Enda et abstrakt i vårt nabolag:
http://abstracts.asco.org/239/AbstView_239_257043.html
Denne ser sterk ut.
Enda et abstrakt i vårt nabolag:
http://abstracts.asco.org/239/AbstView_239_257043.html
Denne ser sterk ut.
Konkurrent til Nano?
Njanei, det ser ut som en trippelkombinasjon? Så ikke helt sammenlignbart.
Ok, når tror du det kan skje noe i Nano igjen da?
Vet ikke, håper de sier oss noe om det under q i neste uke. Men det ser sannelig ut som at neste datarunde først blir i desember, med abstrakt 1 november.
Syk CR rate, men den er nok ikke så deilig å få. èn grad 5 og over 75% grad 3 eller høyere. Dette feltet er trangt ass!
Hvorfor er ikke Nano på ASCO19?
Alle konkurrentene på listen er der med stand (med unntak av MeiPharma).
https://events.jspargo.com/ASCO19/Public/Exhibitors.aspx?Index=N&ID=73577&sortMenu=102002
Hvorfor skulle de vært der da? De har jo ikke nye data å presentere.
For å vise seg frem slik de aller fleste andre som er der gjør
Tror man må ha nye data å vise til, ellers så er det ikke mye vits.
Hvordan anser du mulighetene for leger og klinikker kan behandle pasienter med Betalutin+Rituximab hvis Archer-1 dataene viser seg å være veldig solide?
Kan de ta i bruk denne comboen får de har kjørt et større studie med si 200-500 pasienter?
Enig i at feltet ser veldig tight ut, men Betalutin/RIT har noen iboende egenskaper som det ikke later til at det er mange som klarer å etterligne, enkel behandling, god effekt og forbigående bivirkninger.
Denne trippelkomboen dere viser til gir meg litt folfirinox-feeling, god effekt, men hevay regime og tunge bivirkninger.
Synes fortsatt business-ideen til RHL og ØB står seg, tilby en enkel, effektiv og (relativt) skånsom behandling til eldre pasienter som har vært gjennom årevis med tøffe behandlinger.
God oppsummering. Hvis PARADIGME bekrefter “pakken” til Betalutin (effekt, bivirkninger, behandlingsregime) fra Lymrit 37-01 kommer det til å selge i bøtter og spann.
" Hei, vi er Nano. Vi er her for å vise oss fram. Vi har INGENTING nytt å dele angående medisinene vi utvikler, men nå har Bravo lært seg noen råe dansemoves! Lisa, sett på musikken!"
Ellers går det bra?
Det spørsmålet er ganske vanskelig. Først så må de få godkjenning i 3FL i form av AA, for legene kan vel ikke bruke noe off-label som ikke har fått godkjent sin NDA (new drug application).
Men jeg tror helt ærlig at det er veldig lite sannsynlig at de vil bruke rit + bet så tidlig i løypa. Vi bruker mye surregatendepunkter når vi snakker om studier som vi følger, ORR, mPFS, DCR osv, men to av de viktigste endepunktene, mOS og mDoR, kan ta lang tid å lese av. I tillegg, for å se en veldig god og klar respons respons så trenger man veldig tydelig effekt av medikamentet, power i form av antall pasienter (n), og noe å gjøre den statiske testen mot (randomisert gruppe). At medikamentet kan gi veldig god effekt tviler jeg ikke på, men power i form av antall blir det ikke. Kun 25 pasienter blir tatt inn nå på to forskjellige doser, 10 og 15 MBq/kg.
Jeg er enig i at betalutin har noen veldig sterke fordeler som taler for seg, men den ofrer kanskje noe i form av mDoR ved at medikamentet kun kan gis en gang per nå. Jeg tror uansett at det vil finne sin plass i markedet, men jeg tror også at humalutin blir viktig å få på beina, for hvis humalutin kan administreres flere ganger uten for stor risiko for MDS og AML kan mDoR øke en del
Tiltredes!
Med den tøffe konkurransen vi ser så mener jeg Nano er helt avhengig av å få fart på Humalutin igjen. Gjentatt behandling kan øke på både ORR, MdoR og mOS, så det er helt klart et viktig produkt. Men jeg tror Betaluitin står seg godt som en døråpner inn mot NHL sfæren.
Ok, så da skjønner jeg en grunn til at Nathan Fowler aldri nevner Nanovector, han er assosiert med TGTX.
Du vet kanskje ikke hva en exhibition er?
Der går man for å være til stede, være synlig, selge seg selv og spre det glade budskap.
Her klager vi over manglende interesse og oppmerksomhet, da burde kanskje dette være en arena man kunne vært synlig på.
Ellers går det bra? Barnslig.
Betalutin + rituximab gir jo muligheten til behandling utover oneshot på kortere sikt enn å vente på humalutin.
Liker ikke helt følelsen av hvor avhengige av gode archer data vi har blitt.
Den reelle behandlingen med Betalutin kommer til å bli i kombinasjon med andre legemidler. I første omgang med R. Dette er diskutert flere ganger. Da er det gitt at vi er veldig avhengig av gode data fra Archer. Vi bør priser oss lykkelig over at “tilfeldighetene” ville ha det til at B oppregulerer CD20… som tilfeldigvis er target for gullstandardbehandlingen. Det er et lykketreff det!
Gode data i Archer-1 vil kunne gjøre Nano til en gigantisk blockbuster, men tror ikke folk at suksess med Betalutin i 3FL, som virker MEGET sannsynlig, vil gjøre Nano til en suksess allerede der? Tenk 20-30% av markedet i 3FL, det alene vil forsvare verdier som mangedobler dagens verdi på selskapet.
Da snakker vi kun om en indikasjon, 3L FL, og Betalutin har jo allerede vist svært gode resultater på andre varianter av lymfoma.
Ser vi at Archer-1 lykkes, så vil jo verdien øke betraktelig.
Så har vi jo DLBCL, Humalutin osv.
Jeg sitter hvertfall rolig og fullastet, føler meg sikker på at det blir en stor suksess til slutt. Hvor stor gjenstår å se