Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

De gjenstående postene på selgersiden var jo merkelige nok, og viser i det minste at det er en enkelt aktør som står bak dem

|234|38,76||39,10|1 966|
|670|38,70||39,24|1 966|
|474|38,66||39,32|1 966|
|450|38,64||39,38|1 966|
|161|38,60||39,46|1 966|

3 Likes

Når tror dere DNB kommer til å justere LOA neste gang?
Når paradigme er ferdig rekruttert?

En enkeltaktør i trøbbel

Samarbeidsavtale kommer snart. Kursen raser til værs. Det er i alles interesse. Og den som solgte seg ut idag er sannsynligvis i krise, har ingenting med nano å gjøre. Kanskje en som har gearet noe voldsomt og fikk porteføljen tvangssolgt.

1 Like

Vi kan slippe HO-tendenser her. På forhånd takk.

2 Likes

Fint om du kan underbygge din påstand eller hypotese.

chill guys, mye verre i bgbio :face_with_head_bandage:

Kan det være at noen ønsker å stresse småsparere til å selge seg ut?

1 Like

Selvfølgelig er det det.Men så sitter nok de fleste helt rolig med sine eierandeler,da det virker å være lite andel av aksjene som egentlig er i omløp.

1 Like

https://icml.lymphomahub.com/en/questions

@larsmkn vil du ta en for laget og sende inn spørsmål om nathan fowler ser en rolle for radioimmunoterapi basert på 177Lu som en kandidat i chemofree management av follikulært lymfom?

Er litt frust at ikke cordoba eller graham er med i det panelet, de vet i det minste om betalutin eller ikke aktivt neglisjerer det.

6 Likes

Skal se om jeg kan finne på noe lurt i dag :blush:

Sendte inn spm ditt @Savepig så får vi se om det blir valgt ut. Jeg antar at du følger nøye med på om de diskuterer det, og at du kanskje kan rapportere tilbake her :stuck_out_tongue:

10 Likes

Ser at både Endocyte og Bayer deltar på TAT-konferansen i München.

Er ikke av de største konferansene, så jeg sikker på at Novartis/Endocyte og Bayer er obs på resultatene og dataene Josten Dahle og Amal Saidi skal legge frem.

Forøvrig overrasket over at nesten ingen har tatt seg bryet med å lese denne presentasjonen her…

1 Like

Når er det “212Pb-NNV003” evt. kan brukes? Ved tidlig oppdaget/milde former for Leukemia/Lymphoma?

Nei, CLL og burkitt lymfom

Hvordan er egentlig landskapet i CLL? Me401 viste 100% or men har av en eller annen grunn valgt å ikke gå videre. :confused:

Tja, Snabbacash la inn et par gode linker for noen dager siden. Tror egentlig alle produkter med lite tox og god effekt har gode muligheter her.

Utifra det jeg har sett så langt av preklinikse data fra Nano sitt TAT-produkt, så tror jeg dette er noe absolutt må ta videre til klinkken!

Les innlegget hans, ligger som nummer 2 nederst på fundamental tråden.

https://www.cancer.org/cancer/chronic-lymphocytic-leukemia/treating/treatment-by-risk-group.html

Non-toxic therapies that have a fixed duration of treatment are expected to play an increasingly large role in the CLL market, which can be achieved using combinations of targeted drugs.”

Så ja, resultatene fra Archer-1 kan også påvirke interessen rundt Nano sitt TAT-produkt.

Lurer på hvordan det har gått med Xofigo. Har det blitt en klinisk suksess? Tviler på det. Ca prostatae er Norges hyppigste kreftform og den rammer bare menn. Trenger ny behandling her

Du må ta med i betraktning at det har vært 2 emisjoner siden IPO. Derav flere aksjer å fordele aksjekursen på for å finne børsverdi, som gjør at aksjekursen ved IPO er lavere hvis man skal sammenligne med dagens aksjekurs.

Selger vel for rundt 350 mill us$ i 2019,men Bayer mener vel fremdeles de skal få en blockbuster ut av den