2025?
Det er en intern greie rettet mot Glein.
Hva er det som tilsier at ikke investorer skal posisjonere seg for partneravtale, BTD, PRIME, kortsiktig oppgang osv. nå som de får siste tallslipp for 3FL før readout Paradigme? Hva tenker du om bevegelsen her til 58kr intradag i forrige uke? Når det blir stille på selgersiden går det fort oppover.
Vi har sett bevegelsene på tidligere dataslipp, og dette er det desidert viktigste dataslippet til nå: hvis du hadde planlagt å kjøpe NANO for fase 3-toget, ville du gjort det nå, eller ventet til du hadde all tilgjengelig informasjon før du kjøpte på en kurs som fremdeles var billig?
Jeg synes fremdeles det meste peker mot at investorene enda sitter på gjerdet, og at skredet kommer når når en tar det første skrittet.
I første omgang det som har blitt naturlover for NANO. Hvor hver eneste årsak gir lik virkning. FPD, alt regulatorisk på plass, 40+ sentere, ASH 2017, smellgod CEO, fast track, finansiering. Vi skal NED!
Det skjer ekstremt mye bra, men kursen NEKTER å gi etter. Vi er inne i femte måned av pivotalstudiet uten at norske investorer bryr seg en puck, og flytter sparepengene fra den ene biotekhesten til den andre, alt ettersom hvem som løp raskest i sist løp. Det er helt tullete at man jukker lav 50 etter fast track fra FDA! Det får meg til å resignere i forhold til kursutvikling, nesten uavhengig av hendelse.
Jeg syns ikke ASH 2018 er det viktigste til nå, de første 62 er langt viktigere enn de neste 15. Spenningen er utløst: Betalutin virker, nå gjenstår detaljene. Hvor godt og hvor lenge kan det virke. Sånn akkurat.
Jeg er hellig overbevist om at vi ser butikk! Til slutt. Jeg kjøper det lille jeg makter med spede midler, og planlegger nytt kjøp denne uken. NANO er fremdeles billig, det er bare så trist at så få deler vår oppfatning.
Skal ikke krangle på dette. Helt enig. Spørsmålet er når det første skrittet tas. Jeg sitter på innsiden, og er klar for alt. Men det er ganske ensomt.
Helt utrolig at vi er der vi er når du ramser opp alle disse milepælene, de fleste funnet sted det siste halvåret!
Enig i at det er sinnsykt, men det har jo skjedd veldig mye utenomsportslig det siste året som har veid opp for entusiasmen: Costagate, lavere mdor, stor emisjon i sektoren.
Ja, detaljene gjenstår, men de er egentlig minst like viktige siden de spisser inn på rett populasjon! Og det er jo nettopp disse man får et hint om på ASH hvis de greier å plukket ut PARADIGMEgruppen. Det kan være alt fra 20-30-40 pasienter i rett populasjon.
Samtidig vil mDOR være mye mer representativ for Betalutin enn den har vært før. Det er de to poengene som er det viktige nå.
Vi er vel egentlig enige om det meste bortsett fra hvordan markedet vil reagere Forventningen min ligger i at denne oppdateringen tar oppmerksomheten tilbake dit den hører hjemme, Betalutin.
Enig i det øvrige, men jeg er skuffa over hvordan den gjengse investor, store som små, har håndtert denne emisjonen. At man flytter massive penger fra NANO til et selskap som har behandlet mindre enn 20 pasienter med cellegift og kirurgilys, er helt koko.
Man flytter pengene fra fast track og pivotalstudie på gang, til cellegift og rykende ferske forsinkelser, hvor det er vist at man rekrutterer langt under forventning.
Alle får gjøre seg opp en egen mening, men akkurat denne emisjonen syns jeg viser at norske investorer elsker å plage seg selv.
Jeg har lyst å tro at markedet reagerer, kanskje får vi inn noen norske biotekkronasjer fra bergenbio eller pcib eller targovax. Kaaanskje også en eller annen crazyguy fra funcom flytter penger også.
Men ja, Betalutin trenger å komme frem igjen. Har fått ufortjent mye motbakke.
Bare å puste rolig. Det er ikke helt så enkelt som at biotek-investorene hopper til den hesten som løp raskest forrige løp. 360 m nok skulle hentes inn til PCIB på kort tid, et selskap med rundt 2m nok omsatt i snitt siste 6 mnd? Det har vært en del av presset som mange har måtte merke, og det tar tid før flere investerings-penger til biotek kommer fra de som har måttet skuffle frem. Bare å være tålmodig, det kommer sigende, og NANO er priset på en måte som gjør situasjonen ‘ladet’, det kan komme mye oppgang på kort tid når det løsner tenker/håper jeg. Spent fjær.
Har full forståelse for frustrasjon og resignasjons-følelser i forhold til kurs-bevegelser.
Tålmodighet sies å være gunstig på aksjemarkedet.
Det er for all del sunt å ha skepsis, og det er viktig å ta diskusjonen for å se hvor man ender opp. Du og @anon80503862 er vel de eneste jeg kan diskutere med her på forumet uten å få beskjed om at jeg alltid går imot og ikke får svare lenger
Ooog, jeg har selv sitter i andre bioteks og studert NANO med kritisk lupe for å finne feil (to år siden). Jeg byttet da jeg innså at det ikke var noen tryggere case på Oslo Børs for meg. Hva andre ser eller tror de ser ellers i sektoren skal jeg ikke si alt for mye om, men jeg mistenker at flere følger hva andre skriver og investerer med en lest tolkning som en bekreftelse på at det er lurt (ref; den ekstreme outlashen mot deg på starten av året).
Gleder meg til fektekampen! vs
Ja, det er mye “spenning” i aksjen, flere aspekter er fundamentalt forløst uten at man i det hele ser at det manifesterer seg i verdsetting. Ganske pussig, men for de få som svømmer motstrøms blir forløsningen desto rikere når det snur.
Det mest hyggelige med ASH er jo at man får fundamentale data å diskutere.
What? Er det noen som har fått denne linken til Savepig til å bli en negativ greie? Den er jo bull!(I mine øyne riktignok:;))
Kan du utdype hva du tenker?
Forutsetningen min er jo at folk har sett posteren og kjenner Nano, da bør jo konklusjonen være at dette er bull.
Klart det er superpositivt når det viser seg at RIT kan fungere mot Rituximab-resistens og øker PFS.
Og når Nano da har utviklet et RIT-prepratat som er mye bedre enn det som er på markedet per i dag mtp på effekt, bivirkninger, enkel bruk og unikt angrepspunkt, CD37, så er det bare å legge seg rolig tilbake og vente på oppkjøpet.
CHOP-RIT Superior for PFS Versus R-CHOP in High-Risk Follicular Lymphoma
Takk for oppklarende svar.
Caset Nano er for vanskelig for den gemene hop. Det planmessige ranet kan fortsette.
Som en av de få gjenværende av lenkegjengen så har jeg for lengst kjent at varmen begynner å stige.
Å hoppe av nå som vi passerer ei øy er uaktuelt. Til det er kursen (retningen) alt for god.
Morsomt igrunn. Jeg er også lenkemedlem, og er hellig overbevist om at vi er på vei til the promised land. Spent på om fremtida dømmer oss som genier eller idioter.
Har lastet opp gjevnt og trutt siden våren 2016.
Har aldri solgt, og har ingen planer om det. Kan lette meg for 2K når vi kommer til 230-240 da badet snart bør tas
Så jeg tror jeg kvalifiserer som «lenkegjeng»
Snart kommer Ultimovacs på børs, kommer til å suge til seg en god del kapital tror jeg.
Ultimovacs going forward
Ultimovacs will continue the clinical testing of its cancer vaccine UV1 towards a possible approval of the product. Additionally, Ultimovacs will pursue the development of a new first-in-class cancer
vaccine solution utilizing the acquired TET-platform™. Ultimovacs has started preparations for a
potential listing of the Company on the Oslo Stock Exchange. The main purpose of the IPO is to
ensure financing of the core development projects for the next five 5 years with intent to file for
Marketing Authorisation of UV1.