2 posts were merged into an existing topic: Norwegian (NAS)
Ser at eksperter nå peker på en sammenheng mellom Glyfosat og utvikling av Non Hodgkins Lympohoma. En jury i USA har nettopp dømt i disfavør Bayer i en sak som omhandler dette.
En studie viser at personer som har blitt eksponert for høye doser Glyfosat har 41% større sannsynlighet for å utvikle NHL.
Edit: En link til
Vet ikke hva man skal si om at Bayer er saksøkt her, og i tillegg har fått godkjent Copanlisib mot follikulært lymfom.
/engage tinfoil.
“hmmm… ser ut som glyfosat har en litt uheldig bivirkning - hvordan kan vi gjøre det til en oppside?”
Denne uken er toxicity og safety profile på kreftmidler et hett tema.
Det mest negative som har vært sagt om RIT på det området er vel at det går an å finne målbare spor av isotopen i ovnen hvis man kremerer noen rett etter at de har fått sånt legemiddel.
Denne uken hvor?
Enda en fjær i hatten for Eduardo Bravo og Healthcap. https://www.pfizer.com/news/press-release/press-release-detail/pfizer_secures_exclusive_option_to_acquire_gene_therapy_company_vivet_therapeutics
Hva mener du?
Bravo er chairman of the board i Vivet.
Kult, da vet man at nettverket lever i beste velgående.
Er jo ikke det. Tvertimot er det en liten flottør under håpet om at betalutin sin enkelhet og safety vil være det som gir det en edge i markedet
Det jeg mener er at toxic og safety er nok både hett og viktig alle 52 ukene av året.
Tror ikke den saken vil påvirke Betalutins muligheter i markedet da de har sitt sett av konkurrenter å måle seg med.
Og hadde jeg trodd at dette var DEN HELT STORE SAKEN hadde jeg nok nevnt den mer enn i en eneste setning. Det er en liten brikke i et puslespill og ikke noe mer.
Denne kommentaren ble rapportert av felleskapet og er skjult.
Vis kommentar
Dette stemmer ikke, og ble avkreftet av Ludvik Sandnes på Paradigme-update 4. april 2018.
Hvordan bidro det til å felle Costa?
Wow. Hva er du for en type egentlig? Det er helt legitimt og vanlig i bransjen å ha et stort nettverk og verv i flere stillinger. Det er faktisk en fordel.
Sorry altså, men ser du for deg at å ha en introvert nordmann som ikke kjenner noen kunne være bedre?
Du er litt skråsikker, med litt tvilsomme meninger synes jeg.