Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Nå er det bare 777 777 aksjer som skal ut i rep. emi.

Ikke umulig at vi har en omsetning over dette antallet aksjer imorra? Da skal “alle” tegne i rep.emi, og det blir lite aksjer på hver.

Edit: Som folk kommer til å se fra aksjonærlistene så sitter DnB tilsynelantende med en stor portefølje av lånte aksjer fra FTF. Om disse skal brukes for å shorte eventuell oppgang vet jeg ikke, men jeg er litt skeptisk… Og dersom DnB, som er bookrunner, kanskje har planer om å shorte selskapet fra egen konto, så synes jeg det ser rimelig suspekt ut. Men det forblir en teori fra min side inntil videre.

5 Likes

Man trenger ikke bruke så veldig mye energi på den kontoen til DNB, den er bare et mellomlagring før aksjene finner veien ut til Worldquant & Co.

1 Like

Grei oppdatering. Man får det svart på hvitt at 2019 ser ut til å stå i tristhetens tegn. 2020 blir potent.

Hyggelig cashburn, og stas med sites.

Er det 2020 snart?

6 Likes

Synes dette var bra jeg. Lavere cashbrun + antall åpne sites :star2:

4 Likes

Tenker også at ingen dårlige nyheter faktisk er VELDIG gode nyheter

7 Likes

Indeed!

Skjønner jo godt at de hentet penger nå i januar, hadde de ventet kunne det blitt helt krise.
Håpet at det kunne komme litt ARCHER juice til ASH 2019, men TTJLT…

1 Like

Noen av dere som husker hva bravo sa om 2019 på q3?

Er nesten så jeg lurer på om noen i Nano har fornærmet noen som jobber i hegnar :joy:

Prøvde meg på en liten spøk…

#champagneproblems

1 Like

Hæ? Dette gikk meg hus forbi…

1 Like

Vel…

Thanks. And the next question is about the timeline. Would you please present a timeline of expected significant news during the next 12 months?


Eduardo Bravo, Nordic Nanovector ASA - CEO [13]


Well, hopefully, that was answered on the last slide on the milestones, so that’s what I think that people should expect. If we have any other good news, it would be a champagne problem, as I call it. So – but we will stick to our promises in that slide

1 Like

Lurte i ei vending på om du hadde blitt helt pci.

1 Like

Nytt under Key Results: RTX refractory FL, ≥2 prior therapies

Noen som forklare en ikke-medisiner hva dette betyr?

Gammelt nytt, fra ASH18:

Dette er pasienter som er antatt å ikke respondere på Rituximab.

1 Like

Hvis du også skulle lure på journalistikken deres, så er nederste linje i artikkelen verdt å merke seg.

Driftsinntektene beløp seg til 0 millioner kroner, sammenlignet med xx millioner kroner i 4. kvartal 2017.

Så denne artikkelen har vært skrevet på forhånd, og mest trolig overskriften også, som bare er en kopi fra tidligere år.

Ellers så er det jo som Hallakisen sier, positivt at fase 2 DLBCL skal starte opp i 2H 2019.

Fort gjort å tolke det dit hen at de har sett noen positive resultater her:

Innspill? Hadde det ikke vært merkelig å guide oppstart av fase 2 på nåværende tidspunkt hvis fase 1 ikke viste seg å ha effekt, eventuelt dårlig effekt?

3 Likes

Targeting ASH 19 with DLBCL-results…

12 Likes

Eduardo har lagd egen versjon av Gleins Juice liste !!!

5 Likes

Fra webcast?

Ja, her ser man at 2019 står i akkumuleringens tegn. 2020 ser ekstremt potent ut :slight_smile:

2 Likes