Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Tipper de søkte når mDOR 12 mnd var nådd, som var nå i april/mai.

Kanskje, eller kanskje de venter på 15 måneder (om det evt går så langt) bravo fremhever at dataene bør være så utviklede som mulig sammenlignet med de dataene de fikk FT innvilget på.

Jeg synes også det er spesielt, men OptumRx er ikke et lite fisleselskap som produserer intetsigende markedsrapporter. De er en gigant i helsesektoren. Om ikke annet så ble det litt liv på NANO-tråden igjen. Lenge siden :slight_smile:

OptumRx provided earnings guidance for the year 2018 and 2019. In 2018, OptumRx expects year-over-year revenue growth of 9% to $69.3 billion, and the company forecast $3.5 billion of operating earnings, up 14%, with an expected 5% margin driven by strong growth from the own pharmacies and the services businesses. 2019 OptumRx revenues are expected to grow 7% to 8% to a range of $74 billion to $75 billion. The company expects operating earnings of $3.7 billion to $3.8 billion, up 4% to 7% year-over-year with an expected 4.9% to 5.1% margin.

4 Likes

Ja, jeg satt å kikket litt på siden deres jeg også etter det funnet ditt, og det er jo imponerende. Så HMMMMMM, what to say and what to believe :smiley:
Hadde jo vært fantastisk om det hadde vært noe i dette! Så ikke det at jeg ikke håper, men har blitt kynisk av informasjonstørke :sweat_smile:

5 Likes

Tror ikke mDOR kan bli høyere enn 12 måneder i Lymrit 37-01 for hele populasjonen, så derfor tror jeg det allerede er søkt. Mulig mDOR for de med CR kan øke, det har jeg ikke sjekket.

Radium 69: Most likely outcome 9, 13.5 or 15 months” (21:45)

6 Likes

De gjenværende pasientene dor står og faller på var alle complete responders. Forsiktig optimist. :slightly_smiling_face:

9 Likes

Se der ja :slight_smile: NANO er on track med ARCHER-1, litt oppdatering av mDor for Lymrit og noe data på Lym-05 etterhvert nå så blir ikke dette så kjedelig år allikevel

7 Likes

Dette var en viktig trigger!

Nå er det håp om data fra både 10/40+RTX og 15/40 RTX til ASH 2019!

4 Likes

Har lenge hatt en mistanke om at dette blir et mye mer interessant år enn mange har spådd, skal ikke forundre meg om det kommer ganske så store nyheter i år :slightly_smiling_face:
Det gjenstår å se selvfølgelig, men det er en stor grunn til at jeg sitter på alle mine aksjer, man vet aldri når det virkelig store kommer, og da vil jeg være fullastet!
De er tross alt på oppløpssiden :money_mouth_face::+1:

4 Likes

Over min forventning!!

2 Likes

Aldri i livet om Nano ruger på disse dataene hvis de gode. Jeg tror vi får se noe herfra på ASH.

Ja, jeg tror også det nå. Tro om de har behandlet tre eller tre+tre.

1 Like

Glemmer det selv, men for første gang siden Algeta har vi et selskap som er veldig nærme markedet. Tror det våknes!

13 Likes

Edit feil studie, ærre muli.

Imponerende! :slightly_smiling_face:

1 Like

kilde?:slight_smile:

Ifht til innrulleringstakt gir vel det med 3 sentre åpne (så vidt meg bekjent) i Archer så gir det 0,4 pr. mnd/site. Heftig

Mener det bare er Oslo som rekrutterer til Archer-1 foreløpig?

Ah. ok… har av en eller annen grunn tenkt Oslo, Bergen, Trondheim , vet ikke om jeg har lest det eller bare tenkt det i eget hode :slight_smile: (men om det kun er Oslo så er det rimelig oppsiktsvekkende)

1 Like