Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Klart jeg har en link :smile:. Fikk så kjeft av en eller annen her på forumet for en tid tilbake, da jeg ikke la ved en link.

Du kan begynne her og klikke deg vill i de regulatoriske prosessene:

https://www.fda.gov/Drugs/DevelopmentApprovalProcess/Manufacturing/ucm090016.htm

The approval process for new and generic drug marketing applications includes a review of the manufacturer’s compliance with the CGMPs. FDA assessors and inspectors determine whether the firm has the necessary facilities, equipment, and ability to manufacture the drug it intends to market.

Edit: Dette er ikke det eneste som må være på plass, men innholdet i linken gir deg en pekepinn.

8 Likes

Norges svar på Genmab prdd, men mye kan skje :muscle::man_dancing::smiley:

Noen som har sendt mail til NN og spurt om det kommer oppdatert mDOR data ifm Q1 i Mai?

Utviklingen i MDOR nå er neppe spesielt viktig. Det mest spennende er at 20/100 viser høy effektivitet i starten. Med Archer-1 og forhåpentligvis 20/100 som kalibrering vil det være førstetidseffekten som er avgjørende så vidt jeg kan forstå. Begrunnelse: Jo høyere effekt i begynnelsen, jo enklere blir det å få en god Rituximabvirkning i fortsettelsen. Dette fordi man må kunne anta høyere reetablering av CD20, jo bedre Betalutineffekten er i starten.

MDOR i single procedure er dermed neppe spesielt aktuelt, da jeg regner med at det er kombi-behandlingen som vil bli den viktige.

Dette er selvfølgelig antagelser, men de som tror Archer-1 vil være det som blir den faktiske behandlingen, bør nok tenke på at MDOR for Betalutin alene mister mye relevans.

Førstegangseffekten blir vel derimot mer vesentlig. Og det spennende er at 20/100 i så måte viser gode takter. Det bør vel nå snart flere legge mer vekt på?

5 Likes

Er det ikke slik at Betalutin bare kan gis 1 gang fordi det er basert på gener fra mus ?
Hvis den brukes sammen med Rituximab (Archer) i 1ste eller 2dre linje kan den vel da ikke brukes i 3dje linje ?

Er det ikke derfor vi venter på Humalutin ?

Forhåpentligvis blir det ikke så mange 3Fl etter 2Fl behandling med Archer-1! Nano har nok ikke utsatt Humalutin uten god grunn!

3 Likes

La oss si at Humalutin ikke blitt utviklet og Archer-1 viser gode resultater i 2 linje behandling. Hva skal til for at det skal bli 1 linje behandling? Komboen som brukes i Archer-1 studien, kan den også brukes mot DLBCL? Eller uttrykker ikke de CD20?

Noen danskere her som har tilgang til denne?

7 Likes

Jeg tror og håper det er compliance han skal drive med, noe som er en viktig del av forberedelsene til søknadene som etterhvert skal sendes. Det du snakker om er nok en annen type jurist og er noe jeg håper NANO ikke bruker ressurser på

Tviler MEGET sterkt på at de er så dumme at de bruker en ansatt, eller en eneste kalori på å svare hjernedøde troll som eventuelt mailer de.
De trollene får heller bare fortsette å utfolde seg på HO, og her inne, hvertfall de få timene de er her før de blir kicket ut.

7 Likes

Har du noe i nærheten av et poeng som kan være i slekt med relevant for Nano? :sweat_smile:
Edit: skrevet med litt humor også, må påpekes i disse krenketider :wink:

Du kan vel ikke tilfeldigvis legge ut hele artikkelen da, siden dette er en betal sak. Greit å gi en heads up;)

Har ikke abbo selv. Men det viser jo noe om at det er attention på aksjen

1 Like

Har et ørlite håp om at kanskje Nano tar turen til Lugano i år. Kan gi et friskt pust i aksjekursen tror jeg.

NB! Merk ØRLITE!:wink:

http://www.lymphcon.ch/icml/website/abstract-submission-ok.html

« Notification regarding abstract evaluation results (acceptance for oral or poster presentation, inclusion in the Abstract Book or rejection) will be sent to the first author/presenter by Friday, May 3, 2019.
Early registration fee applies for presenters of abstracts selected for oral presentation.»

1 Like

Tenker du på typ prekliniske eller metastudier, eller noe mer substansielt?

Tenkte kanskje at de kunne søke inn under kategorien «ongoing trials», type DLBCL eller A1.

Men igjen, mitt håp er ØRLITE;)

Hvordan ligger Nano an sammenlignet med Copanlisib og me-401 ?

Mildere og viktigst forbigående bivirkninger pga engangsbehandling ift begge nevnte… bedre efficacy enn copanlisib, mens dor er litt dårligere slik det ser ut nå… me-401 har vist veldig god efficacy på de som er behandlet til nå. Vet ikke dor…
Mye av dette finner du i småprattråden for 2018, samt nano sine siste presentasjoner…

Edit: tatt etter husken hva gjelder konkurrenter, så verdt å dobbeltsjekke…

1 Like

Me-401 har ikke gitt CR i følge Nano sine siste presentasjoner.

I tillegg er det vel heller ikke sett noen synergier for Me-401+Rituximab

1 Like