Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Hvis siste pasient ble behandlet “spring 2018” som Malene har meldt meg litt lenger opp i tråden så skal det godt gjøres å få til 9 mnd data, med mindre pasienten ble behandlet den første uka i mars. Mener pasientene har oppfølging hver 3. måned, og da rekker man ikke få til 9. mnd på de(n) siste pasienten(e). (Men man kan rekke det på de som ble behandlet frem til februar)

http://www.hematology.org/Annual-Meeting/Abstracts/2853.aspx

  • No revisions can be made after the abstract submission deadline.

Enig, det blir trangt med tiden, og kanskje derfor usannsynlig.

Tror ikke man kan få late-breaking når man allerede har fått godkjent abstract.

Jeg ser for meg at man sender inn et nytt abstract egentlig. Ikke at man redigerer det man allerede har sendt inn.

Once an abstract is accepted, a written request to withdraw must be submitted no later than September 21, 2018 ,

  • Only six abstracts will be accepted for presentation in the Late-Breaking Abstracts session on Tuesday, December 4.
  • Late-breaking abstracts not accepted for presentation will not be published in any form.

Ja, dette blir altfor risky og usannsynlig at Nano går for. Det er tilsynelatende mulig å trekke sitt opprinnelige abstrakt, og søke etter Late breaking, men hvis man ikke får Late breaking, får man ingen presentasjon i det hele tatt.

Bare glem dette, gutter og jenter, det var bare en tanke som jeg ville utforske…

Svaret er nei til late breaking. Ble diskutert i fjor.

image

Art: Neandertal (Homo neanderthalensis)
Utviklingsnivå: Enkle steinredskaper, analoge emojis på hulevegger og primitive Kinase Inhibitorer

Utdødd: ~50 000 f.kr

Årsak utryddelse: Feilslått fortrinnsrettet emisjon mot eksisterende aksjonærer for å finansiere Fase III - studie av PI3K - inhibitorer

Kjennetegn fossiler: Større hjernevolum enn Homo sapiens, klare tegn på Grade 3 og 4 AE og signifikant lavere mDOR vs SoC.

Sånn går nuh dagan frem til ASH 2018… :skull:

7 Likes

Noen mer enn andre… :rofl:
Liksom Nano skulle opp og ned i dag!

Tror PCIB er styrende i dag også for utviklingen i flere selskaper.

Enig med denne mannen.
@Savepig illustrerte det godt med graf som viste gjennomsnittlig omsettning for det selskapet i senere tid opp mot størrelse på emisjonen.
Konkluderer for megselv nok en gang at korrelasjonen innen norsk biotek er god årsak til at diversifisering burde gå til andre sektorer.

Synes i grunn vi skal være fornøyd med å få en blå dag når børsen stort sett har vært rød ellers. =)

Ta gjerne den diskusjonen på biotekaksjertråden eller pcibtråden i stedet for her.

Er enig i mye av det du skriver og sitter selv i ro selv om jeg poster i TA tråden. Er mest for min egen del for å teste hypoteser og se hvor mye jeg treffer i ettertid. Må jo innrømme at det var en innertier den analysen i går, men hadde ikke forventet en så høy videre driv eller en så kraftig pullback, så ja, jeg hadde tjent penger på det men er ikke verdt det så tett opp mot nyheter som du sier.

1 Like

Må innrømme at jeg forsøkte et skudd på skiva i denne runden. Svetta litt før jeg kom meg inn igjen på riktig side av streken:sweat_smile:

2 Likes

Ditto. Over tid håper jeg å bygge mer selvtillit til å agere mer på ta

Hvis NANO har nyere tall for LYMRIT 37-01 enn de som nå er godkjent på poster så er det vel ingen grunn til å ikke presentere disse i en enklere form, eller?

Oppdatering fra 6-9mnd er uansett så lite signifikant vitenskapelig at det vil duge på konferanser, men kan ha mye å si for aksjonærer. Kanskje det kan publiseres i tidsskrift eller bare gå ut som en børsmelding

Du har misforstått. Posteren og presentasjonen har veldig oppdaterte tall når den kommer, abstractene som de har fått godkjent har tall med cutoff fra før innsendingsfrist.

Hva menes da med dette? Er det revision fra deadline til decision vi snakker om her da eller? Skal ikke posteren bli offisiell rundt 1. november? Kan man endre etter dette også?

  • The presentation at the annual meeting must reflect the submitted abstract. In particular, the abstract title, authorship, and scientific content of the presentation at the annual meeting must match the submitted abstract, although updates on results may be added.

Fra samme link.

4 Likes

Nordic Nanovector, nå også som oppkjøpskandidat.

Mvh
ABG Sundal Collier

17 Likes

Well, well, well.

"De 24 potentiella uppköpsobjekten är Akastor, Aker Solutions, Attendo, Axactor, B2 Holding, Benchmark Holdings, Bergenbio, Billerud Korsnäs BILL +0,93%, Bonesupport, Global Gaming 555, Humana, Irras, Loomis, Millicom MIC SDB -1,06%, Monobank, Net Gaming, NKT, Nordic Nanovector, Norwegian NAS -5,02%, Odfjell Drilling, Otello, Proact, Q-Free och Tobii TOBII -4,38%.

Ett robust affärsklimat och gott om pengar på sidlinjen som väntas på att investeras kombinerat med låga finansieringskostnader kan innebära en ökad aktivitet inom samgåenden och förvärv. ABG noterar att budpremien i Norden historiskt har varit omkring 30 procent."

3 Likes