Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

I Sbanken måtte man søke om kredittramme. Da kan man vel nesten like gjerne låne pengene i banken til lavere rente.

Man må alltid søke om kredittramme og signere kredittavtale for å kunne belåne aksjer.

Men når rammen er på plass låner og kjøper man uten noe mer fuss.

Interessant å se at alle produsentene av PI3K-hemmere forventer kraftig vekst i salget av sine respektive produkter…

Tror Betalutin kommer til å ta en fair share av det markedet de estimerer til ca 3 milliarder dollar…:wink:

1 Like

Enig. Bare med 1/3 av copanlisibs salg vil være ekstremt godt stilt kursmessig.

Mulig, men kan ikke huske å ha gjort det i Netfonds.

Kan være de har bakt det inn i papirene du signerte når du ble kunde

Hmmm…, men litt overrasket over at ME-401 er ventet å få salg allerede i 2020 (selv om det bare er snakk om 2 mill $). Tror de skal slite litt med å greie det… (med mindre det er andre indikasjoner enn FL r/r 3.linje som også er aktuelle?)

Edit: Ville vært interessant å se en liknende forecast for Betalutin… Det gjør det mer reellt å kunne gjøre beregninger av markedsverdi på firmaet og kanskje markedet også vil få opp øynene for de økonomiske mulighetene i produktet… :slight_smile:

Ingen andre som er aktuelle, salg er mest nærliggende 3L FL. Det er ikke salg 2020, men perioden 2020-2022. Så to millioner mot slutten av 2022 er nok sannsynlig for MEI.

Ville vært meget spennende å se, nå blir det guessing game.

Det hørtes mer sannsynlig ut… Antar det kommer frem i den opprinnelige teksten…?
(Ut fra bildet kan det se ut som 2 mill estimated 2020, 273 mill estimated i 2022 og 387 mill estimated i 2024)

Edit: Nei ser i tekstena t Mei er ventet å “outsell” umbralisib innen 2022, så det tolker jeg som at den tolkningen jeg har stemmer…??

1 Like

Ble litt usikker selv.

Men salgsinntekter fra ME-401 i 2020 har jeg veldig vanskelig for å se for meg.

For en utvikling. Må jo være en grunn til dette

Ja, det flere som ønsker å selge enn det er kjøpere

Norgesmesterskap i å selge og kjøpe på bunn.

1 Like

Du kan jo begynne med å se gjennom presentasjonen etter ASH 2016 å se om noe har endret seg siden den gang. Stikkord er mDOR, fase-2, konkurrenter

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/Company%20Presentation%20-%20December%202016%20(1).pdf

3 Likes

Tenker du økt konkurranse ?

Bildet er sammensatt, det finnes ikke noe fasit svar. Men økt konkurranse er nok en medvirkende faktor i kursfallet

Høres ikke bra ut

Et resultat av «kort tett til brystet» strategien Nano kjører…

1 Like

I tillegg har du en guiding som sprakk så det sang etter! Som medførte Costa sin avgang

Ingen av disse milepælene er blitt innfridd enda, men når vi kan tikke av disse så tror jeg kursen kan begynne å stige igjen.

1 Like