Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Kan godt hende du traff godt selv om noen mener den skal videre ned. Tok selv en post i dag da det ser ut til at kursen foreløpig har satt en bunn på 32 og snur nordover igjen

1 Like

At NANO synes å ta imot på 32 kr er en tendens vi får håpe fortsetter, og det er forsåvidt halvveis mellom bruddpunktet og ny støtte rundt 27 kr. De som også følger PHO vil vite at NANO og PHO har byttet litt på om å ha den høyeste nominelle kursen, og akkurat nå er det selvsagt PHO som kommer best ut av sammenligningen. Men det er litt interessant å merke seg at også PHO falt nettopp til 32 kr før aksjen snudde og gikk oppover igjen. I begynnelsen av desember kunne man som kjent byttet fra NANO på 85-90 kr til PHO på 32-33 kr.

1 Like

For oss som fokuserer på det fundamentale i og rundt Nano kan det virke uforståelig.

Men når makrobildet begynner å se skummelt ut, fare for krig i midtøsten, så er det ikke så rart at investors trekker ut penger av markedet. Og biotek selskaper med emisjonbehov er ekstra utsatt i en situasjon hvor aksjemarkedet begynner å falle.

Er det noe jeg husker spesielt godt fra 2008/2009 var hvor mye juling aksjer med finansieringsbehov fikk. Nå er ikke dette spesielt myntet på Nano, men jeg skjønner at markedaktører trekker seg unna typiske risk-akser(biotek) når verden ser usikker ut.

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/06/Advarer-mot-syv-aksjer3

Da er det vel bare å kjøpe NANO

Helt søkt å forvente melding om komplett innrullert dlbcl enten i dag eller neste uke?

1 Like

Nei.

1 Like

Siste cohort på 3 pasienter ble godkjent av Safety Review Committee 10 april.

DLBCL er den mest vanlige NHL typen. Studien har 8 sites recruiting.

Hvor mange pasienter rekrutterer hver site pr mnd i snitt? Finnes det tall for hver indikasjon, eller brukes snitt for alle typer trials…

Jeg forventer DLBCL melding, og jeg syns måten de har bekreftet at dette skal lukkes i H1 gjentatte ganger krever det.

Men er litt redd det glipper.

@Salamis : Normal takt er 0,15-0,20 pasienter per mnd per site. Det er et generellt snitt. Får håpe “the patients love us” dytter tallet oppover for nano sin del.

Spiller ikke all verdens rolle om den kommer neste uke eller i løpet av juli en gang.

Hadde vært fint slippe en glipp på guiding i dette klimaet

Joda, men DLBCL tror jeg ikke markedet vektlegger noe særlig pdd, så det har ingen ting å si.

Nei, andre kunngjøringer er viktigere. Det er heller ikke viktig om det skjer i juni eller juli. Men det som er viktig er at vi kan ha tiltro til Nanos tidsplaner. Hvis det blir forsinkelser bør disse meldes i god tid, ikke 29.juni. Det vil ikke virke ryddig.

Var det en konkurrent som skulle slippe data i dag?

Et snitt på 0,15-0,2 pas/mnd/site og 8 sites = 1,2-1,6 pas/mnd = 1,875-2,5 mnd, Det passer altså utmerket med 30 juni fristen.

Mei skal ha oral pres på lugano.

Aha. Noen her som fanger opp hva som blir formidlet?

Håper noen rekker opp hånda og og spør «where do you keep your CRs?»

Kl 14:30, Tazemetostat, fra konkurrentoversikten til Nano

https://epizyme.gcs-web.com/events-and-presentations

1 Like

Spennende, den skal jeg prøve å få med meg!

Har tilgode å oppleve at conference call er grunnet gode data.

EDIT:
Epizyme satser på NDA i Q4 i 3L FL.
7/77 CR/ORR på de som har EZH2 mutasjon n=43
6/34 CR/ORR på 3FL generelt “wild type” n=53
Tallene har gått ned pga div , kaplan meyer mdor; ting vi kjenner godt. :expressionless:

Satser på kombostudier i 2L, starter med R2 i høst.

Ser Tazmetostat mer som en kombo booster med noe monoterapi aktivitet.

Vennligst skriv litt om presentasjonen når mulig