdagen, which is a good thing😁

Jeg la ut denne for to uker siden:

Nå ser det sånn ut:

Hva skal project director gjøre?
Screenshot_2018-10-05-06-11-02
“Commercial readiness program”… Nam!

Nordic Nanovector forbereder seg på markedet, vi lurer på om arm 1 vil ha 65 eller 64% ORR :joy:

6 Likes

Dette er så nerdete at det er på grensen til hjerneorgasme :exploding_head:

Meh, assistent. Si fra når de utlyser CEO stillingen på nytt. Glemte søke sist… :sunglasses:

Jeg mener at posteren på ASH i fjor var oppdatert i forhold til de dataene som var tilgjengelig ved abstract release.

det blir spennende å se kursutvikling frem mot poster drop 1.11

nesten så en ikke vil ha noe oppgang så det ikke blir en classic sell on news event

derimot hadde det vært sexy med noen gode data som kan kicke kursen ut av denne fallende trenden vi har hatt siden des. 2016

Torsdag om 3 uker boys

2 Likes

Frykter sell on news selv. Har ingen anelse om hva markedet mener er gode efficacy-tall. Blir spennende å se hva slags reaksjoner det blir hvis OR og CR holder seg + DoR får en liten økning.

1 Like