Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Er det ingen som tror det kommer noe data som løfter kurse den 24. på SNMMI i USA?

Mangler en 0 bak 7-tallet der… :wink:

Skal få sett på det i kveld, men husker skuffelsen rundt dette når de skulle avduke data fra 20/100. Mange hadde jo håpt å få en endelig avklaring på 20/100, men N var lav. :slightly_smiling_face:

Satte jaggu kaffen i halsen et øyeblikk hahaha , da hadde det vært rocknroll

Absstractene ligger jo ute, så forventer egentlig ikke så mye nytt derfra nei.

Hadde sett litt kulere ut om du hadde annonsert traden når du gikk inn, neste gang kanskje?

3 Likes

Som du ser av mine skriverier så er jeg ikke in the business of impressing…

Ikke at jeg tror noen anser meg som tøff av en trekroners gevinstoppgang på små summer heller. :joy:

2 Likes

Nå endte de jo opp med å innrullere flere pas. enn først tenkt samt at de kjørte 20/60 dosemetri studiet på 0 tid.

Meget godt mulig, jeg husker ikke talla, kun skuffelsen!

Men sjekker i kveld, så kan vi ta den videre. :ok_hand:

Ja, husker det var noe der… var en 3-4 pas for lite vi fikk tall på med 20/100, var det Lugano 17? Kan tyde på at det tar tid før ting begynner å rulle. Kanskje derfor de også er redd for å rapportere rekruttering i PARADIGME - kan bli misvisende.

Edit: ASH 17’ var det vel det var forventet noe flere 20/100 pas en det vi fikk tall på

Mener å huske at de første tallene for 20/100 kom på Lugano 17, kursen var vel over 106 kr før det, så kom skuffelsen på grunn av få pasienter osv?

Med annonsering før tenkte jeg mer at annonsering etter ga en eim av backtrading selv om man har høy troverdighet. Mer det jeg tenkte på.

Og hvorfor ikke selge traderpotten i morgen? Eller neste uke?

2 Likes

Fordi jeg tror den skal ned fremover og at lavere inngang er sannsynlig. Se ta-gjengens profetier i egnet tråd, og juicelisten forøvrig.

PM er en fin ting, @Snoeffelen og @anon21766851

Forøvrig en meget pen trade Glein!:wink:

1 Like

Litt sprekt i sluttauksjonen

Var en svær salgspost der på 68.000. Ble tatt noen kjappe jafser av den mens jeg tok screenshot, men rakk denne

2 Likes

I en analyse av mei pharma fant jeg salgstall for pi3k-inhibitorer fremover.

Tanker @Fornybar om kursmål?

https://seekingalpha.com/article/4270462?source=ansh

Skrell pga Nordnets nye lånebetingelser og innloggingstrøbbel?

Edit : Synes sidene der virker rotete

S Banken har trolig best betingelser i forhold til belåningsverdi som er 50 prosent egenkapital. Denne verdien gjelder selv om en bare har NANO aksjer. Hvis du har 100 tusen i kontanter kan du kjøpe ytterligere 100 tusen med sikkerhet i aksjene.
Renten er kanskje en halv prosent dyrere enn feks Pareto. Til gjengjeld kan du låne 5 ganger så mye hos S-banken. S-banken gir ikke trekk ved manglende diversifisering. Hos Pareto halverer de belåningsgraden ved manglende diversifisering.

Er det sant? Takk for tips :blush: