Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Det passet meg bra. Fikk fyllt opp månedens pott med 400 stk. Rene hobbyen dette.

Det var i 2019 det var snakk om

OK, min feil.
Edit: Men støytaktikken ser ut til å virke.
Sperre flyttet fra 53 til 51,70. Liten omsetning, men noen plukker poster.

Når er det sosialt akseptert å fyre seg opp over at FPD archer-1 enda ikke har kommet?

Uke 49 ;p

1 Like

For lenge siden :zipper_mouth_face:

1 Like

Gi det no ut oktober før dere klager nå gutter!

2 Likes

Når juleribba marineres i akevitt i magen. :rofl:

1 Like

Feires med sigar på årsskifte!

1 Like

Tja, er skuffet at det ikke er kommet enda. Fyre seg opp er vel ikke før perioden de har anslått at det kommer i er over. Altså etter endt h2.

1 Like

Ny podcast ute:

Ikke fått med meg om det er noe NANO enda :wink:
Edit: Virker som det kommer ny podcast i morgen med oppdatering rundt porteføljebedriftene…

7 Likes

Så vidt jeg forstår er dette å anse som en mulig konkurrent til Nano : http://www.meipharma.com/
MEIP ASCO juni 2018: http://www.meipharma.com/sites/default/files/pdf/2018_asco_me-401_poster.final.pdf

Jeg vet ikke nok om dette, men de trekkes frem som en mulig konkurrent på HO forum

Noen her som kan kommentere?

Jo, det er en mulig konkurrent med veldig gode resultater, dog ligger Nano litt foran i løypa på veien til markedet per i dag rent tidsmessig.
Det er gode muligheter for at pasienter vil velge litt forskjellig behandling av disse to dersom Nano allerede er på marked og når/dersom MEI Pharma også godkjennes for 3.linje R/R NHL og derved at markedet blir litt mindre. Nano har bedre bivirkningsprofil og enklere behandlingsregime, MEi har bedre ORR (på lite pasientantall). (Duration of response er jeg usikker på hvem som gir best på)

men det som er med FL er at det nesten alltid vil komme tilbakefall på denne sykdommen – så når disse medisinene slutter å gi effekt etter et visst punkt, så vil neste alternativ prøves… Altså blir ikke markedet nødvendigvis så mye mindre for betalutin totalt sett.

2 Likes

Du kan lese omtrent fra her og 15 poster frem for å få litt mere om hva som tenkes om PI3K inhibitorer. Flere gode poster. Svært skadelige greier, men efficacy til MEI skal ikke skyves under matta heller.

Tenker de kan komme til å konkurrere om markedsandeler, men pga sin krevende profil vil det begrense markedsmulighetene for de i større grad enn Betalutin.

Du kan jo lese Mei pharma-tråden her på TI.
Glein har det foreløbige siste innlegget der nå, ca 3 t siden så tråden er lett å se.
Har akkurat begynt å lese den selv😉

Nå mener jeg ikke å være frekk, men hvis du må bruke TI for å skjønne hva som er misinformasjon på Hegnar Online, så er kanskje ikke biotek det du burde investere i :blush:

6 Likes

Helt riktig. Nå skal det sies at bivirkningene ME-401 sliter med er diare og utslett, og at de jobber ganske intenst med å få disse under kontroll. De har så langt holdepunkter for følgende:

De har kjørt fullt regime på pasientene frem til bivirkningene blir såpass sterke at man bør avbryte. Deretter avbryter man behandling, får kontroll på bivirkningene, og starter opp behandling igjen med en intermittent schedule(1 uke på, 3 uker av). Så langt har de vist at man beholder effekt, og får bukt med videre bivirkninger

Det er denne hypotesen de vil teste i sitt pivotalstudie. 150 pasienter behandles først i to sykluser, før de deles inn i to armer:

• arm 1:75 pasienter fortsetter med daglig dosering inntil progressive disease eller behandlingsstoppende toksisitet.
    . arm 2: 75 pasienter går over til intermittent schedule(1 uke på, 3 uker av) inntil progressive disease eller behandlingsstoppende toksisitet

Her ligger den store spenningen knyttet til ASH og MEI for min del.

Her er forøvrig deres pivotaloppsett:

Edit: @pdx kan godt flytte denne til MEI-tråden ser jeg i ettertid, men er kanskje greit for NANOnittene å henge med i loopen også. PDX får bestemme. :slight_smile:

3 Likes

Tror du det finnes en mulighet for at mei pharma skyver Nano helt ut og at betalutin ikke kommer på markedet i det hele tatt?

Avlesing der er forventet en gang i 2021?
Det er et langt behandlingsløp også, så QoL blir redusert kan en tenke. Lurer på at neutrofil-antall også sliter under behandling, krevende for de som behandles.

Ingen slik mulighet. MEI kan ikke nå ut til like mange som Betalutin pga behandlingsregime og safety. Det krever rett og slett friskere pasienter. Er de avhengig av en mutasjon også som ikke er representert hos alle med FL?

Du vet at kun fase 3-godkjente medisiner telles som en dørstokk i forhold til Accelerated Approval, ja? Eller?