Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Sjakktrekk eller ikke…

Nå har vi (og flere bio-tech selskaper) finansiering i en tid som kan være greit å ha likvidert for en lengre periode.

Kan du motbevise det?

Dersom du ikke kan bevise det, er det ikke et snev av sannhet i det. Påstander skal bevises, deretter motbevises. Ikke omvendt. Ellers er forøvrig julenissen ekte, gud er ekte, spøkelser finnes, verden kontrolleres av et lite styrerom med skyggemenn og kjæresten min heter Angelina Jolie, eller kan du motbevise det?

1 Like

Er vell et relativt snevert syn på verden om man mener at alt som ikke kan bevises ei heller eksisterer… eksempel: 70% prosent av menneskelig kommunikasjon er kroppspråk, og det er ingenting som kan bevises ift. det. Selv med kamera er man avhengig at kroppspråkets eier innrømmer intensjonen med “bevegelsene”. Det samme gjelder aksjemarkedet. Så lenge man har lov å kjøpe/selge i et fritt marked vil det omtrent være nødvendig med en tilståelse om man skal klare å dømme et stort firma i en sak. Alt før dette er bare løse påstander…

1 Like

Snakket en gang med en analytiker i et større investeringsfond; han sa at BP ikke vil bli tatt for den slags spill … ikke akkurat et bevis, men grei nok uttalelse for meg.

1 Like

I forskermiljøer kan man kreve bevis, men i mer folkelige miljøer vil også en dose sunn fornuft være nødvendig:)

Tror ikke humlen var enig i at den ikke kunne fly før forskerne beviste det;)

2 Likes

Nordic Nanovector blir manipulert av noen helt klart. Om det er BP eller andre er umulig å finne ut av.
En vakker dag er det ikke mulig å holde kursen tilbake, da går det fort. Har sett det mange ganger før. Algeta opplevde mye det samme som NN.
Det eneste som gjelder er å ikke bli lurt til å kaste kortene. Den som er tålmodig kommer til å få godt betalt.
Selskapet leverer og leverer, og vi er på oppløpsiden. Jeg sitter bom stille med min posisjon.

3 Likes

Kos dere!:+1:

Kan vi nå tolke det dithen at mdor endte på 9 mnd, eller hva tenker dere? Kan det komme en overraskelse om dette på q1?
Ellers håper jeg på : Alle tiltenkte siter er nå åpne for “recruitment”.
Og selv om de nok ikke kommenterer noe rundt dette: Rekrutterings takten går over forventning.
Synes faen i meg denne aksjen og vi aksjonærer fortjener en liten opptur snart. Har vært en tøff tur så langt.

1 Like

Archer har holdt det gående i over 6mnd siden FPD nå. har man fått vite noe mer angående sites/land som kjører studiet? kun Norge forløpig? Går rekrutteringen ok siden man ikke har åpnet studiet i flere land de første 6mnd?

Har du kilde på dette? Vet du hvor mange pasienter som er innrullert pr. d d.?

Hæ? hva snakker du om? Tenker du på synsingen min i mitt forrige innlegg?

Ettersom jeg ikke kan finne steder der det står noe som helst om archer, andre steder enn hos rek, antar jeg at studien fortsatt bare er operativ i Norge. Angående innrulleringstakt er jeg blank, men den må vel være ok, ettersom de MÅ være ferdig innrullert i 1H2020, og all googling i verden ikke finner noe særlig om archer.

Archer-1 kjøres vel i Oslo, Bergen og Trondheim trodde jeg, men på GovTrials er bare Oslo nevnt

Sorry, leste litt fort, trodde du snakket om Paradigme og ble litt skremt der :smile:

https://oslo-universitetssykehus.no/kliniske-studier/follikulert-lymfom-studie-for-pasienter-med-tilbakefall-archer-1

2 Likes

Ikke bare i Norge det rekrutteres, positivt!:+1:

Og opptil 30 pax!

Gikk jo rykter her på TI i desember 2018 om at innrullingen gikk over all forventing… så vil tiden vise om det var hold i det ryktet…

Kanskje noen som vet. I lymrit 37-01 ble noen pasienter som var refractory til rituximabbehandling med. Har nano gitt noe info om noen av disse pasientene har begynt å respondere på rituximab etter at de var med i studien?

Tror kanskje hun første som var med i utprøvingen fikk rituximab-behandling da hun fikk PD og responderte på den behandlingen, men jg er ikke sikker… (Vet hun fikk ny behandling etter PD, men ikke med hva)
Nano har ikke gitt noe info rundt dette, så vidt jeg vet.

Copanlisib oppdaterer data på de 104 pasientene som ga godkjenning i 2017:

Results: 104 FL pts were enrolled. Median age was 62 yr (39% >65 yr), the median number of prior lines of anti-cancer therapy was 3 (range 2-8), and 27 pts (26%) were classified as having G3a disease. The ORR was 59%, with complete responses (CR) in 20% ( n =21); 14 pts had a CR at the primary analysis in June 2016. The median duration of response (mDoR) was 12.2 months (mo) (range 0.03-43 mo). Stable disease (SD) was observed in 33% of pts; median duration of SD was 7.8 mo (range 1.3-23 mo). Median progression-free survival (mPFS) was 11.2 mo (range 0.03-44 mo) with 33% alive and progression-free at 2 yrs. Median overall survival (mOS) was 3.2 yr (range 0.06-4.2 yr) with 67% alive at 2 yrs. Median duration of treatment was 26 weeks (wk) (range 1-192 wk); median duration of safety follow-up was 29 wk. In the G3a subset, the ORR was 67% (26% CR), mDoR was 10.9 mo, mPFS was 12.5 mo, and mOS was 2.5 yr. The most common treatment-emergent adverse events occurring in >25% of pts included (all grade/G3+): diarrhea (37%/9%), neutropenia (26%/23%), and pyrexia (28%/5%). Hyperglycemia (49%/40%) and hypertension (29%/23%) were transient. Incidences of pneumonitis (6.7%/1.9%) and colitis (1.0% G4) were low. Conclusions: Long-term follow-up of r/r FL pts treated with copanlisib revealed robust and durable responses with CRs exceeding 20%, including in pts with higher grade disease. The safety profile continues to be both manageable and favorable, with no evidence of late-onset severe toxicities. Clinical trial information: NCT01660451

1 Like