I Sbanken måtte man søke om kredittramme. Da kan man vel nesten like gjerne låne pengene i banken til lavere rente.
Man må alltid søke om kredittramme og signere kredittavtale for å kunne belåne aksjer.
Men når rammen er på plass låner og kjøper man uten noe mer fuss.
Interessant å se at alle produsentene av PI3K-hemmere forventer kraftig vekst i salget av sine respektive produkter…
Tror Betalutin kommer til å ta en fair share av det markedet de estimerer til ca 3 milliarder dollar…
Enig. Bare med 1/3 av copanlisibs salg vil være ekstremt godt stilt kursmessig.
Mulig, men kan ikke huske å ha gjort det i Netfonds.
Kan være de har bakt det inn i papirene du signerte når du ble kunde
Hmmm…, men litt overrasket over at ME-401 er ventet å få salg allerede i 2020 (selv om det bare er snakk om 2 mill $). Tror de skal slite litt med å greie det… (med mindre det er andre indikasjoner enn FL r/r 3.linje som også er aktuelle?)
Edit: Ville vært interessant å se en liknende forecast for Betalutin… Det gjør det mer reellt å kunne gjøre beregninger av markedsverdi på firmaet og kanskje markedet også vil få opp øynene for de økonomiske mulighetene i produktet…
Ingen andre som er aktuelle, salg er mest nærliggende 3L FL. Det er ikke salg 2020, men perioden 2020-2022. Så to millioner mot slutten av 2022 er nok sannsynlig for MEI.
Ville vært meget spennende å se, nå blir det guessing game.
Det hørtes mer sannsynlig ut… Antar det kommer frem i den opprinnelige teksten…?
(Ut fra bildet kan det se ut som 2 mill estimated 2020, 273 mill estimated i 2022 og 387 mill estimated i 2024)
Edit: Nei ser i tekstena t Mei er ventet å “outsell” umbralisib innen 2022, så det tolker jeg som at den tolkningen jeg har stemmer…??
Ble litt usikker selv.
Men salgsinntekter fra ME-401 i 2020 har jeg veldig vanskelig for å se for meg.
For en utvikling. Må jo være en grunn til dette
Ja, det flere som ønsker å selge enn det er kjøpere
Norgesmesterskap i å selge og kjøpe på bunn.
Du kan jo begynne med å se gjennom presentasjonen etter ASH 2016 å se om noe har endret seg siden den gang. Stikkord er mDOR, fase-2, konkurrenter
Tenker du økt konkurranse ?
Bildet er sammensatt, det finnes ikke noe fasit svar. Men økt konkurranse er nok en medvirkende faktor i kursfallet
Høres ikke bra ut
Et resultat av «kort tett til brystet» strategien Nano kjører…