Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Hur långt kan man gå?

Trade på høyere nivåer?

Kan vi gjøre det?Langsiktige aksjonærer burde ta en pause med tradingspotten på disse nivåer på denne aksjen. Det er ikke til å unngå at noen må selge. Trang belåning med det spøkelset er omtrent snart borte.

Aksjen burde ikke omsettes her nede. Vi bør være flere som ikke bør selge/trade før det har doblet seg. Klarer vi å vente med å trade her før vi er noen trinn opp? Det her er litt som når mora vår sa til oss når vi var små, bedre å leke med større eller ordentlige penger når vi kastet på stikka. Hun hadde rett.

Noen av oss har måttet selge oss ned pga belåning og sikkerhet. Men nå er det verste spøkelset over? Det vil dessuten være større mulighet for at flere som har midler kjøper seg inn på et tryggere nivå. Dette gjelder selvfølgelig mest for langsiktige investorer.

Hilsen en optimistisk NANO-aksjonær.:blush:

3 Likes

Kanskje har de som fikk problemer ved fallet i belåningsgrad ved overgang fra Netfonds til Nordnet rukket å tilpasse seg slik at vi vil merke stadig mindre press på kursen pga dette, men på den annen side gjør 30 dagers “amnesti” at man har frist på seg frem til 10. juli, så først da vil vi kunne se bort fra at dette påvirker NANO-kursen.

Vi får snart sende ett solbrillesmilefjes til Malene og spørre om ikke de snart har tenkt å få ut noe info her som kan stimulere aksjonærene …
Her er jeg på linje med Merlin

  • Som «Kommer enrollment completed DLBCL til å bli meldt?»
    Det er ingen selvfølge.

  • «Går rekruttering ihht timeframe?»

  • «Er det positiv stemning og lange drinker i Lugano?»

Egentlig hva som helst, som signaliserer under minste at man bryr seg om aksjonærene…

Og ikke som Costa presterte å si siste Q før han superhappy måtte ta slipset og gå:
«I dont CARE about the stock

Man trenger ikke å legge seg på rygg, det forstår alle, men come on:

  • Show me some tits at least

Ellers skinner solen mellom bygene, både her på Sørlandet, og på nanohinmelen

9 Likes

Kanskje det kommer et drypp om dette?

https://no.linkedin.com/jobs/view/vice-president-global-regulatory-affairs-at-nordic-nanovector-asa-1219011068

1 Like

Vel. Q1 kvartalsrapport nevner Bravo at han håper og tror de vil ha dataen på rundt 3-6 pasienter fra Archer-1 cohort 15/40 før nyttår.

«The position reports to the Chief Executive Officer and could be located in Norway, the UK or Switzerland. «

Hvorfor akkurat i Sveits??

De har vel allerede management i Sveits? Costa var der, Marco er vel der, og Bravo er vel også i Sveits mener jeg:thinking:

Og Novartis er der👍🏻

Bravo er i London, men Lisa er vel i sveits

Hvem er i Norge?

Ok, så de la ikke ned management i Sveits etter Costas avgang.

En helt generell grunn til å ha et kontor i sveits er mengdem biopharma talenter en kan finne der.

4 Likes

Kan jo være de fisker etter en ansatt med disse kvalifikasjonene i Novartis. De har jo hentet flere der allerede. Bare spekulasjoner fra min side altså.

Ser du kom meg litt i forkjøpet:)

Merkelig innstilling.
Jo nærmere bunnen vi er jo sikrere er det å trade uten å gå på en smell å la traderpotten gå inn i den langsiktige porteføljen.
Hvem står for omsetningen i disse dager?
De store aksjonærer sitter put.
Stort sett er det småaksjonærer som trader mot shortere.
Er kursen høy har shorterne overtaket. På lavmål kan traderne få en gevinst om de er heldige.
De som gearer biotec får ta ansvaret selv og tapet som det kommer, jeg tror de er det letteste måltidet for både shortere og tradere.
Selv sitter jeg med vel 50 k i Nano og er verken belånt eller bekymret.
Og jeg kjøpte 3k i går som jeg solgte i dag.

1 Like

Lurer på om manglende verdsettelse på OSB gjør Bravo mer tiltrukket av å trekke mot USA?

Han kjørte vel dobbelnotering med sitt forrige selskap?

1 Like

Kanskje dual listing hadde vært tingen i forbindelse med neste kapitalinnhenting.

Nææ, er det ikke ganske dyrt med dual listning og notering i US?
Harmonerer dårlig med tightbeltTone og tight cash kontroll.

For Nano sin del handler det om laserfokus og dra dette i land før kapitalmarkedet dreper aksjekursen. Tror ikke redningen ligger i dual listing, men i få frem gode Archer-1 data som kan lokke frem partner/oppkjøp

1 Like

Hva er prisen for listing i US kontra i Norge?