Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Noen som vil sende spørsmål og spørre hva dette kan bestå i?

Noen som tror det kan komme et ASCO-abstrakt rennende inn fra sidelinja? Vet MEI har guidet på abstrakter, så kanskje NANO også?

Interrim er plutselig back on the table?! Value infliction points kan visst komme mye tidligere enn vi har vært klare over, vil jeg da tro…

4 Likes

Stilig.

Men, hvorfor poste det nå? Ligger de litt etter på rekrutteringen av 1-2 pasienter?:thinking:

Hmm, det er faktisk et relevant poeng.

Får ikke disse to utsagnene til å gå opp?

Tror deler av dette er gamle quotes fra før man ble delayed ifbm oppstart.

Ja mulig. Vedlegget hadde jo en URL som daterte det langt tilbake, mens pdfen er datert helt nylig.

Noen som kan kommentere på denne?:

Spennende nok dette. Dette ligger vel uansett noen år frem i tid vil jeg tro da dette er prekliniske resultater. Ved første øyekast så synes jeg det ser mest ut som en konkurrent/supplement til nåværende car-t-behandling… Uten at jeg leste mer enn overfladisk på denne pdf’en, så er det vel også nærliggende å tro at pasienter vil kunne oppleve noe av den samme bivirkningsprofil som i nåværende car-t behandling. Men det må man jo avvente forsøk i klinisk fase for å se… Jeg synes uansett ikke dette ser ut som noe Nano trenger uroe seg noe særlig for ift konkurranse per i dag. Betalutin for 3.linje retter seg i utgangspunktet mot svakere pasienter som ikke kan ha car-t-behandling. Tror heller ikke car-t er beregnet å tas i bruk i tidligere behandlingslinjer som kombinasjonsbehandling med betalutin retter seg inn mot. (Uten at jeg kan garantere det) Må sies at jeg kun så veldig hurtig/overfladisk på vedlegget ditt…

4 Likes

Tror dette konseptet stammer fra Radiumhospitalet. Hvis jeg husker rett så er det ikke noe selskap per i dag som er starter opp på prosjektet, eller som har lisensiert rettighetene på det.

2 Likes

Kempen 17. April

Ikke noe nytt så langt jeg kan se, men registrerer at måling av dor er “ongoing” fortsatt og har vel vært det siden ASH2018.

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Nordic%20Nanovector%20Kempen%20170419.pdf

4 Likes

Haha, jeg satt faktsik å tenkte på mDor tidligere i dag! Intet nytt var godt nytt og jeg prøvde å full fart å estimere mDor mens jeg holdt på med noe annet. Må jo begynne å bli bra tall der.

7 Likes

Hvor mange pasienter er det som må innrulleres i Paradigme studie for å oppnå antallet som de har satt, altså 130 stk med tanke på seamless design?

Er det slik at pasienter som er med i Paradigme også skal motta Rituximab 14 dager etter de har mottatt Betalutin? Hvordan skal man da måle effekten av Betalutin?

130 må innrulleres i paradigme… Seamless design betyr ikke annet at forberedelsene til paradigme kunne starte opp før resultatene fra lymrit 37-01 var helt klare…
De mottar Rituximab som forbehandling 14 dager før Betalutin for å forhåpentligvis kunne ta knekken på frie kreftceller i blodet (blant annet). Effekt av Betalutin sees på målbare tumorer som skannes/måles før behandling og ved 3 mnd/6mnd/12mnd/18mnd etc (frem til PD oppstår)

9 Likes

Der er generalforsamling den 25. april. Kan der komme der en opdatering på status af de forskellige forsøg mht. sites og antal inrullerede patienter eller bliver det en non-event?

Non-event, generalforsamling er bare en rekke formaliteter.

De burde gjort som TRVX og bedt om 30%. Da har man vertfall penger til lønn og sånn en stund fremover.

1 Like

Noen tanker om Nano stiller med noe på Lugano i år? abstract deadline var 15.mars. Late-breaking har frist imorgen. De får svar på poster/oral/rejection 03.mai.

Når har Bravo sagt at Nano ikke skal være med på Lugano i år ?