Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

27/3?

Stifel Conference - London, UK

Plutselig får vel Nano napp?
“Stifel hosts several client conferences and events each year, attracting top institutional investors as well as leading companies in our sectors of focus.”

Non event

Eh, du sier du lytter mens vi idioter snakker? :thinking:

Nå har han brutt bestefar sitt motto, så nå er han også en fool…
Som oss…

Er bare en annen variant av «tomme tønner ramler mest»…:wink:

Nano emisjonen blir rene Mor Teresa sammenlignet med Trvx.

-10% mot 20% utvanning
-10% mot 37% rabatt av sluttkursen
-Største eier deltar ikke i emisjonen
-Ingen hausse meldinger i forkant av emisjonen

1 Like

Synd å si det, men enig med du. Er ikke aksjonær i TRVX om dagen, men mitt hjerte blør for aksjonærene. Forstår det er lignende driftsperiode som NANO de får ut av det, 2-3 kvartalers drift for dobbel utvanning til betydelig større rabatt. Tenker mer på det som at selskapet skalker lukene, forsikrer seg i tilfelle det blir vanskeligere makro-økonomisk.
Regner med det vil svi litt i hele sektoren, biotek-korrelasjon og trading imellom er populært.

2 Likes

Hvordan er tidsrammene for de to selskapene fremover?

Kan ikke uttale meg om TRVX således. Forstår det ventes data som er tilknyttet spenning i H1 2020. Men er ikke et selskap jeg kan godt til å være investert i.
NANO tidsramme er vel inne i siste runde, og innen 2 års tid er mye skjedd og flere gode spørsmål vil ha dukket opp. =]

1 Like

Er heller ikke aksjonær i TRVX om dagen, men var det for to dager siden. Ergret meg at jeg hadde gitt etter for det plutselige innfallet om å selge meg ut da aksjen fortsatte å stige, men det må jo ha vært en innskytelse fra oven.

3 Likes

Ingenting negativt om noen av selskapene, men som jeg tror jeg har fått med meg, tidsaspektet for Nano frem til suksess, er kortere enn for TRVX. Og aksjonærene er selvfølgelig veldig opptatt av dette forholdet. Sånn er det bare.

NANO har guidet data out read i 1H2020, og innsendelse av file i 2H2020, det betyr at godkjennelse og markedsføringstillatelse kan komme i 1H2021. Er de gode så kan resten bli «plankekjøring». Og NANO vil i stor grad kunne avgjøre sin egen skjebne; ta det selv eller partner.
Dessuten vil investorene allerede i 1H2020 vite ståa mtp resultater.

Targovax er mer som 2026, og fortsatt LOA 10%. Selvsagt lavt priset, men ditto risiko.

3 Likes

Takker så mye for oversikten.

Kanskje på tide å dele inn de forskjellige trådene i alder.?! Så kan dem som er under 16 år ha sin egen tråd, slik som denne @Bernd tydeligvis er.

1 Like

Det finnes en egen skuff på Tolga Rådhus for slike saker som @Bernd.

1 Like

Tvert imot Nocturne! Må du ikke ta deg nær av det! Den biten var ment som et forsøk på et lite humoristisk innslag :slight_smile: Poenget er vel litt mer at det noen ganger er bedre å ikke si noenting istedenfor å drite seg ut, som jeg er flink til!

Som jeg sa setter jeg stor pris på den informasjonen som spres her, spesielt det du har å bidra med. Så ikke misforstå og tro at jeg prøver å kalle deg for noe som helst :wink:

2 Likes

Noe svært viktig blir utelatt fra diskusjonen her nå. Nano har nettopp gjennomført en emisjon. Selskapet har nok kapital til å føre Betalutin til torgs. Gjennomføringen kunne nok skjedd mer fordelaktig for Nano og oss aksjonærer, men penga kom inn på bok. Sterke krefter greide å forpurre rep. em, men det er historie nå.
Ca 70 sites på flere kontinenter, er klargjort for pasientene, og snart er ventetiden over!:smiley:

15 Likes