Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Flere av aktørene her inne, er mer opptatt av å flagge, rapportere og plassere negative emojis, enn å produsere noe fornuftig på trådene. Dette for å få fjernet innlegg som er “ubehagelige” for dem.

De blir ikke fjernet, bare skjult. Alle kan forsatt lese dem, men mindre mods sletter dem. Og da har de ikke fulgt forumets regler.

2 Likes

Synes du det er så fornuftig det du produserer med tanke på alt tåkepratet om shorting?
Har ikke mange nok gitt tilbakemelding på dette nå?
ref:

Du og dere må regne med at det blir flagget når dere fortsetter å spamme trådene med å fremsette de samme ubeviselige påstandene som realiteter. Vær så snill nå da.

1 Like

Ja, jeg synes det er fornuftig det jeg hevder. Og det skulle bare mangle at det ikke kan ytres her på småprat! Det ligger forøvrig mye arbeid bak min research.
Ellers bruker du din vanlige hersketeknikk. Kopiere noe fra andre inn, og så begynne å kverulere.

1 Like
18 Likes

Flere enn meg som syns slikt er morsomt? (Ikke mine handler, altså)

image

1 Like

Robot gone mad.

Lite klaging når robote manipulerer oppover :stuck_out_tongue:

8 Likes

Fikk løftet kursen en del ved de tradene da :stuck_out_tongue:

Det er sjelden konspirasjonsteorier dreier seg om konspirasjoner til menneskehetens fremme.

Manipulerer oppover fra svært lavt nivå fundamentalt *
Det er ikke dotcom nivåer vi prater om her. =]

Lugano 2019 (i juni) hadde abstract deadline for noen dager siden. Er vel lav sannsynlighet for at Nano har noe annet her enn en mulig update på mdor i lymrit 3701?

2 Likes

Drypp fra 37-05 kanskje? Ellers oppdatert 37-01, man kan jo ha sett en endring i mDoR.

Edit; og kanskje på effekt også.

1 Like

Herlig 5sek mellomrom på trådene 09:38

Mens alle ser ut til å kaste seg på diskusjonen om bruk av negative emojis, benyttet jeg anledningen til å fylle opp litt. Kjøpte 400stk i 2 omganger. Det som var litt merkelig, var at selv om det lå 1 ordre nok på salg, så blei kjøpet mitt effektuert i flere omganger. Dette har jeg ikke opplevd før.
Kan det bety at det er salgsordre ute som er fake?

Opplevd det samme flere ganger tidligere. Spesielt ved bruk av DNB. Tror ikke det har noe med ‘fake salgspost’ å gjøre, flertallet av synelige poster er vel algoritmer som endrer på millisekundet avhengig av de minste bevegelser i ordrebildet. Forsinkelsen kommer nok av megleren som benyttes, og prossessen som gjøres der frem til kjøpet blir aktualisert.
Har lurt på om det er muliig meglere gjør utlån av kunders aksjer delvis og lager rom for såkalte ‘naked shorts’. Men det er mye tinfolie som skal til hatten for de spekuleringene.
Sannsynelig software som kan skape rot i blant.

Jeg ser nok flere mulige forklaringer nå.:smiley:

Nanovector retail watch kommenterer:

image

4 Likes

Har aldri forstått poenget med de kommentarene der… De blir som kommentarfeltets hveteboller, kun tomme karbohydrater. Ingen verdi, bare luft.

edit: skriveleif

4 Likes

Ikke uenig, men de bidrar til masse-suggesjon ved hype når den måtte komme for selskaper i teknologi-selskaper. Godeste Newton var inne i south sea company i sin tid og gikk ut med pent overskudd. Men hypen fortsatte og tomme karbohydrater skapte tidenes første store boble. Han gikk inn igjen og tapte voldsomt.
De skribentene er nok primært på jakt etter kortsiktige gevinster. Men det er de samme stemmene som kommer til å få det luftig innen et par års tid mistenker jeg.