Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Åja, sånn å forstå - da er jeg med :thinking: og er enig, tror det er store deler av 3 linje de fanger opp der… og uansett hoveddelen av dem de siktet seg inn på i første omgang… :sunglasses:

1 Like

Enig her. Må vel gå ann å komme ut med en melding om hva deres rolle vil være i Lugano?

Send en mail da vel. :grinning:

Programmet for Lugano 2019.

På side 14 i blekka så jeg denne figuren. Det ser ut som at de står som sponsor for konferansen og at de skal ha stand?

11 Likes

Takeda, Roche, Bayer,Celgene, Novartis, NANO. Finfint nabolag!

8 Likes

Skulle kommentere det samme selv, kanskje Bravo kan auksjonere ut Nano der? :sweat_smile::+1:
" eehh, a-Bayer leading now with a bid of 3,2 milliarder dollars, any higher?
Åååh my belladonna, now Novartis with 3,5 billions dollar, spaghetti capri ehh!"
:sweat_smile::rofl::stuck_out_tongue_winking_eye:

4 Likes

Jeg mener det er veldig viktig for Nano å vise seg frem, og diskutere med selskaper som nevnt ovenfor og la dem vite om resultatene og de unike egenskapene ved bruk av Betalutin. Vi har vell sett mye hyppigere tilstedeværelse i slike settingene i år, og ledelsen er vell mer direkte i dems kommunikasjon rundt mulig partnerskap/strategi også. Lover bra selv om dette kan ta lang tid. Håper virkelig på noe liknende Algeta avtale struktur her.

6 Likes

Slik jeg har forstått det så er ledelsen desentralisert over “hele” Europa. Stemmer det?

Kan dette være til hinder for normal men viktig kommunikasjons/diskusjons snakk for å “spille hverandre god”?

Neppe. I en global verden ser jeg ikke for meg at dette er en utfordring, men alt med måte selvfølgelig. Om Bravo møter en gang i måneden er det verre, men det er nok heller ikke tilfellet.

Hva skal NANO gjøre i dette rommet? :slight_smile:

vise frem lår og rumpe? De har ikke meldt om noe (pre-)klinisk, og de står heller ikke som forfattere på posters eller presentasjoner, så jeg vil tro de bare skal være der og vise seg frem.

1 Like

hsvindle:Når ble siden oppdatert?
Jeg forventer en melding på dette mandag morgen.

1 Like

Oi lugano vekker gode minner :joy:

1 Like

Tror vi er i midten av en prematur Luganoutløsning.

3 Likes

Var det ikke fra Lugano stasjon at NANO-toget skulle starte sin himmelferd for 2-3 år siden :thinking:

Fordi?

Stemmer det. Var 20/100 hypen det der…

Som sagt, 20/100 er en dark horse, kan fort overraske på oppsiden! :rocket:

Tenk om Costa på Q3 2016 hadde sagt: “vi har et fryktelig spennende produkt her, men vi må prøve å være realistiske, det vil fremdeles være et langt løp frem mot at dataene får tid til å modne, og det blir minst et år fra nå til en kan forvente det fulle datasettet fra fase 1/2”

Da hadde han nok vært ceo også i dag tror jeg

4 Likes

Men samtidig var han rett mann til rett tid! Han klarte å jazze opp kursen og samtidig profitere på det, ref emisjon på 114kr.

Hadde han vært CEO i Pcib… my god, han hadd sikkert klart å snakke kursen mot 100 lappen der også og samtidig prikket inn en finfin emisjon.

1 Like

Hehe, joa. Kom godt med de pengene der. Kanskje kunne en forventningstyring på Q1 2017 vært nok

Kanskje det var Lugano 2019 “vi” mente?