Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Jeg tror heller ikke det er redningen.
Men at det vil kunne være en interessant mulighet, er jeg helt sikker på.

Det r mulig det er for tidlig, men at han vurderer det ila forløpet tror jeg er helt sikkert.
Når man skal på markedet i USA, og satser på å gjøre det selv, så er det vel soleklart at man ønsker å være der, og ikke på den lille fjellbørsen her

Vet ikke jeg, men tror det er sannsynlig

Ingen anelse, tror bare det ble nevnt på en Photocure eller biotek tråden at det var ‘‘dyrt’’. Men klart, alt er relativt.

Ser masse smallcaps på us børser, må da være mulig for nano også.

Tror heller ikke dual listing nå er det vi trenger. Vi trenger tunnelsyn, ørepropper og fullt fokus på de studiene vi har. Så kommer forhåpentligvis både avtaler og tresifret aksjekurs som et resultat av dette. Dual listing som en potensiell finansiering av fase 3 etter conditional approval er kanskje en mulighet. Men det er blytungt fortia!

1 Like

For de som vil grave i temaet dual listing

Mulig det er nevnt før, men finnes det tilgjengelige tall for copanslib på FL R/R med >= 2 foregående behandlinger? Nano har vel 62/19 her foreløpig( ,men det er vel inklusiv en hel drøss med forskjellige ikke-optimale doser?) Finnes det tall for SoC på samme indikasjon?

Det er ingen SoC for denne pasientgruppen…

Det er forholdvis lite snakk om Breakthough Therapy Designation her. BTD skal baseres på lymrit 37-01. Lymrit presenterte 6mnds oppfølging på ASH, og har passert 12 mnds oppfølging.

Får vi ikke en ny FDA designasjon i sommer? Jeg hadde håpet på det…

1 Like

Og heller ikke tall for copanslib mhp FL rituximab refractory med >=2 foregående behandlinger?

Sommeren er enda ung :slight_smile:

Tror ikke du skal har for store forhåpninger i forhold til aksjekursen om de skulle får BTD.

Eller kanskje du kan det likevel… :wink:

The researchers found that while companies with no products on the market may experience a spike in their stock price when their drug candidates receive the designation, those that already have marketed products do not.

Tanken om at BTD på et eller annet sykt vis er innbakt i dagens pris får meg til å grøsse…og le

7 Likes

For de er registrert i Zug med firmaskatt på 7-8%. Tilgangen på kompetente er meget høy.

1 Like

Tilgang i Sveits er høy.

1 Like

T.o ad HO. Nå er både Frontmastas første kaffetråd, og Korsar sine tråd, hvor Korsar og Nanovekter postet linker fra Bayers forsking og lot som om det var Nanos forskning, fjernet. Angrer litt på at jeg ikke tok skjermdump…
Men glad for at jeg tok vare på Frontmastas patentlink. Den er også postet på TI, i fundamental-tråden.

4 Likes

Merkelig at det skulle ta så lang tid før det håpløse innlegget ble slettet. For en bajas. Var sikkert kanon dritings da han postet det

Neppe. Men det kan jo være grunn til å stille et spørsmål om vedkommende opererer på egen hånd eller ikke?

Ser flere dyktige TA,s som bl.a vår egen @Nocturne @Savepig osv er ganske entydige på at Nano viser alle tegn til å skulle ned til 28-ish eller lavere.
Og jeg er rimelig sikker på at de har rett, når jeg ser på deres track record.

Så jeg gikk noen runder med meg selv nå når jeg skulle kjøpe en del flere aksjer.
En forskjell på 5-6-7 kr pr aksje blir fort titusener spart hvis nedgangen kommer dit.
Jeg valgte til slutt likevel å kjøpe nå denne uka, fikk vel et snitt på disse nye aksjene på 33,6 ca.
Grunnene til det er at jeg rett og slett ikke tok sjansen på å vente, så kommer kanskje plutselig melding om BTD, ferdig innrullerte pasienter eller andre fundamentale nyheter mens man venter på nedgangen.

Den andre grunnen er at jeg er langsiktig, og skulle ha et bestemt antall aksjer nå.
Da valgte jeg å potensielt betale X antall tusen kr mer nå, enn å få en fundamental godnyhetsbombe i fleisen mens man venter :sweat_smile:
Vi får vente og se, tiden vil vise hva som skjer!

6 Likes

Jeg synes ikke logikken din er hårreisende og alle må velge sin egen strategi og ta ansvar for sine egne innvesteringer og beslutninger. Det at TA sier den skal til 28 betyr jo absolutt ikke at vi skal dit!

Hvis du ser weekly chartet jeg postet nettopp i TA tråden så er det en doji. RSI og Stochastics viser tegn til (men ingenting bekreftet) bedring. Man tar jo alltid risikoen med å stå utenfor, og noen ganger er det faktisk mer risiko å trade eller å prøve å time en bunn, enn å bare kjøpe når man selv synes det er billig nok. Derfor gjør det meg ingenting om det skulle komme en nyhet som fører til et rally, jeg har nok aksjer, men som du sier, forskjellen på et par tusen aksjer fra eller til gjør jo at man smører seg litt mer med tålmodighet.

For å oppsummere er jeg egentlig likeglad akkurat nå, uansett hva som skjer. Litt win-win følelse kan du si. Ønsker oss alle lykke til! :slight_smile:

#makeNanogreatAgain

4 Likes

Du skal ikke se helt vekk ifra at det har vært en grei avgjørelse å kjøpe litt nå.
Jeg synes å se noen tegn til at det er bunnet litt nå, både med tanke på volumbildet, retning, noen indikatorer og ikke minst makrobildet nå de siste dagene.
Gikk selv inn og økte beholdningen nå på 34,60 denne uken og tenker det også har vært en grei handel.

2 Likes