De flyr faktisk mye laks.
Dette skyldes vel at det nå er MAAAANGE flere aksjer i omløp, så før noen øker shortene sine drastisk vil det ikke synes.
Noen ønsker ikke innlegget, selv om det er rett fra Finanstilsynets sider. Nå går det for vidt her?
Tar med hva jeg skulle gjerne lagt til:
Og det er her jeg mener hunden ligger begravet i Nano.
1 shorterfond ligger åpent med short, mens 6 andre ligger med < 0.5%.
Med den lave omsetningen vi har i Nano, kan disse fondene vanskelig ha fått tak i tilstrekkelig med aksjer? Eller hva?
Kan du ta ting i rett tråd. Dette er nano tråden ikke NAS tråden.
Desuten virker det som du ikke ser hele bildet. Det er MYE mer aksjer i NAS. Så med mindre noen har økt shortene sine med 3x antallet det aksjene de var før emmisjonen så vil de falle utenfor listene til Finanstilsynet.
Flytter denne til NAS tråden.
HSBC cuts price target on Norwegian Air Shuttle to NOK 20
Link?
Er det noen som vet hva kjendisinvestorene kan ha betalt sånn ca for aksjene i NAS?
48,-.
Emisjonskurs 33kr+ 15kr for tegningsretten som de kjøpte av Kjos.
Som jeg tenkte. De har fortsatt litt å gå på. Takk for svar.
Storbanken HSBC skriver i et analysenotat onsdag at de forventer at Boeing 737-flyene blir stående på bakken i minst to til tre måneder.
Samtidig kutter storbanken kursmålet på Norwegian fra 46 kroner til 20 kroner. De opprettholder også anbefalingen om å redusere aksjebeholdningen i selskapet.
Her lever innlegget opp til @aksjefokus krav om at kvalifiserte kilder bør benyttes siden de har mer peiling en vanlige folk. God helg
Fortsetter denne utviklingen, kan vi snart bytte likt Nano/Nas. Kjendisene skal visst ut igjen?
ja, men vil du det da ?
Nei, det kommer nok ikke på tale.
Men går NAS ned under 48, så kan det nok være jeg går inn litt. Jeg har gode erfaringer med å være inne på helt andre nivå.
alle shortposter i NAS er nå dekket
Som det står i denne tråden fra igår, så har det kommet 200% flere aksjer siden forrige uke. Shortposisjonene relativt til antall aksjer i selskapet har gått ned, men man kan ikke vite hvor nærme 0 de er. Kun at de er <0.5%.