Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Det gir dessverre ikke mening. Det er veldig vanelig at styret i biotech-selskapet har verv i andre biotech-selskap, og da titler av typen CSO, CFO osv.

6 Likes

Det er som om han siterer focuss fra HO direkte. Vet ikke om en eneste av de andre baisserne dreiv å høvla så hardt på den flisa. ^^

3 Likes

Ola-Nikolaj fra BI og bred erfaring som mellomleder i Tolga Kommune holder lenge. Enhver idiot kan lede Betalutin til markedet.

Jeg skjønner ikke hva man skal med karisma, bånd til BP, erfaring med å ta et selskap fra vugge til salg og Better Call Saul-sveis. Det er jo bare dyrt. Og opsjoner! JESUS

3 Likes

Litt til nå Bernd så blir vi kanskje kvitt deg.
Har Fortsatt tilgode å lese noe positivt fra deg om selskapet tråden handler om.
Totalt blotta for kunnskap, børs selskap generelt, men likevel så bastant. Det skal godt gjøres! Keep it up…

Påstå at LC ikke fikk til noe som helst sier litt om deg og din kunskapsnivå. Er det mulig å fjerne denne figuren fra Nano trådene?

Noen drypp fra en annen søtsak som også kjører registreringsstudie for FL, har enda ikke fått FPD. MEI Pharma guider på å innrullere 150 pasienter fra 20-25 sites i US/Canada og 65 sites i resten av verden, men hovedsakelig Europa. Forestiller seg at innrullering vil ta ca. 18 måneder. Må ha 6 mnd oppfølging av samtlige, og guider readout om to år. Jobber med å aktivere sites, men det går smått. Kun 5 US sites up and running pdd.

Morsomt å se at dette er en blåkopi av NANOs løp mot godkjenning med ORR-endepunkt for å søke AA. Antall pasienter relativt likt og antall sites er så og si likt. Man har også to armer som begge ser på behandlingsmåte og dosering.Jeg finner trygghet i at amerikanarene kjører akkurat samme løp. Kan det bety at ledelsen ikke er idioter? :thinking:

15 Likes

Støttes av meg - har ikke kommet med noe konstruktivt / tilført debatten noe i det hele tatt…
Kun fremsatt tomme påstander gjentatte ganger uten å kunne backe de opp med noe, samt vært sarkastisk og tatt en offerrolle om at det ikke er lov å være negativ når noen argumenterer mot/tar i fra hverandre negative påstander…

Vi har snart tilbakelagt Q1 2019. Kanskje det er på tide med en oppdatert juice-liste, @anon21766851? :slight_smile: Vi må vel kanskje jobbe litt for å finne kortreist juice, for vi venter vel ikke kliniske data før 2H?

1 Like

Var det snakk om at Bravo skulle delta på podcasten til Radforsk i nær fremtid?

Han var med i episode 69: https://soundcloud.com/user-972208711

Han har også vært med på nettmøte hos Nordnet for et par uker siden: https://www.youtube.com/watch?v=0E-hUqDEWts

Bra info du kom med der @anon21766851. Det gjør det vell ikke akkurat noe mindre imponerende mtp antall land, sites osv Nano nå har fått i gang. Tidligere mener jeg du mente at det kunne bli jevnt tidsmessig på read out, men akkurat nå ser det jo ut som Nano er et godt hestehode foran uansett.

«Sites står i kø». Enkeltheten, effekten og safety virker å være gull!

1 Like

Var noen som nevnte at han skulle tilbake til Radforsk etter Q4 resultatene, men mulig de blanda med Nordnet. Takk for svar.

Minner om focuss.

Ja. Stemmer det. Gapet var vel en gang på rundt 6 måneder, men hittil ligger NANO 3 kontinenter, 9 måneder, 19 regulatoriske godkjenninger og 64 sites foran MEI Pharma.

Som du sier, siteaktiveringen som NANO har stått for er formidabel. Det syns jeg ikke markedet har satt nok pris på. Så mange sites i sving er en massiv hurdle. 🖒

Edit: CEO i MEI er inne på prosessen med siteaktivering i presentasjonen linket i MEI-tråden og understreker hvor massiv jobben med godkjenninger og aktivering i en global studie faktisk er.

13 Likes

Er det noen som har gjort en sammenligning på de studiene som NANO måler effekt mot (idelalisib, Copanlisib, Duvelisib, INCB050465, Tazemetostat, ME-401 og Tisagenlecleucel) i forhold til pasientenes Ann Arbor stage?

De fleste pasientene som får Betalutin er i stage 3/4 (64%) og kanskje enda flere da 24% er unknown stage.

Vi vet fra før at pasientene i NANO studiene er eldre enn sammenlignbare studier. Dersom pasientene også er sykere (Ann Arbor stage) og fortsatt oppnår såpass bra resultater, er det oppsiktsvekkende.

3 Likes

Ja, nå er det en stund siden jeg har bidratt til litt småprat. Det har vært mange personlige endringer i livet som har tatt mye focus som bidro til at jeg solgte meg helt ut av Nano for en god stund siden!

Men jeg følger med på Tekinvestor daglig og nå som våren er på vei og litt bonus og sparte penger var satt til side, følte jeg det var på tide å gå all inn i Nano igjen!

Satser på at det blir en strålende sommer 2019!

:slight_smile:

5 Likes

Da får jeg si velkommen tilbake, både på Tekinvestor og i Nano :slight_smile:
Siden du har fulgt med fra sidelinjen, så er du nok klar over at selv om Nano nå er “på oppløpssiden” så er det nok lurt å smøre seg med tålmodighet i 1-2 år enda.
Selv om jeg tror vi forlater disse latterlig lave kursene lenge før det :slight_smile:

2 Likes

Takk takk!

Å jada, jeg har ingen forventninger sånn med det første, men har gjordt mitt første innskudd og skal nok gradvis øke dersom lommeboka tillater det!

Det er som alltid et godt overskudd av god informasjon her og kunnskapsrike folk som skriver innlegg! Jeg har ikke mye å bidra med selv, så jeg lytter isteden til hva alle andre skriver i håp om at jeg også kanskje blir litt smartere!

Husker min bestefar en gang sa, “the wise man listens as the fool speaks”. Det er et motto jeg liker, så kan jeg i hvert fall late som jeg gjør noe riktig :smiley:

:slight_smile:

4 Likes

Klok bestefar!
Jeg har også egentlig lite å bidra med i form av kunnskap innen kreftbehandling, men som den finnmarkingen jeg er, så klarer jeg jo selvsagt ikke å holde kjeft :rofl:
Hev meg tidlig med i debatten her inne, mye for å lære også da :slight_smile:

1 Like

Skal vi tro at det lite kaffedrekking i korridorene på Frysja nå? Staben har vel alle brettet opp ermene på lagerfrakkene og jobber mot 27/3?