Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Hvilken garantier har Bravo ikke innfridd fra sist til nå?

Skal se den Webcasten igjen bare for å få studere ledelsen når de får det spørsmålet om partner.

Jeg er ganske sterk i troen på at det kommer partner om ikke alt for lenge. Det må jo være attraktivt for BP å slå kloen i pipelinen til Nano.
Men her må det nok forhandles litt. Nano vet at deres pipeline har en høy potensiell verdi, men samtidig vet de at det ikke er mulig å hente nok penger på dagens aksjekurs til å sparke i gang dette alene, så de er helt avhengig av partner til å forløse potensialet.
Men jeg vil tro de spiller hardball så lenge som mulig i håp om at noen av de potensielle partnerne blir utålmodig og kommer til bordet med et skikkelig tilbud. Samtidig som tiden går og Nano nærmer seg markedet, så vil nok styret kreve mer og mer penger av en partner, så jeg vil tror vi får se noe her innen max 12-18 måneder.

2 Likes

At alle planlagte sites skulle være åpnet til presentasjonen i dag. De er 6-11 bak dette. Men kunne skjedd verre ting enn det! :slight_smile:

Tar seg litt inn igjen og er ute av taperlista akkurat nå. RT 43,26

Tenker vel på at de siktet på å ha alle rekrutteringssentre åpnet i Q1. Det må da være en relativt beskjeden skuffelse isåfall, siden de opprettholder guidingen på fullført innrullering og avlesning.

3 Likes

Enig. Bravo var ganske klokkeklar på at de ikke underskriver noe de ikke anser som bedre enn å ta produkt(ene) til markedet alene. Man ser tydelig at Malene hvisker noen ord til Bravo hver gang han skal svare på et spørsmål om dette. Jeg tror det er jevnlig kontakt med BP allerede nå.

5 Likes

Hm, dette har gått meg hus forbi. Her må det studeres grundigere :wink:

Hm. kan jo være at Orano med kan hoste opp noen kroner for å få fart på samarbeidsprosjeket de allerede har med Nano.

Når blir webcasten lastet opp? Fikk ikke med meg live sendingen.

For meg er dagens klare høydepunkt hvordan de trekker frem MZL. Veldig gode resultater fra Lymrit 37-01 i denne indikasjonen.

Hintes til at det vil komme nyheter rundt dette flere ganger. Renoldi tar det også opp når han snakker om konkurransesituasjonen.

Betalutin for MZL har til nå vært underkommunisert, men er fortsatt undervurdert:)

PS: Dere som skal se opp igjen kan jo ha dette i bakhodet. Nevnes først av Bravo under fremleggelsen av slide 8.

5 Likes

Jeg fikk bare med meg deler av webcast.

Kan du konkretisere hva de sa? Fikk med meg at Marco Renoldi snakket om konkurransesituasjonen, umbralisib og MZL, men ikke alt før det.

Skal godt gjøres å ikke bli imponert av et så lite selskap som NANO med MCAP i dag på 2,4 mrd som er kun ett år unna å ha data fra to viktige studier. Som Bravo nevner, så skal de ha Archer-1 data og Paradigme-data klart samtidig slik at de kan søke om conditional approval i både 2. og 3. linje, og går rett inn i fase 3 studie samtidig som produktet selges. Samtidig vil de da være i gang med fase 2 av DLBCL og kanskje enda flere studier (MZL, 1. linje NHL, osv.)

8 Likes

Stemmer dette? 2L og 3L søkes samtidig? Før de har kjørt et større Archer-1 studie?

I så tilfelle er dette et enormt steg fremover!

1 Like

ligger på Hegnar under tv, kvartalsrapporter. startet min nå nettopp.

Ja, slik har jeg tolket det. Det er også nevnt tidligere. Bravo sier klart og tydelig at de trenger data for begge studiene samtidig, slik at de kan søke om conditional approval - altså at de får markedsadgang mot at de fullfører et fase 3 studie samtidig. Og dette skal da gjelde for både 2. og 3. linje. Så lenge safety, og efficacy, viser gode resultater i Archer-1, så vil FDA kunne gi raskere markedsadgang i 2. linje også siden RIT er “golden standard” i NHL.

Se på presentasjonen fra 07:40

4 Likes

Takker!

Angående spørsmålet om partnere, se fra ca 00:38:20.

image

Er det bare jeg som reagerer på kroppspråket til ledelsen her? Flakking med blikk, ser ned, smiler, hvisker etc. De virket jo så skyldige og totalt uforberedt på spørsmålet.

haha stakkers folk :sweat_smile: #overtenking

7 Likes

Hehe mulig det, men synes kroppspråket var påfallende.

haha, ja. Ser ut som et brukbart glis på Marco

Tone Kvåle da, ser jo ut som hun akkurat fikk pocket rocket for hånden;)