Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Denne studien tester ut en ny type immunterapi som ble utviklet ved Radiumhospitalet og som nå eies av det Norske legemiddelfirmaet Nordic Nanovector. Andre sykehus i Europa og i Norge (St. Olavs Hospital) deltar også.

Vi rekrutterer deltagere til studien fra hele landet.

Antall deltagere totalt, vil bli mellom 20 og 30, avhengig av erfaringene vi gjør underveis.

https://oslo-universitetssykehus.no/kliniske-studier/follikulert-lymfom-studie-for-pasienter-med-tilbakefall-archer-1

Da er det bare clinical trials som henger etter :+1:t2:

Bare å bli sittende, mer i vente?

Håper Bravo kjører på med litt optimisme på torsdag, typ ‘‘recruitment above expectation in Paradaigme’’, ‘‘strong respons seen in Archer-!’’. Det tror jeg kan være ed å skape ny giv i aksjen frem mot ASH i desember.

Jeg mener dagens nyhet er utrolig viktig for Nano og ikke skal undervurderes, da det er et ledd i den enorme triggeren og muligheten som ligger i å bli den perfekte kombinasjonen med Rituximab.

Tipper denne nyheten IKKE går hus forbi hos alle produsentene av Rituximab, Roche, Novartis, Pfizer, Teva, Amgen osv

8 Likes

2L er hvor NANO kommer til å tjene penger på Betalutin. Så det tiltredes, denne meldingen var uhyre viktig!

7 Likes

Til og med markedet er imponert! :exploding_head:

4 Likes

Lite aksjer å hente på disse nivåene, så minste lite tegn til optimisme så går kursen.
En godbit eller tre fra Bravo på Torsdag, så er kursen over 50 igjen.

5 måneder igjen til LBA deadline på ASH, så med litt fart på rekrutteringen, så får de inn 5-10 pasienter til, og vips så har man kanskje en skikkelig godbit å vise frem i desember.

1 Like

Dagens nyhet er meget viktig og klargjørende og burde gitt et kurshopp langt utover det vi nå ser.

Det viser i første rekke at Betalutin med etterfølgende bruk av Rituximab fungerer, og at Betalutindosen kan økes til 15 MBq/kg .

Dette er en flott avklaring i forhold til museforsøkene, og viser at kombinasjonen også fungerer på mennesker, i det minste ut fra safety.

Resultatet kom også mye raskere enn forventet.

Nano er i rute. Kursen er alt for lav.

6 Likes

Det viser vel egentlig bare at det er trygt. :slightly_smiling_face:

6 Likes

Det stemmer, men regner med at man som vanlig også observerer effektdata. Mye nedside er nå klart tatt vekk.

At stråling og Rituximab fungerer godt i kombinasjon er ikke noe nytt.

Spørsmålet er bare HVOR bra Betalutin og Rituximab fungerer i kombinasjon. Jeg er åpen for en CR på alt mellom 40-90%.

1 Like

At Betalutin + Rituximab både før og etter er safe er selvfølgelig en stor nyhet! Ellers kunne man latt vær å gjøre testforsøk.

Helt enig, og kanskje den viktigste nyhetene av de alle, da jeg regner det som høyst sannsynlig at vi ser en god effekt fra denne comboen.

2 Likes

I tillegg kan man allerede nå se tendenser til graden av “preliminary efficacy” med 10MBq/kg + 40mg. Vi får se på weben i overimorgen!

Jeg er stygt redd de ikke kommer til å nevne noe om efficacy enn så lenge. De kommer sjeldent med noe som ikke er børsmeldt på kvartalsrapportene.

Om de bare kunne kommentert hvor mange som er behandlet hittil i ARCHER-1 feks så hadde det vært noe!

1 Like

De kom jo med kommentar på Q om fravær av særlig respons ang Dlbcl 10mbq dosen.
Så no news is good news, tenker jeg.

Nettopp!

Kan like gjerne komme med en kommentar om ‘‘strong response’’ i første cohort. Da må Glein åpne dørene på grendahuset…

Snart kommer Betalutin til emiratene! :smile:

3 Likes

We have been working with companies including: Endocyte, MTR, Actinium Pharmaceuticals, Tagworks, Bayer & Roche, to assemble this agenda. The key focus of which will be exploring how to advance the therapeutic potential of radiation.

The main areas of focus include:
– Identifying & Assessing the Therapeutic Potential of Novel Targets
– Updates on the New Regulatory Hurdles in the US & EU
– Optimising Chemical Modification Methods & Combination Rationale – Radioimmunotherapy and Beyond

Roche, Novartis og Bayer, gode ting;)

Nå har du muligheten til å vise frem litt ferske data Jostein, så kan du rette litt i opp fadesen fra desember 2016 :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

Noen som skal på kvartalspresentasjonen?

Mulig jeg endelig får tatt meg en tur.