Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Men uansett…deilig å endelig være tilbake til godt i minus! Man føler seg jo etterhvert mer hjemme der, og forstår lite av de som selger på topp og kjøper på bunn. :joy:

8 Likes

Sant, jeg fikk en slags krypende angstfølelse når jeg var i pluss med aksjene mine her.
Og i tiden før ASH når den var oppe i over 85 så vurderte jeg frivillig innleggelse på mentalsykehus :joy:
Spøk til revolver, sitter som sagt tidligere helt høggrolig med mine Nanos, da jeg har full tro på at det blir suksess til slutt. :slight_smile:
Selvsagt, det hadde vært mer moro med en del høyere kurser, men det er tross alt ikke så lenge til 2020, og jeg vil tro svært mye har skjedd og blitt avklart på denne tiden neste år.

2 Likes

Ja ja, så var det atter en tur i kjelleren. Kanskje vi slipper å løpe ned trappene etterhvert.

Nettokjøpt 200k aksjer fra internasjonale finansaktører siste ukesperiode. Test av teknisk støtte må påregnes, men NANO er absolutt en aksje man kan regne med i tiden fremover. Finansene er sikret for lang tid, og liten grunn tilå frykte dårlige nyheter rundt neste hjørne.

1 Like

Har tenkt det samme og har kviet meg for å innvestere mer i dette pengesluket… Men klarer vel ikke å la være som vanlig. Burde betalt ned på boliglånet som alle økonomene sier heller :slight_smile:

Vit at du ikke er alene…:wink:
Går en av mine bio-investeringer inn, så er jeg ferdig med denne bransjen for en god stund!:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Samme! Heldigvis kan man virkelig begynne å se lyset i enden av tunnelen når det gjelder Nano, som er nærmest godkjenning. Håper virkelig på suksess her, og så får vi håpe på andre tider i biotek sektoren. Jeg har innstilt meg på å holde på Nano aksjene mine i minimum halvannet år til og forsøker å se bort ifra kortsiktige kurser, så får vi se.

3 Likes

MEI Pharma oppdaterte ct.gov i dag og har den siden 15 februar økt fra fire aktive sites til fem.

Tro hvor mange pasienter NANO har innrullert pdd?

Har de økt med 1 site på 5 uker? Kan man tolke det dit at nano sin site-aktivering ikke er helt bak mål?

Jeg har ikke annet å sammenlige med, men siden mei er en av de fremste konkurrentene så syns jeg det NANO har prestert med siteaktiveringer er veldig imponerende. Litt enkel hoderegning med utgangspunkt i 0,15 pasienter per site per måned gir et hyggelig utfall med en ørliten margin.

2 Likes

Tja, har vi ikke en relativt hyggelig margin?
Med 0,15 per måned så skulle det tatt ca 12 måneder å komme i mål med 74 siter aktivert. Men mange av sitene har jo vært med i studiet siden 1H 2018, så i et bull case så kan jo rekruteringen være i boks i løpet av høsten.

Jepp. I mitt hode er paradigme ferdig i oktober/november. Samtidig er populasjonen såpass snever at 0,15 kan være litt høyt å regne med?

Kan vi forvente at Nano melder ut når alle pasientene er innrullert?

« A company that has struggled with cell therapy is Novartis , which has faced extensive problems manufacturing Kymriah. Novartis’s chief exec, Vas Narasimhan, admitted that the company had dropped the ball here, but insisted that this was always going to be a long-term bet, and that the issues had been fixed, with the goal being to cover the spectrum of blood cancers with CAR-T before moving to solid tumours.

Interestingly, he distanced himself from a Celgene-type acquisition, stating that big deals had not worked out historically owing to integration problems. The focus instead would be on bolt-ons in innovative medicines, perhaps pointing to acquisitions like that of Endocyte last October.»

Viktig at Nano fremstår som et selskap med alt på stell, produksjon, marked, F&U, pipeline etc.
Ser ut som BP, og spesiellt Novartis ref denne artikkelen, liker oppkjøp der de kommer til duk og dekket bord.

1 Like

Jeg håper og tror at vi får en positiv overraskelse her. Populasjonen er riktignok ganske snever, men jeg tror ikke det er mange som velger bort Betalutin om de først får valget. En slik melding ville overrumplet markedet fullstendig. Tvi tvi! :crossed_fingers:

1 Like

Men er det ikke egentlig rekrutteringen av ARCHER-1 som vil bli flaskehalsen her? Selskapet er avhengig av å søke med både resultater fra ARCHER-1 og PARADIGME slik de har beskrevet prosessen tidligere. Da hjelper det lite om rekrutteringen i PARADIGME er over i høst.

Tror du blander kortene litt.

Pivotalt fase 2 studie gir markedsadgang, men det må likevel gjennomføres ett fase 3 studie for endelig godkjenning. Dette er tenkt gjennomført i kombinasjon med Rituximab. Slike har ihvertfall jeg forstått det.

1 Like

Det er nok feil at de er avhengig av resultater fra begge studiene for å kunne søke. Invivo er nok inne på det. Men forhåpentligvis får vi vår gode venn @studenten86 til å forklare det godt og ryddig.

Hører gjennom Radium-podcast nå og får repetert hva det går ut på. Så får rette meg selv her.

PARADIGME brukes til markedstilgang 3L FL, Fase 3 studie kjøres basert på ARCHER-1 data i 2L FL.

De kan søke conditional approval med PARADIGME, men trenger godkjent fase 3 for å få fullstendig approval.

Edit: og dermed trenger de ARCHER-1 data for å kunne søke om å få kjøre fase 3-studien, men de trenger det ikke for å søke markedstilgang for 3L FL.

2 Likes

Jeg holder forøvrig takeda som en klar outsider til å kjøpe nano :wink: