Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Tror det er helt feil å anta. :wink: R-CHOP er da cellegift-behandling, og det er snakk om førstelinje-behandling. Så førstelinjebehandling med noe ekstra gir gode resultater? Vet ikke, husker ikke linken i farta selv, så svarer bare første-innskytelse.

Hehe. Da tror jeg ikke du har forstått casen Betalutin😊 Det er nok heller det at NANOaksjonærene har diskutert ferdig absolutt alt som er 1 2 og 3 ganger.

1 Like

Skulle en artikkel fra februar som omhandler 1 FL senket kursen i dag? Ja, why not.
Folk vet ikke hva de har investert i.

Bare å takke for laget til investorer som lar seg vippe av når cellegift i førstelinje gjør det bedre med ekstra futt. Da skjønte man ikke stort av Betalutin i utgangspunktet. :blush:

2 Likes

Beklager anfallet av tynnslitte nerver, paranoia og langt fremskredet FOMO.

Kjekt å se at du er i live Gleinster! Etterspørselen etter en ny juiceliste har forøvrig skutt i taket :slight_smile:

2 Likes

Har egentlig slått meg til ro med at markedet ikke kjører kursen høyt før noe er nært å manifestere seg i verdier. En pasient i archer, lengre dor eller en ny styreleder er ikke juicen som trengs. Før den tid skal kursen nok handles både lavere og høyere enn idag.

Når ting begynner å løsne i pivotalstudien tror jeg på ordentlig effekt.

Hvilke hendelser i PARADIGME tror dere vi kan se? Ventetid helt til siste pasient er behandlet, eller ser man noen scenarioer hvor ting kan skje raskere?

1 Like

A.A. Glein. A.A

Dessuten vil ledelsen sørge for å få opp kursen før en eventuell overtagelse. Det kan gjøres ved insidekjøp, drypp fra Paradigme og 2FL.
Hvis CLL viser seg bra tror jeg ting kan skje raskt. Da vil en kjøper få en bred pipeline med tanke på at Humalutin ligger klart.

Hvorfor folk selger nå er en gåte. Rett før FPD i 2 FL og resultater 1 november. Spesielt med tanke på at ikke 15/40 bare kan bli bedre.

Det er tre uker igjen. Hvorfor tror du ikke mdor og effekt vil gi effekt på kursen? Det er jo det eneste som betyr noe…

Usikker på om man kan kombinere effektdata fra lymrit og Paradigme for å eksempelvis søke om AA. Om man har 15-20 pasienter med inklusjonskriterier som matcher Paradigme fra lymrit-studien, samt har innrullert 50-60 pasienter i Paradigme en gang på vårparten i 2019, er jo sprøsmålet om man kan kombinere disse pasientene (Ca 80 stk) og søke AA.

Foruten den høyst hypotetiske triggeren er det nok lite med triggere fra Paradigme annet enn oppdateringer på antall sites, samt at om LPD(last pasient dosed) kommer mye tidligere enn ventet.

Ellers er småtriggere som styreformann, FPD archer-1, BTD og Prime noe som kan komme “Any minute”.

$10 000/mnd mDOR. En økning her vil jo tvinge prisen opp :wink:

1 Like

Hmm. Ja, ligger det egentlig til rette for AA før endt studie? Har ikke hørt noe fra selskapet om det. Ja, man kan mot alle odds få til noe på bakgrunn av 3701, men tviler veldig. [quote=“Fornybarkrakk, post:1874, topic:9821, full:true”]
Det er tre uker igjen. Hvorfor tror du ikke mdor og effekt vil gi effekt på kursen? Det er jo det eneste som betyr noe…
[/quote]

Helt enig, men jeg tror ikke nordmenn med penger bryr seg nok til å gi oss et skikkelig løft, dvs. Opp imot ath.

Håper selvfølgelig at jeg tar feil, men tipper at ash blir jojo før man fortsetter den triste turen vi er inne i.

Jeg tror kursen vil gå berg og dalbane til oppdaterte resultater fram til resultatene fra ASH har blitt fordøyd og vi får inn nye institusjonelle investorer. Pr. nå, tror jeg det er langt på vei de samme investorene som drar kursen opp og ned når det dukker opp meldinger.

Dersom NANO forhandler frem en partneravtale (noe jeg personlig ser på som meget sannsynlig i løpet av 2019) tror jeg det kommer er bra løft med en gang, for så å se en gradvis økning i kurs etter hvert som fondene vekter seg opp (som tilfellet Algeta om jeg ikke tar helt feil).

1 Like

Kan ikke si hvor enig jeg er med deg her Glein, vi har samme oppfatning. Tror du deler min frustrasjon pga vi har en aksjonærbase som er totalt på bærtur.
Jeg er meget happy med selskapets fremdrift nå, men særdeles MØKKlei av aksjonærbasen i denne aksjen.

Og her ligger kimen til en kurseksplosjon: en partneravtale. Og her kan folk med noen års hukommelse dra algetaparaleller. Det begynner å ihvertfall se ut som inntekter.

Dette er et helt realistisk scenario, og ikke er det utenkelig at Bayer med norsk tilstedeværelse og brede logistikk er en perfekt kompanjong.

Er det noe børshistorisk som skulle indikere at kursen skulle komme i løpet av siste månedene først i forløpet?

Hehe, jeg er ikke så lei av de som sitter på innsiden, men mer fortvilt over pengene som sitter på utsiden. Det er disse man må fenge, hjelper ikke å gi @Fornybar enda større e-boner, vi trenger @Evilfreud -boner.

1 Like

Jeg har selv sagt det samme som deg på chaten senest i dag, med hensyn til partnerskap osv. Den største forskjellen mellom oss er vel at jeg tror aksjonærene digger gigantiske e-bonere og faktisk verdsetter så betydningsfulle dataslipp som det ASH kan bli.

Nå er det bare 3-7 uker igjen til vi har svaret…

2 Likes

Kjøp mer Nano, legg i skuffen og vent til 2025, selg aksjer, kjøp nytt slott.

3 Likes
1 Like