Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

2 posts were merged into an existing topic: Norwegian (NAS) :airplane:

Ser at eksperter nå peker på en sammenheng mellom Glyfosat og utvikling av Non Hodgkins Lympohoma. En jury i USA har nettopp dømt i disfavør Bayer i en sak som omhandler dette.

En studie viser at personer som har blitt eksponert for høye doser Glyfosat har 41% større sannsynlighet for å utvikle NHL.

Edit: En link til

1 Like

Vet ikke hva man skal si om at Bayer er saksøkt her, og i tillegg har fått godkjent Copanlisib mot follikulært lymfom.

/engage tinfoil.

“hmmm… ser ut som glyfosat har en litt uheldig bivirkning - hvordan kan vi gjøre det til en oppside?” :ghost:

Denne uken er toxicity og safety profile på kreftmidler et hett tema.

Det mest negative som har vært sagt om RIT på det området er vel at det går an å finne målbare spor av isotopen i ovnen hvis man kremerer noen rett etter at de har fått sånt legemiddel.

2 Likes

Denne uken hvor? :upside_down_face:

Enda en fjær i hatten for Eduardo Bravo og Healthcap. https://www.pfizer.com/news/press-release/press-release-detail/pfizer_secures_exclusive_option_to_acquire_gene_therapy_company_vivet_therapeutics

2 Likes

Hva mener du?

Bravo er chairman of the board i Vivet.

3 Likes

https://www.vivet-therapeutics.com/en/about-us/board-members/eduardo-bravo

Kult, da vet man at nettverket lever i beste velgående.

:point_down:

@Savepig, det der er nesten haussing på ett helt nytt nivå :slight_smile:

Er jo ikke det. Tvertimot er det en liten flottør under håpet om at betalutin sin enkelhet og safety vil være det som gir det en edge i markedet

Det jeg mener er at toxic og safety er nok både hett og viktig alle 52 ukene av året.
Tror ikke den saken vil påvirke Betalutins muligheter i markedet da de har sitt sett av konkurrenter å måle seg med.

Og hadde jeg trodd at dette var DEN HELT STORE SAKEN hadde jeg nok nevnt den mer enn i en eneste setning. Det er en liten brikke i et puslespill og ikke noe mer.

2 Likes

Denne kommentaren ble rapportert av felleskapet og er skjult.

Vis kommentar

Dette stemmer ikke, og ble avkreftet av Ludvik Sandnes på Paradigme-update 4. april 2018.

Hvordan bidro det til å felle Costa?

Wow. Hva er du for en type egentlig? Det er helt legitimt og vanlig i bransjen å ha et stort nettverk og verv i flere stillinger. Det er faktisk en fordel.

Sorry altså, men ser du for deg at å ha en introvert nordmann som ikke kjenner noen kunne være bedre?

Du er litt skråsikker, med litt tvilsomme meninger synes jeg.

8 Likes