Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Jeg er enig med deg at det burde være mulig rent logisk. Men utvikling av legemidler følger et tungt,rigid system av lover og regler(heldigvis?), så det er dessverre ikke så enkelt.

1 Like

Han snakket om det på Radium ihv… og der sa han ikke noe om CA for 2.linje. Men at de kunne ha archer fase 3 som grunnlag for RA både for 2. og 3.linje.
De får altså regular approval for begge indikasjoner samtidig.
Men uansett, om ikke du kan underbygge påstanden med noen lenker eller noe som viser dette, så får jeg stå på mitt da jeg er 99,9 % sikker på at det er ovennevnte som er kommunisert…

3 Likes

Kan vel tenkes at vi får et ekko fra forrige kvartalspresentasjon i kveld? P.Ling i DnB som oppsummerer med “non-event” og fortsetter med kursmål på 110 kr?

Hvis Ling skjønner at MZL dataene presenterer en betydelig verdi for Nano, så kan det rettferdgjøre en økning i kursmålet. Men antar det gikk han hus forbi.

Ellers var dette nytt for meg:

’‘IR-kontakt Malene Brondberg sier til TDN Direkt at det vil kunne tas beslutninger på bakgrunn av interimavlesningen, men vil ikke kommentere ytterligere.’'

1 Like

Det hadde vært lite poeng med en interimavlesning som man ikke skulle kunne ta beslutninger på bakgrunn av.

Men jeg må innrømme at jeg ikke hadde sett selskapet si noe om denne interimavlesningen tidligere, noen som hadde?

Jeg antar at beslutninger som tas på bakgrunn av interimavlesningen for eks. vil kunne være stopp av studien(hvis null effekt), endring av studieoppsett (hvis en dose viser seg underlegen) osv. Derfor kan vi vel i aller høyeste grad si at no news er good news.

3 Likes

Mener du har helt rett Tyrion

@Teejay, du kan lytte til Radium 69 http://radforsk.no/podcast/

Fra 27:57 forklarer Bravo oppsettet. Merk spesielt fra 32:23 der han sier: “The second line, you get it only once you have done the fase 3, which is a confirmatory trial for your 3d line and then you get third line and second line…thats the idea”.

2 Likes

Nå har vi en ceo som er dønn ærlig med en gang man glipper på guiding, det applauderer jeg storlig.

Ser ikke på antall senter som krise, man kan fremdeles klaffe godt med rekruttering på de sentrene man har

15 Likes

Enig

Så får det heller være at jeg fikk hjertet i halsen når han gunnet på med “JAMMEN NESTE GANG!”

Håper det holder

Hva er gut-feelingen din om en eventuell partner?

Tenker at det er i både Nano og potensiell partner sin interesse å få i gang en avtale så fort som mulig slik at pipelinen kan våkne til liv.
Jo fortere en avtale er på plass, desto kjappere kommer Betalutin på markedet innenfor alle indikasjoner og resten av produktene også, så interessenter og Nano har jo sammenfallende interesser her.

Du hadde jo dine teorier om Haakind og 20% emisjonen for en tid tilbake @Savepig

Spørsmålet er vel om det er mulig å gjøre noe for å “speede opp” Paradigme,37-05 eller Archer, dersom de hadde hatt ubegrenset med midler. Per nå er det ikke pengene det står på, da er det lite å tjene på å ha mer i banken. Men eventuelt kan en partner stille med andre ressurser, nettverk, goodwill etc som smører hjulene. Ikke vet jeg, men jo lengre man kan beholde rettighetene selv (og fremdeles holde Max framdrift) , jo bedre.

Øøøh, pengene skal ikke stå i banken, men speede opp pipen.

• Paradigme: Må innrømme at rekruttering bekymrer meg en smule (dvs. bittelitt :slight_smile: . Glad de kommer med interim, men er redd det er fordi de frykter noe forsinkelse ifht rekruttering.
  • Archer-1 går og kommer til å gå så det suser. Drøy rekrutteringstakt siden FPD i nov 18. Hvem takker nei når de blir tilbudt SoC i 2FL med turbo på toppen? Spent på om vi kan få noe tall på ASCO.
  • DLBCL hvem vet? Men de første tallene får vi sannsynligvis på ASCO i år. Her er det lite konkurrenter med gode resultater.
    -MZL - joker :slight_smile: Men tallene sier jo sitt.
    -mDor - rimelig sikker på at denne øker igjen - hvorfor skulle den være ongoing ellers? Noen av CR har tydeligvis fortsatt respons.

Selskapet har etter min mening kontroll på kostnader og ikke minst er de på ballen i forhold til hvor de har trykket om dagen. Etter min mening er alt annet enn Paradigme og Archer-1 ubetydelig ifht verdisetting fremover (får tydelig ikke betalt for løse indikasjoner) . Medisinsk og etisk bør imidlertid MZL og Huma startes så fort som mulig med partner.

3 Likes

Spørsmålet er hvordan mer penger enn det de har nå skal bidra til å speede opp de tre studiene…

Han mener jo selvsagt de studiene vi ikke har midler til å starte opp nå…

2 Likes

En Interim Analyse kan leses av Paradigme-studiet i løpet av året, hvis jeg skjønte det riktig idag. Men hva kan en slik analyse/avlesning brukes til? Utenom å få en oppdatering. Kan denne brukes til å f eks speede ting opp?

En slik avlesing gir forhåpentligvis grunnlag for kursoppgang, noe som kommer godt med ved neste emisjon.

Ja, vi vet jo fortsatt ikke om 20/100 viser seg å være bedre enn 15/40.

Hvis jo 20/100 er enda bedre så tror jeg kursen eksploderer. Dette er jo en potensiell trigger som er blitt litt glemt.

Interim avlesning kan vel brukes til å bestemme dosen? 15/40 eller 20/100, for så å kjøre siste del av studien med en dose.

1 Like

Hva er bra med mange sites?