Par konferanser jeg ikke hadde hørt om før:
https://www.terrapinn.com/conference/pharma-pricing/index.stm
Pharma-Pricing-Market-Access-Congress-.pdf (7,3 MB)
Dere vet jo hvor det kommer fra:
Par konferanser jeg ikke hadde hørt om før:
https://www.terrapinn.com/conference/pharma-pricing/index.stm
Pharma-Pricing-Market-Access-Congress-.pdf (7,3 MB)
Dere vet jo hvor det kommer fra:
Noen som har sjekket mulighet med Norske meglerhus for kjøps opsjoner i NANO?
Ja, helt latterlig at oppdateringsmaset starter igjen. Er bare en drøy måned til kvartalspresentasjon. Take a chill pill. Clinical trials betyr nada for aksjekursen.
Agree!
Opsjoner hadde vært gull.
Det var ikke det for de som måtte kjøpe på 90kr når kursen var ~50 i fjor
Det kommer vel an på prisen:)
Er det noen som tidligere har solgt kjøpsopsjoner på NANO?
Mye tydet på at OM.Holding hadde kjøpt seg salgs opsjoner med strike på rundt 90. Veldig god forsikring som han selvsagt benyttet seg av når kursen lå på 50.
Skal i dialog med Derivat desken til DNB i løpet av uken for å sjekke muligheten for amerikanske opsjoner med strike over 100,- og med tidsvindu 1-2 år.
Er det DNB som skriver kjøpsopsjonene? Det høres ut som en veldig god ide, ihvertfall hvis du kan få 2 år med strike 100. Det høres jo ut som en mye bedre ide enn å knytte opp kapital i 2 år, dette er jo et binært veddemål i utgangspunktet. Blir de lagt åpent ut, eller må du ringe?
Har ingenting håndfast foreløpig, men begynner å sjekke om det finnes muligheter. Hvis det i hele tatt finnes så er det mye uavklart pr dags dato. Men om man kan få tak i kjøpsopsjoner med strike 100-150,- på 1-2 år så er vertfall jeg intressert. Disse opsjonene må være amerikanske og ikke europeiske. Altså de kan innnløses når tid som helst frem mot forfall.
Godt mulig ingen vil utstede dette eller at volumekrav blir for stort. Vil tro at flere enn meg vil være intressert i dette slik at an burde klare å fylle felles volum.
Spennende, får håpe det er mulig. Interessert!
Om det i det hele tatt lar seg gjøre så mistenker jeg at størrelsen som kreves blir for stor meg alene. Så godt mulig jeg/vi er avhgengige av hver andre for å komme i mål. Time will show. Regner med at både @kanon og @Flottesen er intressert
Har regnet på pris etter den europeiske modellen og de såg forholdsvis greie ut. Ikke kommet helt i mål med amerikanske. Men kan godt være at ingen er intresserte å utstede.
Tenker du strike price 100 eller 150, og 1 eller 2 år? Skulle gjerne spolt tilbake til september 17 og tatt en sånn deal på 12 mnd
Eller mars 17
Hva det blir og om det i det hele tatt blir aner jeg ikke. Men skal vertfall sjekke mulighetene.
Klart det er risiko å kjøpe opsjoner, de kan jo bli 0 verdt. Men du kan få mye eksponering med ett relativt lavt beløp kontra å sitte med aksjer for tilsvarende beløp.
Ikke sikkert det er mulig med amerikanske opsjoner heller. Uten dette så blir det lite aktuelt for meg å handle. Skulle oppkjøp inntreffe før opsjoner er in the money så ville det jo være krise. Aldri si aldri, men er prisen svært god så kan man vurdere europeiske opsjoner spredd ut over i tid.
Har sett på forskjellige varianter, men kommer jo ann på de som eventuelt utsteder vil. strike 150,- og 2 år så kjøper jeg nok en god pott
Aha så du tenker å inngå en avtale/opsjon om å KJØPE X antall aksjer for 150-ish om f.eks 2 år, ikke selge?
Er mildt sagt ikke inne på sånt her, men det eneste alternativet for meg ville være å avtale et salg på noen tusen aksjer for en sånn sum om X antall måneder.
Du kan få kjøpe 5000 hos meg for 150 kr om 6 mnd?
Hell, vi sier 145 siden du er Tekinvestor
Må ærlig si at jeg lar meg ikke pille så mye på nesa av den binære risikoen.
Muligheten for at Betalutin ikke blir medisin gitt dagens kjente data er svært lav.
Humper i veien og omfang av markedspenetrering er mer aktuelt, og ville jo også kunne være gunstig å handle kjøpsopsjoner med tanke på. Men den binære risikoen har jeg litt lite respekt for i NANO sitt tilfelle.
Helt enig. Derfor kan dette være en fin måte å øke eksponeringen kraftig, men med mindre risiko.
Men vi må jo finne noen som mener at dette går filleveien og er villig til å ustede kjøpsopsjoner for å gjøre seg rik på premie penger.
Kjøpe ja, det er det jeg vil.
Ditt tilbud synes du kanksje er veldig bra for deg? Jeg kan helt sikert selge deg en slik opsjon (forsikring) men så lenge du ikke vet hvor mye du må betale meg for å kjøpe en slik forsikring så er det ikke lett å ta stilling til om dealen er bra for meg eller deg