Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

“The idea is: Get the data on the Archer-trial, so once we have the data on the 3rd line(Paradigme) and Archer-1, we can go into a confirmatory Phase 3. Data allowing - confirmatory Phase 3, that will give us, after the Phase 3, FULL approval. So making the conditional approval into a full approval, and full approval into 2nd line.”

“That’s why we need to have the Archer-data more or less at the same time as Paradigme. By the time we file(3rd line), we need to have the Archer-data in our hands.”

2 Likes

Det er vel ca det samme som han sa i radiumpodcasten for ca3 månder siden

Det betyr conditional approval først i 3.linje og så fase 3 archer som skal gi full approval i både linje 2 og 3…
Ikke noen conditional approval for 2.linje i 2021, kun 3.linje. Det er jeg 99,9% sikker på…

2 Likes

Gir meg ikke…:wink:

3 Likes

Kanskje bare det at det er et dumt spørsmål å stille .

3 Likes

Konkurranse-situasjonen har bekymret meg mest, veldig flott og ryddig svart av Marco på det syntes jeg.

6 Likes

Ser ut til at det er algoer som jobber med å holde kursen innenfor den fallende trendkanalen.

image

1 Like

Med dagens burnrate pr. kvartal så skal de ha nok penger til read-out - i teorien. Men så vil de nok ønske å ha litt penger til kommersialisering etterpå. Derfor tror jeg på en emisjon til i H2-2019 eller Q1-2020.

1 Like

Spørsmål om partnership… hør igjennom.

Bravo:

“But what we have is an very exciting product, so there is a lot of Companies that have interest in what we are doing, When we sign a partnership, only the day we think the offer on the table is better then doing it ourself”

Kan dem allerede ha hatt tilbud på bordet? tolk det den som vil men @InVivo er inne på noe med tanke på kropps-språket det utøves her.

2 Likes

Kan jo vær at de har ett veddemål på hvor lang tid det vil ta før noen stilte sprørsmålet og derfor ler seg i hel over at Tonje vant?

1 Like

selvfølgelig kan det være det :rofl:

Ja, eller kanskje det fløy en rosa gris gjennom lokalet som bare ledelsen kunne se, og derfor ble det litt vanskelig å holde fokus?

1 Like

Dette er jo ikke nytt, men tydelig klargjort av Bravo tidligere

Det er feil. Samtidig CMA for 2 & 3 L. Bravo har som sagt tydelig avklart dette tidligere.
Sier seg også selv mtp at de venter med filing «til the very END of 2020, muligens begynnelsen 2021»
Fordi man må vente på avlesning av Archer innen søknad sendes.

Dette er det mange som ikke har fått med seg

2 Likes

Du må nesten vise til litt mer enn en påstand fra deg om du skal overbevise meg om dette…
Jeg har tolket hans uttalelser som at evnt AA fra 2021 skal gjelde CA i kun 3.linje og så gir fase3 archer regular approval både for linje 2 og 3… Og slik tolker jg det han sa i dag også…
Må huske på at det kun er i 3.linje det er et prekært behov for nye behandlinger. Det finnes per i dag ingen behandlinger med regular approval der. (kun nylig et par med CA) 2.linje har flere godkjente behandlinger.

4 Likes

(Deleted)

Et poeng som vel må anses underkommunisert er at en evt. PARADIGME-forsinkelse på to-tre mnd. ikke vil ha all verden å si dersom man uansett vil måtte vente på Archer-1-data før filling. (Men nå ser det jo ut til at Archer-1 holder skjema og vel så det)

Forøvrig mener jeg at planen med fase 3 archer som gir regular approval i både 2. og 3. linje - raskt - er fantastisk undervurdert.

2 Likes

Dette er riktig. CMA gjelder kun 3L. Fase 3 vil bli gjennomført i 2L, med det resultat at en evt. godkjennelse vil føre til markedstilgang i både 2L og 3L.

2 Likes

Ref det Teejay skriver: Grunnen til at de venter på archer før filing er, vil jeg tro, at de må ha oppsett for en fase 3 klar og med i søknaden om AA før AA kan innvilges… og dette oppsettet kan de ikke være sikre på før de har resultater fra archer og vet sikkert at archer ønskes å forfølges videre slik de har tenkt…
Det er ihv ikke noe fra Bravos uttalelser jeg har bitt meg merke i som skulle tilsi at man får CA/AA for 2.linje også samtidig som 3.linje.

1 Like

Vel, jeg har ikke sånn kjempebehov for å overbevise deg on dette, men jeg er også 99,9 prosent sikker.
Ble det etter utleggingen til Bravo på (var det intervjuet på Hegnar-TV for noen Mndr tilbake?)

Husker jeg hadde en lengre samtale med Stinke eller Savepig om det den gang.

Lenge siden jeg har hørt det intervjuet, men hørte det mange ganger da, og mener han var nokså konkret og tydelig på dette.

Det er jo rosinen i pølsen, de når markedet for begge indikasjoner samtidig.

Men for all del. Det er mulig jeg misforsto helt…