Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Sjekket nå, positivt at Bayer ikke er oppe og går med sitt kombinasjonstudie da! :+1:

Erre mulig?:joy::lying_face::lying_face::lying_face:

5 Likes

Den innledende teksten til Korsars liste bærer alt for mye preg av å være forfattet av Korsar til at den kan være ført i pennen av noen annen. Forklaringen til Korsar er kun et forsøk på å slippe unna å måtte innrømme en tabbe - noe som er litt uforenlig med imaget han etterstreber.

Med mindre personen er litt gal eller et nettroll. Både nettroll og gale personer vil kunne holde bålet i gang i lange tider, så lenge folk mater de med diskusjoner og frustrasjoner.

Jeg flyttet meg til TI for å slippe slike karakterer, så jeg er ikke noe stor fan av at de indirekte dras med hit :expressionless:

8 Likes

Svært mange investorer leser flere forum, så det er nyttig å påpeke realitetene om hva som skrives andre steder syntes jeg. Men det må selvsagt dokumenteres, slik som ble gjort i dette tilfellet.

2 Likes

Enig med andre her, slutt å gi disse trollene spalteplass her på TI. De som ønsker å være en del av det kan vel bare gjøre det på HO. For jeg driter bokstavelig talt i alt som skrives der.

2 Likes

Uenig, man må se på hva slags spalteplass de vies. Når de tas med buksene nede må det kringkastes mest mulig.

1 Like

Det skrives mye om nyhetstørke og at vi må vente til ASH og på evt nyheter. Får vi ikke oppdatert mdor så fort den er klar da? Ville ikke den børsmeldes?

1 Like

Ikke jeg heller, men dette konkrete tilfellet er såpass graverende at jeg synes det fortjener litt oppmerksomhet. Troll sprekker som kjent i solen, så det er fint å lyse litt på dem av og til :wink:

3 Likes

Hva med å senke skulderen litt og la det som skjer på HO bli på HO?

3 Likes

Makan til juling aksjen får om dagen :roll_eyes:

Greia er at det er en ekstremt negativ coctail for norsk biotech med folketrygdfondet som en fiendtlig aktivistinvestor, lite likvide aksjer, emisjonsbehov, utransparent shortlister, anonym handel, og på toppen av det hele et av de historisk største forumene umoderert eller faktisk aktivt oppmuntrer troll.

Det må settes lys på.

Det en ser at Korsar/Nanovekter som nå virker som samme bruker, er at de lar den originale løgnen stå uendret, og i tillegg starter en helt ny baissetråd.

Det er så man ikke tror hva man ser, og det er nødt til å være langt innenfor gråsonekriminalitet i det minste, og kanskje i ren børsmanipulasjon.

9 Likes

Vedkommende bør avsløres. Ikke ved navn, men med eventuell økonomisk interesse.

Ja, må det virkelig det?

Tror Korsar hadde lidd en stille død om det ikke var for alle som lar seg irritere og rive med av det han skriver. Fyren blir jo trigget av at folk her på TI hele tiden referer til HO og Korsar.

Så jeg mener nei, dette må det ikke settes lys på. Hvis folk besinner seg og slutter å kommentere hans innlegg, så forsvinner også fenomenet Korsar.

11 Likes

Neppe. Fyren har jo egne tråder hvor han kommenterer seg selv.
Å avkle en løgn er bra, enten det gjøres her eller der. Denne gangen skjedde det begge steder, Mye takket være innsatsen til @Savepig.

5 Likes

3 Likes

Vær så snill, ønsker at debatt omkring hva som blir sagt på HO, blir tatt på HO.

Her ønsker vi bare å få være i fred :relieved:

8 Likes

Hvorfor er det relevant for Nano-aksjen om en kar troller rundt på forum? Har det stor påvirkning på kursen, utover kanskje en lett påvirkelig småsparer som kjøper eller selger i ny og ne?

2 Likes

Ja, 2000 småsparer på nanoshareville… blir litt det

3 Likes

På flere måter…

1 Like