Da er det bare clinical trials som henger etter 
Bare å bli sittende, mer i vente?
Håper Bravo kjører på med litt optimisme på torsdag, typ ‘‘recruitment above expectation in Paradaigme’’, ‘‘strong respons seen in Archer-!’’. Det tror jeg kan være ed å skape ny giv i aksjen frem mot ASH i desember.
Jeg mener dagens nyhet er utrolig viktig for Nano og ikke skal undervurderes, da det er et ledd i den enorme triggeren og muligheten som ligger i å bli den perfekte kombinasjonen med Rituximab.
Tipper denne nyheten IKKE går hus forbi hos alle produsentene av Rituximab, Roche, Novartis, Pfizer, Teva, Amgen osv
2L er hvor NANO kommer til å tjene penger på Betalutin. Så det tiltredes, denne meldingen var uhyre viktig!
Til og med markedet er imponert! 
Lite aksjer å hente på disse nivåene, så minste lite tegn til optimisme så går kursen.
En godbit eller tre fra Bravo på Torsdag, så er kursen over 50 igjen.
5 måneder igjen til LBA deadline på ASH, så med litt fart på rekrutteringen, så får de inn 5-10 pasienter til, og vips så har man kanskje en skikkelig godbit å vise frem i desember.
Dagens nyhet er meget viktig og klargjørende og burde gitt et kurshopp langt utover det vi nå ser.
Det viser i første rekke at Betalutin med etterfølgende bruk av Rituximab fungerer, og at Betalutindosen kan økes til 15 MBq/kg .
Dette er en flott avklaring i forhold til museforsøkene, og viser at kombinasjonen også fungerer på mennesker, i det minste ut fra safety.
Resultatet kom også mye raskere enn forventet.
Nano er i rute. Kursen er alt for lav.
Det viser vel egentlig bare at det er trygt. 
Det stemmer, men regner med at man som vanlig også observerer effektdata. Mye nedside er nå klart tatt vekk.
At stråling og Rituximab fungerer godt i kombinasjon er ikke noe nytt.
Spørsmålet er bare HVOR bra Betalutin og Rituximab fungerer i kombinasjon. Jeg er åpen for en CR på alt mellom 40-90%.
At Betalutin + Rituximab både før og etter er safe er selvfølgelig en stor nyhet! Ellers kunne man latt vær å gjøre testforsøk.
Helt enig, og kanskje den viktigste nyhetene av de alle, da jeg regner det som høyst sannsynlig at vi ser en god effekt fra denne comboen.
I tillegg kan man allerede nå se tendenser til graden av “preliminary efficacy” med 10MBq/kg + 40mg. Vi får se på weben i overimorgen!
Jeg er stygt redd de ikke kommer til å nevne noe om efficacy enn så lenge. De kommer sjeldent med noe som ikke er børsmeldt på kvartalsrapportene.
Om de bare kunne kommentert hvor mange som er behandlet hittil i ARCHER-1 feks så hadde det vært noe!
De kom jo med kommentar på Q om fravær av særlig respons ang Dlbcl 10mbq dosen.
Så no news is good news, tenker jeg.
Nettopp!
Kan like gjerne komme med en kommentar om ‘‘strong response’’ i første cohort. Da må Glein åpne dørene på grendahuset…
Snart kommer Betalutin til emiratene! 
We have been working with companies including: Endocyte, MTR, Actinium Pharmaceuticals, Tagworks, Bayer & Roche, to assemble this agenda. The key focus of which will be exploring how to advance the therapeutic potential of radiation.
The main areas of focus include:
– Identifying & Assessing the Therapeutic Potential of Novel Targets
– Updates on the New Regulatory Hurdles in the US & EU
– Optimising Chemical Modification Methods & Combination Rationale – Radioimmunotherapy and Beyond
Roche, Novartis og Bayer, gode ting;)
Nå har du muligheten til å vise frem litt ferske data Jostein, så kan du rette litt i opp fadesen fra desember 2016 
Noen som skal på kvartalspresentasjonen?
Mulig jeg endelig får tatt meg en tur.
Fant for øvrig dette for Lymrit 37-07 (Archer)
https://www.clinicaltrialsregister.eu/ctr-search/search?query=betalutin
Mulig det er godt kjent men nytt for meg at de har åpnet i flere land? Litt forvirrende, går man inn på linken står det 37-01.
Trial protocol: SE (Ongoing) GB (Ongoing) IT (Ongoing) CZ (Ongoing) AT (Ongoing) FR (Ongoing) ES (Ongoing) HR (Ongoing) HU (Ongoing) IE (Ongoing) DK (Ongoing) FI (Ongoing) NL