Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

74 oppe og går
65 recruiting
9 not yet recruiting

Veldig bra! :slight_smile:

8 Likes

0,2-0,3 pasienter/måned /site?:smiley:

I USA er det nå 7 sites, 3 oppe og 4 jobber med saken.
Er det noen som husker el har link til forrige Clinical Trials? Tenker spesielt med tanke på USA.

1 Like

https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT01796171?A=11&B=12&C=merged#StudyPageTop

3 Likes

Oppdatert idag.

1 Like

Denne er jo spennende:

Korea, Republic of
Not yet recruiting
Jeonju, Korea, Republic of

8 Likes

Takk. Har det ikke vært noe oppdateringer på Clinical Trials siden i høst?
Antall sites har Nano informert om, men hvor i verden har jeg vært spent på. Og spesielt i USA.

Imponerende takt på aktivering.

Jeg tror at erfaringene fra 3701 har gjort dem i stand til å ekskludere sitea med lite aktivitet, og ta med videre de som genererer input til studien.

Straks starter vi på q2 2019… nærme at ting begynner å manifestere seg.

Hvorfor er enrolment endret fra 207 til 204? Er det tre med 20/60 som ikke er en del av studiet?

US: Utrolig bra oppdatering. Svært viktig :slight_smile: fra 2 pending til 3 åpne og 4 pending. Nydelig!!!
Edit: surr med tall en fre kveld :):sweat_smile:

2 Likes

Neida, det var sagt med glimt i øye men ser jeg brukte feil emoji :smirk: God helg til deg!

Slitasje i bioteknorge om dagen. Gledet meg over at trvx landa en avtale som faktisk lignet på inntekter, men så skusler de det vekk ved å kjøre århundrets rea-emisjon. Vet ikke hva som skal til for å snu sentimentet. Årets nyord ligger for øyeblikket an til å være mastefast.

1 Like

Å levere resultater til tida, innenfor budsjett. Er ikke verre :see_no_evil:

Sant det.

Men spesielt de siste 3-6 månedene har vært harde. Timelines pushes, budsjetter sprekker, guiding oppdateres ikke, emisjonene renner på og selskapene selv og radforsk er veldig optimistiske. Noen ganger kan man undres på om man som nyttig retailidiot er den som betaler hele gildet. Opsjoner, spesialistinvestorer, shorten, klekkelig lønn til ansatte, daytradere.

Jeg syns rett og slett ikke finansieringsmodellene til selskapene våre er noe stas. :blush:

Ikke at det er flust av alternativer heller…

5 Likes

Vi trenger en suksess historie! Om nano nå bare får ballen i mål, så blir det lettere for flokken etter. Begynner å bli lenge siden Algeta.

2 Likes

Er ganske sikker på at vi vil få gode tider etterhvert som vi nærmer oss årsskifte. Det som bekymrer meg en smule er faren for at en evt resesjon e. l. skal føkke til hele greia.

3 Likes

Er jo nettopp resesjonsaspektet som er langt mindre truende for mange selskaper nå som pengene er på bok frem til pivotalstudier skal være ferdige

2 Likes

Ser den, men er allikevel a bit worried.

Nei, årets nyord blir emisjonstek!

EmoTek? EmiTek?

1 Like

Da blir det EmiTek! Sliter litt med emoer