Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Nei, overhodet ikke.

Betalutin er såpass mild og effektiv at den finner sin nisje uansett, spesielt i aldergruppen 70+. Livet er for kort til at man på gamledagene skal slite med grad III-IV diare, av og på behandling, og stadige intervensjoner.

Til tross for at ME-401 har en sterkeffekt, har ikke PI3K-inhibitorer så langt vist en overveldende mDoR i 3L FL, og også pasientene som går på disse medisinene vil falle tilbake. Betalutin og ME-401 kan fint sameksistere i samme indikasjonsparadigme uten å gå på bekostning av hverandre.

Kombinasjonen effekt, letthet og sikkerhet gir ihvertfall meg god tro på at det er plass til Betalutin i behandlingsspennet.

2 Likes

Ok, bare lurte på om det til slutt finnes en risiko for at de vinner frem, og ikke Nano. Men det høres ikke ut som du frykter det, og utifra din siste melding så er det kanskje ikke mulig heller?

Steike, jeg tror det krakker i norsk biotek.

Så ille? Så at hovedindeksen var ned over tre prosent.

wut? :rofl:

Ja, og resten av verden følger etter virker det som.

Nå må du huske på at NANO er et spesielt case, de følger kun med på nedturer, bare å se tilbake på børskorreksjonen i starten av året. :joy:

1 Like

last%20ned

2 Likes

Mange småfisker som bæsjet i buksen i åpningen i dag! :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Perfekt timing i forhold til å laste opp før 1 november.

All in på Nano og trvx nå. Do or die! :joy:

Om ikke verden går under denne gangen så kan det alltids være fint å ta noen ekstra lodd før viktige datoer :wink:

1 Like

Tror det er mer roboter som følger internasjonale indekser du så bevegelser av ved børsstart. Synes i grunn det har sett ut som det har vært litt kjøpsiver ellers, det eksisterte vel en motstand som ble satt opp på 49, som noen ikke kastet tiden med å gripe fatt i.

Og med ‘‘het’’ så mener ABG så varm at man bør holde seg til helvete unna. :slight_smile:

6 Likes

Steike, mentaliteten får virkelig brynt seg om dagen. Mener å huske det var Arne Fredly som nevnte på en Hegnar konferanse om det “å stå i det”, vell, vi som er eksponert i denne sektoren må virkelig "stå i det ". Spesielt oss som har handlet på høye kurser og eksponert i flere selskaper enn Nano. Føler alt jeg tar i blir til gråstein.

Selv står jeg i det med det som er et urealisert grisetap!

Håper virkelig på bedre tider.

4 Likes

hvis du må ty til håp og tro har du allerede tapt.

her må man vite, hvis du ikke veit hva du har investert i hadde jeg solgt.

Hehe, joda @Deltoid, jeg vet jo hva jeg har investert i. Men jeg kan ikke styre markedene. Er jo en årsak til at jeg ikke har solgt :wink:

1 Like

I DLBCL studiet skal Nano tydeligvis fortsette med Betalutin i kombinasjon med et annet preparat.
Blir spennende å se hva vi får vite på ASH angående dette forsøket:

Cell Cycle Kinase Inhibitors Potentiate the Effect of 177Lu-lilotomab
Satetraxetan in Treatment of Aggressive Diffuse Large B-Cell Lymphoma

Authors: G.R. Rødland et al.

På dager som dette må de lange brillene på!:wink:

4 Likes

Redd vi kan ha litt utsettelser på dette her. Vi er vel bare i gang med å dosere 15MBq/kg nå. First patient i 2H 2018 skal holde ganske hardt mistenker jeg. Men DLBCL er spennende og undervurdert(pga sterk konkurranse) tenker jeg.

1 Like

Jeg er fult klar over at guidingen her ikke gjelder lengre, denne plansjen er 2 år gammel.

Poenget er at studiet med DLBCL ser ut til å bli en kombinasjonbehandling, derfor mener jeg det blir spennende å se hva som skal presenteres på ASH, som jo er et eller annet som omhandler DLBCL og Betalutin kombinert med en kinase hemmer.

På dager som dette er det bare å sette på noen av de tidligere kvartalspresentasjonene. Senest igår så jeg webcasten til q42017. Den anbefales!

Med en begredelig kursutvikling over hele linja, må man søke trøst i det fundamentale. Det nærmer seg EANM (13 - 17 okt), og det er vel godt kjent at det har blitt godkjent 2 abstracts knyttet til Betalutin, men er det kjent at begge abstractene har blitt akseptert for oral presentasjon?

Link: https://onsite.eanm.org/index.php?p=recorddetail&rid=b0ac771e-33ca-46f5-a9af-2323f9967818&t=browsesessions#ipp-record-6a36b15c-9cca-4460-b73a-888aa414dc47

Link: https://onsite.eanm.org/index.php?p=recorddetail&rid=0f91bfeb-c09b-4a03-b254-c532b3f9c6c4&t=browsesessions

6 Likes