Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Men hvis konkurransen er så sterk nå så vil vel det dempe det hele ?

Blir det en sannhet om man sier det nok ganger?

Konkurransen er langt ifra så sterk som det gis inntrykk av.

4 Likes

Det er forskjell på at det er konkurranse, og å være utkonkurrert.

Betaluting har en edge på efficacy og behandlingsregime, som vil være preferert av eldre pasienter.

Archer-1 blir et PARADIGME skifte i 2L om resultatene leverer.

1 Like

Det er også mitt inntrykk. Jeg følger bare diskusjonene sporadisk da det fundamentale is what it is, men opplever at mange kommer med “hva med denne da?” og så kommer noen og sier “nei, du har glemt ditt og datt”. Så langt ser det ut som Nano fortsatt er best in class :slight_smile:

1 Like

Det er sant, men i allefullefall så er det flere om beinet

2016

2019

Snakker altså om en dobling av antall Pi3k og EZH2 hemmere som konkurrerer om 3L FL.

Så kan vi jo diskutere om det en fordel eller bakdel for Nano.
Betalutin skiller seg ihvertfall ut som en enkel behandling, og med forbigående bivirkninger som i hovedsak er forbundet med lave blodverdier.

Med gårsdagen i friskt minne, så kan kursen kjøres begge veier. Bare noen dager igjen av 1H 2019 nå, DLBCL er snart ferdig innrullert ,
Edit bedre utsnitt

1 Like

Hvis man skal være så nervøs for ordet konkurranse uten at man orker å gjøre en innsats for å forstå konkurransebildet burde man kanskje investere i noe enklere… No offence.

9 Likes

Konkurransen er hard, men for meg er det Archer-1 som vil bikke konkurransen til fordel NANO.

Apropos det å investere i noe enklere så har jeg selv det aller meste av min kapital investert i et selskap helt uten konkurrenter og med enormt potensiale (eier selv bortimot 20% av selskapet). Grunnet fall i NANO og “tvangsflytting” fra Netfonds til Nordnet hvor belåning kun er 10% selger jeg en håndfull aksjer i dette selskapet (kan også låne i banken til lav rente så det er helt greit uansett).
For informasjon www.aeronautical.no og email til meg trulte.lillemor@gmail.no

1 Like

I’ll drink to that! :beers:

Noe av problemet med konkurransen i 3L FL slik jeg ser det, er at Nano ikke kan regne med all verden av inntekter før de har Archer-1 på banen. Det er først da vi kan begynne å regne med topp dollars, men det ligger noen år frem i tid.

1 Like

25 % av et marked ventet å være på 900 mill $ om noen år er ikke så verst det…

1 Like

Med 10% andel er det fest på grendahuset for min del, trenger ikke være store andelen før rakettten drar.

90 mill dollar?

Det blir fort noen hundre kroner aksjen når Betalutin er godkjent. Gitt at Archer-1 fortsatt holder koken og de får startet sin fase 3-studie på samme tidspunkt mener jeg vi kan se 300kr aksjen.

Jeg synes du tar lite hensyn til den differensierte profilen Betalutin tilbyr. Konkurransen er en drøss PI3K-hemmere. Tror vi at behandlere kommer til å velge en ny PI3K-hemmer etter tilbakefall av kur nr 1, eller er det sannsynlig at RIT vil bli prøvd da?

3 Likes

Jeg har hele tiden tenkt at Nano kan ta halvparten av alle pasienter som er refraktær mot Rituximab. Dette tilsvarer ish 20% av totalmarkedet. Ca 2500 pasienter. Behandlingspris på 100 000 dollar. Og dette er bare 3FL

Ja da sto det -32,94% avkastning på kontoen min igjen også, syntes egentlig det var helt greit at kostprisen ikke var oppdatert :grimacing:

Hva er din snittpris(GAV) i Nano?

  • Under 20
  • 20-29.99
  • 30-39.99
  • 40-49.99
  • 50-59.99
  • 60-69.99
  • 70-79.99
  • 80-89.99
  • 90-99.99
  • Over 100

0 stemmegivere

NANO aksjonærer vs markedet

2 Likes

For hver dag som går ser det ut til at markedet priser inn at det blir utsettelser ser det ut til?

FPD for Archer-1 var allerede i november i fjor.
Etter de sensasjonelle prekliniske resultatene, og bekreftelse senere, bør altså Nano sitte med glimrende tall for komboen Betalutin+Rituximab.

Det begynner å bli viktig at marked nå snart får denne informasjonen.

Med den siste tids kursutvikling kan man lure på hva resultatene faktisk har vært så langt. Avlesning og resultater på første doserte pasienter må jo for lengst foreligge. Nå bør Nanos ledelse komme seg på banen med informasjon til investorene! Eventuelt får de komme med en melding om hvorfor de ikke kan gå ut med noen foreløpige resultater nå. Så vidt jeg har forstått har det vel vært meningen å komme med foreløpige tall innen utgangen av 1H2019. Korriger meg om det er feil.

Nordic Nanovector Announces First Patient Dosed in Archer-1 Trial of Betalutin® plus Rituximab in Follicular Lymphoma

02.11.2018 07:00

Oslo, Norway, 2 November 2018

Nordic Nanovector ASA (OSE: NANO) announces that the first patient has been dosed in the Archer-1 trial investigating Betalutin® (177Lu-satetraxetan-lilotomab) in combination with rituximab (RTX) in second-line follicular lymphoma (2L FL).