Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Skulle gjerne likt innlegget ditt om svar på mail @Drachenlord2, men du har 0 troverdighet dessverre.
Jobbe litt med det kanskje :wink:

14 Likes

La oss holde fokuset på temaet jenter og gutter.

Nordnet har av en eller annen grunn justert snittprisen min på NANO til 0 kroner…

08

Hadde det bare vært sant.

Gay? Min har bare blitt justert ned til 8kr :joy:

Litt mer fart i dag

Ikke minst viktig - fart i riktig retning. Teknikerne her har sikkert en formening om i hvilken grad det tidligere solide støttenivå nå har blitt en like solid motstand? Personlig vil jeg tror at motstanden ikke er like befestet som støtten var fordi handelen under støtten har vart i et kort tidsrom og med begrenset volum.

1 Like

Det er i TA-tråden vi snakker om dette, men helt kortsiktig så ønsker man å komme tilbake over ~38 nivået.

1 Like

Markedet har i hvert fall alltid rett. Det er jo helt åpenbart at NANO er 8% mer verdt i dag enn på fredag :joy:

2 Likes

Hentet du det synspunktet fra HO?

For et par år siden - hvem hadde trodd at vi skulle se “+10%” og kurs 37,000 i samme screen-shot?

image

5 Likes

Faktum er vel heller at markedet på nåværende tidspunkt ikke vet hvordan Nano skal verdsettes.

Prøvde meg på en småfrekk liten trade her på 37 i tro om at vi skal ned en tur igjen. Mao parabolic incoming.

…Jepp, ikke alltid like enkelt å få frem ironi :slight_smile:
Tror det eneste som virkelig vil være forløsende er en melding rundt rekruttering, mistenker at det er der skoen trykker. Aksjonærer frykter vel utsettelse med evt. påfølgende emisjon som resultat av det.

Med det antall sites som nå er åpne, tid siden FPD og erfaring med fra tidligere rekruttering så tviler jeg på at vi har noe frykte. Markedet mener åpenbart noe annet.

Jo det er grisen: @babyrage

Om man legger selskapets tidligere rekruttering til grunn er jeg uenig…

Har du oversikt over hastigheten her?

Nei, vanskelig å si siden vi ikke sikkert vet antall sites. Bare mitt generelle inntrykk fra ash17 til ash18. Mulig jeg tar feil!

Hvorfor solgte du en pott på 37?

Skal det bli noe penger av så må den jo enten gå en god del ned eller så må potten være stor.

Og hvis du starter traden med å selge så må det jo være aksjer du tidligere har kjøpt.

Og hvorfor signaliserer du så tydelig at du tror den skal ned, og følger opp med tvil om rekrutteringen?

8 Likes

I Lymrit gikk vel eskalering relativt godt etter plan er nå min mening. (Skal finne litt data). Problemet var vel i større grad å få i gang studiene ref issues med REK etc.

3 Likes

Haha, detektiv @Snoeffelen. Kjøpte til 33,7 i dag morges, og ut igjen nå med tro om at det skal ned en tur til.

Sommermåneder, lite juice på lista i nær framtid og kortsiktig utbomba. Tror det var et lurt lite grep, men aldri i livet om jeg legger meg uten madrassen full av nano. 90% er allerede plassert og sitter #mastefast.

Denne rekrutteringen har jeg jo jossa om i månedsvis, om du hadde tatt deg bryet. :slightly_smiling_face: