Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Ja, noe i den duren. Setter spennet mitt på 100-130.

Haha, jeg vil ikke se på engang når Bravo viser frem en burn på 130!

130 er worst case!:wink: Forventer at det ligger sånn ,midt i mellom. Det ble vel sagt på q3 at cash burn kom til å bli høyere i q4

1 Like

Jepp. Usikker på hvor syklisk dette er, men fra Q3-Q4 i 2017 så man en grei spike.

image

Kan vi komme til å se en slik melding?
The following primary insiders, including their close associates, have
subscribed for offer shares at a subscription price of NOK 45.:smile::smile:

Tipper du må innpå VPS.no, og derfra bestille aksjer i emisjonen. Er tegningsrettene på en investeringskonto ZERO hos Nordnet stiller det seg annerledes. Mulig det da ligger under “corporate actions” hos Nordnet.

1 Like

Hvis de har brent av 130 mill har de antakelig innrullert over forventet, så det stemmer jeg ja til. Einarsson beregnet ca 1mill per pasient i en klinisk studie?

6 Likes

Jeg tror de har noe god info og komme med i morgen i og med de har satt sluttdato for repemi etter Q4.
Hadde de ikke hatt noe så er d lett å trekke konklusjon at kursen skal ned og således hadde de kanskje ikke gjennomført repemi med mindre de vil fore shortere med aksjer da som de kan bruke til å senke kursen langt ned på 30 tallet.
Det tror jeg ikke de vil.

Helt på jordet eller?

2 Likes

Tenker det er antall klinikker som er den gode nyheten, og vi vet den allerede. Bare kursen som ikke vil reagere på fundamentale positive nyheter.

Det har forøvrig vært spådd 100m cashburn siste 3 kvartaler på rad, men ble meget feil hver gang det. Nå er det kanskje en del årlige utgifter som føres i regnskapet i Q4 som kan påvirke første-inntrykk.

Tipper det som vanlig blir et ikke-event med samme presentasjon av data-tall som vi har sett 100 ganger før, kaaanskje noen smådrypp om dlbcl samt cashburn på rundt 100mill :slight_smile:

Det er veldig bra hvis selskapet brenner masse cash nå.
Hva forventer du ellers Roe? At overskriften er Nordic Nanovector tjener penger som f… ?

Håper de bruker masse penger (110mnok) men samtidig må vi se økning i sites. Da går rekruttering på skinner. Er det lav pengebruk må de forklare hvorfor.

Edit:
Gjerne noe slikt på pres:
“…and we have a q from the web: Hof is reqruitment for Paradigme goin?”
Bravo: Well, you can look at cashburn and do the math."

Kan nevne at NANO har vært i kontakt med aviser morgenen til forrige 2 kvartalsrapporter. Og det har vært positive artikler i stedet for fjolleri. Lurer på om Bravo fortsetter den hyggelige trenden han har startet der.

3 Likes

….det var jo i Q4 innrullering for Lymrit var på fullt. Deretter dabbet det av inntil vi på nytt får opp takten i Paradigme (og forhåpentligvis Archer)

Der går nogle sygt store ordrer pt.

Største posten som gikk var på rett over 3000 og en total omsetning på 150.000

Det er ingenting.

5 Likes

25% av dagsvolumet går siste kvarteret, på en dag hvor folk selger seg ut av frykt for “sell on no news”-event.

Spennende å se hva selskapet tar opp imorra!

Når de har lagt rep emisjonen til en uke etter Q presentasjonen så har de lagt lokk på prisen og den vil ikke bevege seg over 45.- før 6 Mars.
Vil du betale 50 i morgen hvis du har en mulighet til å handle til 45.- om en uke om du får overtegnet?

Det er ikke nødvendigvis riktig. Rep-emien har et fast antall aksjer, og førsteretten er gitt til eksisterende aksjonærer.

Går kursen over 45 blir det få aksjer å få tak i for andre. Og for eksisterende aksjonærer også.

2 Likes

Nå er det bare 777 777 aksjer som skal ut i rep. emi.

Ikke umulig at vi har en omsetning over dette antallet aksjer imorra? Da skal “alle” tegne i rep.emi, og det blir lite aksjer på hver.

Edit: Som folk kommer til å se fra aksjonærlistene så sitter DnB tilsynelantende med en stor portefølje av lånte aksjer fra FTF. Om disse skal brukes for å shorte eventuell oppgang vet jeg ikke, men jeg er litt skeptisk… Og dersom DnB, som er bookrunner, kanskje har planer om å shorte selskapet fra egen konto, så synes jeg det ser rimelig suspekt ut. Men det forblir en teori fra min side inntil videre.

5 Likes