Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Det er ett godt poeng. Det fundamentale virker jo intakt, men det er frynsete nerver ute å går pga usikkerhet rundt rekruttering og konkurranse tror jeg. Når @Snowboardboms boms sikter til fundamentale så tipper jeg det dreier seg om mld. som kan gi tiltro til at vi nå følger planen og at det ikke kommer nye utsettelser med påfeølgende emisjon.

Når det er sagt synes jeg NANO følger planen godt selv med det ene året forskyvning i forhold til plan fra 16’ . 1år er lite tatt i betrakting at REK stjal 6mnd av de :slight_smile:

Edit: Beklager til TA gjengen… så det var feil tråd idet jeg postet :innocent:

1 Like

dvs archer info kan forligge allerede på ash?

Vi fikk jo denne i mai så hvorfor ikke:
21/05-2019 11:44:18: (NANO) Nordic Nanovector: Archer-1 phase 1b Betalutin®/rituximab combination trial advances to next cohort

For å si det sånn, hvis de første pasienten viste smashing effekt, så søker de LBA for publikasjon ASH 2019.

Fra kvartalspresentasjonen

So this will be – the idea is we’ve seen – remember, in vitro, we’ve seen in animals that there’s a synergistic effect of Betalutin together with rituximab. So the idea is that, does it work in humans? You need to prove it. So we need to see whether this combination is safe, first, because we’re giving it to a healthy body and whether this combination is efficacious. And the data, I think, on the first 6 patients at least hopefully will be available before the end of the year. And as soon as we have it, we will share it

3 Likes

Der sto avkastning på et sekssiffret tall, i minus såklart. Nok en milepel.

5 Likes

Velkommen i klubben :wink:

4 Likes

Bra dag igjen dette :upside_down_face:

Bedre og bedre dette; om ikke lenge utgjør ett fall på 20% kun 2% :rofl:

2 Likes

Herrejesus får en heisatur det har vært siden august 2016. Nå er vi pinadø tilbake til der igjen. Er i grunnen så smått sinnsykt. Hadde vært moro med en ny tur. Tut og kjør.
Skal vi si avgang august 2019?

2 Likes

En tier for tankene til OMH i desse dager!

6 Likes

Jeg er på andre året med despair her nå. Ingen tidslinje?

2 Likes

Hvordan tror det føltes ut for Endocyte menigheten da?:wink: 3,5 år i skjærsilden

6 Likes

Så det er et par år igjen i Nano

Det må nok en nyhet av fundamental karakter til for snu trenden ja.

Selv har jeg ment ganske lenge at det er Archer-1 data som kan snu huset på hodet.

Om data fra 6 pasienter er nok til å snu trenden er jeg usikker på, med mindre alle er CR.

Enig. Skulle Archer-1 skuffe så er veldig mye av potensialet tatt ut av caset. Ser flere mener at fremleggelse av gode data ikke vil være “nok”, men er ganske overbevist om at knallsterke tall i Archer-1 kommer til å være en veldig utløsende faktor. Rett og slett en nøkkel, blir veldig spennende å se.
Ingenting i veien med troa i alle fall!

Egentlig greit at det ikke er noe innsidekjøp på disse nivåene her nå. Da hadde vi jo vist at dem ikke hadde noe å melde. :grinning:

Får jo håpe at de har truffet på dosene i Archer.
Kan jo ikke se bort fra at de må tunes mer. Er tross alt upløyd mark

Nei, tror den dosen er ganske bankers.

Mange som tar frem at siden 2016 har Nano sprengt målsetningene med flere år. Til det argumentet må man forstå hvorfor.

FDA m. m har i den tid påkrevd Nano å finne best effekt. Uten 20/100 som var hovedårsaken til utsettelse er jo selve kjærne i hvorfor det har blitt slik det er nå. Uten denne cohorten med etterfulgt av en dobbel cohort fase 2 ville nok FDA sent søknadene i retur ved søknad om “midlertidig markedsgodkjenning”.

Om konkurentene: Alle konkurrentene i fase 3 studiet er tilknyttet PI3K-hemmer, Betalutin CD 37.
Sier seg selv at Nano med dette er en sårt ettertraktet produkt bare det alene :wink:

3 Likes