Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Disse påstandene dine har jeg ikke fått med meg, kan ikke se at de er riktige heller i og for seg.

Så fint om du kan gjøre rede for de en gang til. :wink:

Kort fortalt så regner Stuffers LOA ut fra historiske prosenter for forskjellige kategorier, hvor en av disse er “Orphan drug designation” på 67.5% - problemet er at dens kategorien hun har brukt ikke regner med onkologiprodukter. En mer korrekt LOA blir derfor en blanding av NME og onkologi og nærmere 38%.

Dette er fra hukommelsen og kilder skal jeg finne til imorgen. Du kan begynne med å Google “likelihood of Approval Biotech” og lese pdf.en fra bio.org. :blush:

Består ikke hele 3L FL stort sett av R/R pasienter da?

Vet ikke - tror det er mer enn det… Men jeg bare gjengir (etter husken) hva som er blitt sagt her på tråden tidligere om dette av en person som hadde sendt mail ift trussel for full approval på copanlisib og fått dette som svar…
Er ikke så lenge siden, så burde gå an å finne, men husker ikke hvem…
Edit: innlegg 3254 av deg in vivo

"Svar:
Our current understanding is that - in case Copanlisib files earlier and receives a full approval for 3L FL before our BLA is reviewed by the agency – Betalutin will receive an accelerated approval, prior to conducting a phase III study, for a more restricted label than 3L FL, i.e., only for the patient population enrolled in the PARADIGME trial (3L FL patients refractory to anti-CD20).

Nano"

1 Like

Hvis NANO får AA, så kan vel noen som ligger foran i løypa få approval etter dette? Det er vel noen konkurrenter som har fått AA allerede?

Siden der er mange konkurrenter vil vel også NANO slite med markedspenetrasjonen, selv om betalutin er litt bedre enn konkurrentene…?

Tror du misforstår meg. Vet jo at IR sendte meg den mailen.

Det jeg lurte på er hvor mange av 3L FL pasientene som anslagsvis er R/R.
Mener 60% har blitt nevnt her, men samtidig har jeg sett studier som viser en ORR på ca 30%(kun PR) ved bruk av Rituximab, så majoriteten får jo ikke ORR ved bruk av Rituximab i 3L FL.

Poenget mitt er at 3L FL består vel (stort sett?) av R/R pasienter, så sånn sett er del vel ikke krise om Copanilisib får full approval før Betalutin?

Dessuten tror jeg Bravo&co kommer til å bruke alle ressurser tilgjengelig på å åpne «reserve siter» hvis de er i det minste tvil om at guidingen står i fare for å ryke.
Og der er nok ikke der enda mtp at de fortsatt satset på å få inn de opprinnelige 80-85 sitene.

1 Like

@Chrkni

Her er dnb analysen.

https://www.dnb.no/seg-fundamental/fundamentalweb/GetReports.aspx?file=CMP4_136627.pdf&Sid=1-1L6JM

8 Likes

Tusen takk, skal se igjennom i løpet av dagen!

Added:

  • 18.06.2019 - 22.06.2019
  • International Conference on Malignant Lymphoma (ICML) Lugano, Italy
8 Likes

Legger du det inn i triggerkalenderen?

skal de presentere Lugano?

Nytt for meg også. Fikk varsel på mail at nettsiden til nano var endret. Så ser jeg plutselig Lugano!?

1 Like

viktig å vise frem de nye pattan!

Hmm, Spent på hva de skal legge fram.

Trodde de måtte ha godkjent abstrakt for å presentere på på slike messer, men mulig jeg har misforstått?
Jeg har i alle fall ikke fått med meg at det er søkt om hverken ordinært eller late breaking abstrakt, finnes det andre mulighet for å delta?

Kan jo være der som tilskuere/møteplass for bransjen uten å presentere. Kanskje?

Sannsynligvis er det så enkelt, men i slike begredelige børstider håper man jo i det lengste på noe mer spennende :pray:

kanskje bare tilstede for partnersnakk? :grimacing:

1 Like

Prosjektleder for NANOs kliniske forsøk i DLBCL; T. Illidge er ført opp under en Poster session på ICML i Lugano 20.6 kl 9.00-10.30. Tema: RADIOTHERAPY FOR LYMPHOMAS. Møteleder: L. Specht, Copenhagen (Denmark). Discussants: T. Illidge vs B.S. Dabaja. Det kommer ikke fram i informasjonen fra Lugano konferansen hva Illidge skal presentere.

9 Likes

Men altså igjen…

(Og spesielt mtp en så slitsom kursmessig situasjon som nano befinner seg i)

Så imponerer ikke Malene.
Hvorfor får hun ikke ut informasjon om hva som skjer, som Lugano.
Hvorfor skal de dit? Hva skal de i tilfelle presentere?

Istedet skapes rom for en masse spekulasjoner, som på andre siden gir rom for skuffelser, fordi noen pumper opp stemningen ift hva som kanskje kommer…

Det er unødvendig.
Dårlig markedspleie.

Forstår ikke at det skulle være så vanskelig å gi markedet noe av verdi underveis

3 Likes