Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Skyter fra hoften, men tror CR spiller større rolle innenfor CLL.

Tok deg på ordet, og kikka på Saidis nye presentasjon. Er jo samme fyr som presenterte på ASH i fjor. Har store forventninger til dette samarbeidet mellom Orano Med og Nano.

1 Like

Samme her!

Virker som 212Pb-NNV003 har en veldig gunstig tox profil, eller hur?

I tillegg synes jeg det er veldig spennende at Roche er stor partner i OranoMed. Er vel Roche som har finansiert store deler av Oranomed.

Roche følger med:

«A joint team of researchers from both Roche and Orano Med currently evaluate the anti-tumor efficiency of TAT in different preclinical models.»

4 Likes

Jepp, den profilen ser veldig bra ut…

Det eneste jeg savner er en konklusjon av typen at de nå forbereder seg for klinisk testing.
Vet du forresten noe om at hvis de går til klinisk testing, vil NANO og OranoMed ta den kostnaden sammen?

Mange utålmodige og utmattede investorer orker ikke lenger vente på at NANO skal få sitt kliniske gjennombrudd.

Men det kommer, og det kan komme fortere enn ventet.

20/100 viser større effektivitet enn 15/40.

Kombinert med Rituximab vil 20/100 gi ØKENDE DOR, ikke fallende

Big Pharma kommer til å å sloss om å få kjøpt NANO.

Forskjellen mellom en økende fundamental verdi, understøttet av regulatorisk god fremdrift, og en fallende aksjekurs gir et fantastisk spennende gevinstcase.

Prognose: Den som har ledig cash kan gjøre minimum 10-gangeren på Nano på 12 mndr.

Jeg vurderer sterkt å doble posisjonen i dagens situasjon. Så får vi se hva som skjer de neste månedene.

3 Likes

Jeg har også stor tro på at mDoR fra kombinasjonsbehandling kan bli voldsom, men de har vel så langt sagt at de kun kjører 15/40 i archer.

Hvorfor det?
Dersom han trodde på 400 i 2017, og utviklingen i NANO går som guidet: Hvorfor skulle han ikke kunne ha en prognose på 400 i 2020?
Forsinkelse på kurs grunnet et biotechtrett marked, ikke pga fundamentale forhold.

5 Likes

Foreslår at du da fremlegger argumenter for det, istedenfor å si at “man kan”

1 Like

Du må gjerne argumentere med at Nano skal i null, men du bør nok legge litt mer flid i analysen.

7 Likes

Begrunnelse:

Som kjent viser - så langt - 20/100 lavere DOR enn 15/40 i single treatment, men sterkere førstegangseffekt. Langtidseffekten er svakere, mens den direkte effekten er mer virkningsfull.

Archer-1, med Rituximab 14 dager etter Betalutin vil være en behandling som altså kommer meget raskt etter Betalutinbehandlingen. Mens 20/100 fortsatt har sin høye effekt!

En i dettte tidsrommet altså mer effektiv 20/100 enn 15/40 vil dermed gi større effekt og i tillegg for Rituximab en høyere tilbakevennende CD20 !

Ikke bare får pasienten en sterkere førstehåndsvirkning, og lavere kreftnivå, men også dermed en sterkere Rituximabeffekt, siden CD20 er sterkere eskalert med 20/100 enn 15/40. Synergivirkningen øker med 20/100!

VI KAN DERFOR FORVENTE EN STERKERE SYNERGI MED 20/100 ENN 15/40!

4 Likes

Litt av problemet Merlin er vel at du har sagt det også med kurs 120 :slight_smile:
Og er alle med 30.000 NOK i Nano askjer snart miljonair :slight_smile:
,

Hæ? Kan du dokumetere noen av de påstandene?

1 Like

nytt

Har et lite håp om at den konklusjonen blir servert oss i München.
Utifra mitt ståsted så tenker jeg at dette er klart for klinikken snart, men det er vel du mer kvalifisert til å svare på enn meg.

Litt uvisst det der. Pdd tror jeg det er OranoMed som bærer største kosten, tror de bare låner Nano sitt CD37 chimeric antistoff. Samarbeidet med OranoMed skrider uansett fremover på tross av at Humalutin er lagt på is og alle ressurser er rettet mot Betalutin.

Hva som skjer hvis/når de når klinikk tror jeg ikke de har sagt noe om.

Forresten, fikk du sendt avgårde et spørsmål til det lymfompanelet på Twitter???

Dette klarte ikke Invivo svare på!

Så jeg skal gå nærmere inn på sammenhengen.

Når CD37 blir utnyttet med et sterkere opptak, svekkes CD37 ytterligere. Som vi vet betyr det at CD 20 kommer tilbake. Og er igjen mottagelig for Rituksimab.

Jo mer CD37 svekkes, Jo mer reetableres CD20.

Og jo mer vil Rituximab ha effekt, siden Rituximab responderer i forhold til CD20!

Håper også at 212pb -NNV 0003-studien smyger seg ut fra det prekliniske stadiet. Vil anta at Orano med har jo muskler til å dra tungt…
Tiden vil vise.

Mtp på at OranoMed er eid av Roche og OranoGroup(16000 ansatte og delvis kontrollert av den franske stat), så er nok ikke penger et problem.

Det jeg lurer på er hvem som tar dette til klinikken, Nano eller OranoMed.

1 Like

Men Archer-1 studie oppsettet blir jo kun 10/40 eller 15/40 dosen. Det har aldri vært planen å bruke 20/100 i Archer studiet som du påstår her?

Hils Spot-On fra meg…
640full

edit: unhide

7 Likes