Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Sluttpris?

45,78

Javel hvilke beløp snakker VI om da?

Koblet ikke ditt som mot diskusjonen over - oppfattet du etterspurte sluttkurs - sånn kan det gå.

Bare flytt komma et hakk til høyre så sier vi 457,80,-.

2 Likes

“SRC approved advancing the trial to the next and final
cohort with the dose regimen 20 MBq/kg Betalutin and a lilotomab pre-dose of 100
mg/m2”

Noen som vet hvilken dose tidligere pasienter har fått? Det at de nå går for 20/100 er vel et godt tegn?

Betyr dette game over for arm 1 - 15/40 ?

For meg er dagens børsmelding et meget tydelig tegn på at CEO Bravo har tatt jerngrep rundt selskapet - og spesielt fokus på rekruttering av pasienter, les: sikre fremdrift iht plan.
Her bygges sten-på-sten og dette toget går nå på skinner.

1 Like

Nei, her blander du dlbcl og fl, tror jeg…

15/40 var aldri tiltenkt en plass i doseeskaleringsstudiet for DLBCL, mulig grunnet at man fra 3701 så en hyggeligere toxprofil i 20/100

Var heller det at de så begrenset aktivitet med 15/40

De har vel aldri prøvd 15/40 i DLBCL?

Nei, mente vel 10/100.

10 MBq/kg Betalutin® showed limited activity in this aggressive tumour type
• The Safety Review Committee (SRC) for the trial has recommended proceeding to cohort 3 with Betalutin® dose escalation to 15MBq/kg and a lilotomab pre- dose of 100mg/m2
• The final dose escalation cohorts will evaluate whether higher Betalutin® doses have a greater therapeutic potential

1 Like

Beklager, her var det jeg som blandet :slight_smile: Takk for oppklaringen.

De startet med 10/100 for så å øke til 15/100 og tilslutt nå 20/100 hvis jeg ikke husker helt feil.
Så med tanke på at de benytter 100mg/m2 så kan man vel tenke sitt om hva de har sett i i 37/01 studiet siden de kjører kun med dette!

2 Likes

Husker forrige gang SRC kom med oppfordring om at Nano kunne går til 20/100 dosering i 37-01 studiet. Mener det var på en fredag. Påfølgende mandag gikk vel kursen litt høyere enn i dag :slight_smile:
Nå tror jeg vi må få et oppkjøp eller noe i den duren, som skal få kursen til “gamle høyder”…

Og i archer kjører de kun 10/40 og 15/40… – så nei, tror ikke vi kan trekke noen konklusjoner fra dette mot 37-01. Tror heller det henger sammen med hvor aggressiv kreftform dlbcl er og hvordan den vokser, som gjør at man ønsker høyest mulig Mbq i doseringen og/eller at man prøver dette ut i en ytterst sårbar/svak pasientgruppe og derfor må minimere bivirkninger mest mulig…

Tror for øvrig de kjørte 10/60 også i dlbcl ettersom det er testet ut på 3 kohorter fra før (“has now reviewed safety data from the first three cohorts of patients.”)

1 Like

Henter over dette nyttige innspillet:

Slik ser hele siden fra siste presentasjon ut:

Satt og så på det samme nå.

Max dose har gitt godkjent tox, og vi må kunne anta best effekt.

Da gjenstår det å se hva effekten er. :giraffe:

Skjønner ikke helt at kursen er rød idag etter meldingen. Meldingen i seg selv er sånn sett ikke noe å hoppe i taket for, men det viser at Bravo mener alvor når han sier at selskapet SKAL levere på guidingen som er satt. Lymrit 37-05 er nå igang med siste cohort, og har ca 2,5 mnd på innrullere denne, som jeg tror de klarer.

Et annet aspekt er også at slike meldinger viser at selskapet har FRAMDRIFT i studiene sine, noe jeg antar alle synes er positivt? Framdrift i studiene vil jo være alfa og omega den dagen noen skal prøve å slå kloa i selskapet, og det skal regnes på verdien av selskapet.