Det kan vi være enige om.
Enkelte her later til å tro at ledelsen i Nano og andre biotek selskaper er ansatt for å bistå marginale småaksjonærer med alle mulige spørsmål mellom himmel og jord.
La nå ledelsene få jobbe i fred og ro, grenser jo til latterlige hva enkelte får seg til å spørre IR om. Har dere spørsmål, ta det på kvartalspresentasjoner.
Enig i at det er mye press fra investorer mot ledelsen i NANO. Men tror ikke det er noen pekefinger at clinical trials ikke er oppdatert. Tvert i mot, det er akkurat dit mange spørsmål er henvendt, og selskapet selv har ved 3 presentasjoner fortalt at vi skal se.
Nå er det mye nytt som har skjedd siste 3 kvartaler, og fokuset omkring slike oppdateringer har ikke blitt fulgt opp. Ingen katastrofe.
At det skal være ørkenvandring/nyhetstørke får folk bare tro om de vil. Min tolkning er at eksisterende situasjon er langt fra priset inn, samt er det DLBCL nytt i gjerdet. Det kan komme drypp om Archer, og mDoR til Lymrit 37-01 kan vel bli oppdatert brått. Styreleder informasjon kan komme, partneravtaler, OranoMed.
BTD/Prime ville de søke på ved endelig mDoR data, dog kan det spørres om de endrer den tanken om endelig mDoR data er minimum 12 mnd?
Oppdatering i antall sentere i seg selv som kommer ved neste kvartalsrapport er en spennende joker som kan være kurs-sensitiv i denne omgang vil jeg tro.
Jeg er ikke av det inntrykk at det er grunnlag for videre dyp nedgang, og nyhetstørke føler jeg absolutt ikke er garantert. Jeg tolker det som glitrende januarsalg for de som ønsker å ta plass.
Det er vel bare småaksjonærene som synes det er ok at ett selskap ikke gjør som de sier på presentasjonene (les: oppdatere clinical trials).
Skuffende at en sånn liten oppgave blir unnskyldt med mangel på tid.
Men vi tror selvsagt på at de kommer til å holde ord denne gangen, for de sier jo at de skal gjøre det etter neste presentasjon. Da har de tydeligvis satt av en time til det
p.s.
Og nei, jeg kunne ikke brydd meg mindre om hvor mange åpne sites der er så lenge rekrutteringen er ok. Jeg avskyr bare at de fremdeles går i sin egen felle.
Forstår jeg det slik at du har bred erfaring med å oppdatere denne siden? Med tanke på at du har stålkontroll på tidsbruk så antar jeg at du sitter med erfarimg?
Jeg tenker heller at juicen skal presses fra q-presentasjonen. Kan vi se emisjon i 1H 2019?
Jeg tror du er inne på noe her. Under q4 og i ukene etter tror jeg at man har fått svar på antall sites, dlbcl ferdig rekruttert, oppdatert mdor for lymrit og info om ny styreleder. Så kanskje vi går inn i sommerferien med et par mill ekstra aksjer?
Ingen emisjon før vi ser data fra ARCHER-1 eller DLBCL studiene.
Om archer-1-data skal foreligge er vi tomme for penger. DLBCL-dataene kommer med 90% sannsynlighet ikke til å kjøre kursen.
Jeg tror en emisjon kommer tidligere enn du forespeiler. Det må det nesten gjøre.
Jeg ser ikke på den manglende oppdateringen som et stort problem, men skjønner samtidig at noen synes det er lite profesjonelt, gitt historien og uttalelsene om at dette skal gjøres tatt i betraktning.
Utover det så er jeg helt enig med @studenten86 når det gjelder 2019. Har ingen tro på ørkenvandring og tror det kommer mye snacks utover året.
Kursen er uforståelig (personlig mening), men selskapet og utviklingen virker for meg bunnsolid.
Det vet du ingenting om Glein. Hvis det nå viser seg at rekruteringen her har vært over forventing, så kan det være mulig å få frem nok data til å skape litt blest og kursfest i Nano. Hvis jeg ikke husker helt feil, så mener jeg det ble sagt at data fra ARCHER-1 nødvendigvis ikke kom til å bli presentert på en konferanse.
Ellers er jeg enig med deg om at Nano bør hente penger SENEST i løpet av sommeren. Får vi et rufsete børsklima utover høsten, så hver du sikker på at shortere andre gribber kommer til herje med kursen i Nano hvis det blir sådd tvil om videre finansiering.
@InVivo, vi vet at de også skal kjøre puljevis doseeskalering og at først pasient ble behandlet i begynnelsen av november. Jeg finner det derfor usannsynlig at de har kursdrivende data innen sommeren. Uenig?
Edit: det gikk i tillegg ganske lang tid fra regulatoriske godkjenninger forelå til man behandlet første pasient. Det vitner ikke om et voldsomt inklusjonstrykk. Nærmere fem måneder fra godkjenning forelå i juni til FPD i november.
Nå er det ikke skrikende behov for nye behandlinger i 2L FL, så jeg skjønner ikke helt hvordan du klarer å dra den slutningen. Tror ikke myndighetene speeder opp godkjenninger fordi Nano er utålmodig.
Men det overrasker ikke meg om pasientene er keen på en kombinasjonsstudie som utelukket cellegift. Om som BraBritt sa, det mangler ikke på FL pasienter på norske sykehus.
Men joda, det skal holde hardt å klemme ut nok data frem til Lugano, men umulig er det ikke.
Gitt at de første pasientene responderer på linje med pre-kliniske forsøk, så tror jeg det er en liten muligeht for LBA til Lugano.
Tror vi misforstår hverandre. Godkjenning fra myndighetene forelå i juni. Første pasient ble behandlet i november. Det tyder ikke på at inklusjonen går over all forventning.
Man kan kanskje holde det som et alternativ, selv om jeg finner det lite sannsynlig.
Det bekymrer meg jevnt over at vi går tom for penger og juice ca. samtidig. Kan bli stygt.
Jepp, jeg har flagget dette synet en stund også. Men jeg regner med Bravo er denne problemstillingen bevist, og defor legger fullt trykk på ARCHER-1. Jeg mener ARCHER-1 er det beste kortet Nano har å spille på for å pumpe opp kursen.
Og årsakene til at vi ikke fikk FPD før i november tror jeg kan være sammensatt. Kan godt være det sto på kapasiteten til studieleder osv.
Nope, flere som spør om det samme:
Det er jo litt spacet, hvis de har så gode data på hånden, så bør jo de vise de til verden.
Er forsåvidt ikke enig i at det ‘må gjøre det’. Du må ikke ta med kostnadene for Paradigme-studiet i samme skala etter det er ferdig innrullert. Dersom lånefinansiering er en løsning ledelsen er åpen for, kan kassa kjøres lavere gitt at samtalene med banker finner sted på et tidlig stadie.
Dose-eskalering tilsier gunstig dosevalg som andre dose allerede. Og det er pasienter som får standard behandling Rit på toppen. Kan godt hende data-sløret kan løftes på, men forventer det ikke. Det har vært skriblerier her av personer i bransjen som antydet høy inklusjonstakt for studiet.
Gjorde det nå egentlig det? Fra godkjenning foreligger var det rett i sommerferie, før det kunne behandles nærmere ved klinikker som skal ta inn pasienter. Det er screening prossess potensielle pasienter går igjennom. I det hele tatt, var det egentlig lang tid? Husker @Boykie tidligere har uttalt at fra en regulatorisk godkjenning foreligger til FPD er på plass kan ta tid.