RIT fikk seg en egen kolonne i siste Novartis presentasjonen:
Er litt sånn “wake up and smell the coffee” følelse det her.
Jeg mener NANO er en åpenbar 6bagger kandidat fra dagens nivåer, og det er ikke superbull scenarioet en gang.
Japp! I mitt superbull scenario så blir ARCHER-1 dataene på linje med R-CHOP 1.linje, og da snakker vi om SoC i 2L og nærmere 20K pasienter fra 2025 og utover. Ganger man da peak sales med 3 får man et sinnssykt stort tall!
Novartis har jo logistikken, produksjonskapasiteten mm iforhold til RIT, så de må jo bare måke på med flere produkter for å oppnå stordriftsfordeler og kostnadsbesparelser!
Er det bare jeg som har som endgame at Nano blir kjøpt opp i 2020? Altså det får være grenser for å være long også… jeg ser jo absolutt hva du mener med potensialet i Nano, men å sitte til 2025 blir litt drøyt for min del
Personlig tar jeg den 6baggern til @Savepig og takker for meg. Med mitt snitt blir det nok nærmere 5bagger men hey, det er ganske grei avkastning på tre år det også…
Kjøpt opp i q1 2021? Altså etter ash og data på paradigme og archer. Såå mens man venter på godkjennelse?
Får jeg en 5-6 ganger på snittet mitt i Nano, så vil jeg være MEGET happy!
(Snitt ca 47 kr)
Min tanke er readout i løpet av sommeren 2020, men det er kanskje for tidlig. Muligens vi ikke får readout før i desember. Jeg har bare fått det for meg at readout blir ila. sommeren, senest august.
Så er tanken min at det kan komme et bud kort tid etterpå. Evt. partneravtale. Jeg blir litt skuffet om det ikke skjer noe - selv om kursen vil gå på Paradigme data (eventuelt i forkant av read out).
Noen som kan bekrefte når vi kan forvente readout?
Du har rett. Readout 1H 2020. Men det skal vel gjøres på en konferanse?
Altså, 2025 handler om at det på det tidspunktet er ca 20k pasienter i 2L FL, ikke at jeg skal sitte i Nano til 2025!
Mit bet er at Nano blir kjøpt opp hvis/når de klarer å bevise at ARCHER-1 gir en 1+1=3 effekt, og lignende ORR som R-CHOP.
Lov å håpe på positive overraskelser når det kommer til rekrutteringshastighet!
Med Nano sine 70+ klinikker, hvor på brorparten har vært åpen siden før årsskiftet 18/19, så er det ikke umulig at rekrutteringen kan være i boks i løpet av året. I så tilfelle hadde det gitt en sårt tiltrengt vitamininnsprøytning til en skadeskutt bioteksektor.
Etter en ukvalifisert utregning så tipper jeg de er ferdig rekruttert innen november i år.
Regnet 0,15 pas pr klinikk, 60 klinikker × 6 måneder gir 54 pasienter, plusser på 6 så er antakelsen 60 pr nå.
Hvis de klarer 10 i måneden framover, så ser vi 130 innen november.
0,15 pasienter × 70 klinikker gir 10,5 pasienter pr måned.
Dette er dog kun antakelser, det kan gå både saktere og raskere å innrullere.
Tiden vil vise, jeg sitter rolig og tålmodig
Hvis vi regner at Nano hadde ca 240 ‘‘klinikkmåneder’’ for Paradigme i 2018 (40 sentere i snitt over 6 måneder), og 840 klinikkmåneder i 2019, så kan paradigme være ferdig rekruttert i løpet av 2019 med en hastighet på 0,12 pasienter per måned per klinikk.
Så 1H 2020 er en guiding med brukbar margin.
Og snakker vi 0,28(som Targovax har vist er mulig) så er vel Paradigme snart ferdig, men da har Nano ALVORLIGE - problemer de må håndtere!
Kom melding om ferdig innrullering fra Trvx og Bgbio i dag. Nano må skjerpe seg å sende ut tilsvarende snart
Med 74 siter open for enrollment og 65 recruiting så er nok ikke den meldingen så langt unna som folk (markedet) tror. En rekruteringshastighet lignende targovax er paradigme innrullert i løpet sommeren
Noen som husker hvor mange som ble innrullert i fase II av 37-01, hvor mange måneder det tok og antall åpne sentere det var da? Vil gjerne gi den beste indikasjonen på rekruteringshastighet.
Mitt (optimistiske) tips sier enrollment completed innen slutten av august.
Nja, her var det så mange armer, SRC-møter osv, så Lymrit 37-01 blir ikke den beste sammenligningen.
I tillegg ble det jo nevnt her at det var klinikker som henvendte seg til Nano etter ASH 2018 med ønske om å delta i Paradigme, så Betalutin er nok mer kjent og anerkjent nå enn når Lymrit 37-01 ruslet og gikk.
Men i utgangspunktet forholder jeg meg til guidingen, så får raskere innrullering bli en hyggelig overraskelse.
Hahaha, hva skjer her nå? Er du lille Marius?
Spørsmålet er hvor mange pasienter Nano klarte å innrullere fra FPD i slutten av juni, og gjennom sommermånedene 2018. fra september/oktober 2018 var antall klinikker blitt såpass mange at man “må” ha hatt en god innrulleringstakt inn i 2019.
Liker dårlig utviklingen her nå. Håper ikke vi får Bionor tendenser fremover!
Tenkte mer på fase II delen etter dose eskalering. N=30 for 15/40 og N=12 for 20/100.