Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Hvis vi først legger til grunn at vi synes NANO nå er tregt ute, så vil jeg si at det er desto viktigere at de tar kostnaden med å virkelig ligge i forkant med alt mulig annet.

Så nei jeg synes ikke de er for tidlige. De er nødt til å hit the ground running med en gang approval lander.

Men ja, jeg også synes det skurrer at de får NADA omtale noe som helst sted i ukevis om gangen.

1 Like

Kan umulig være usalgbart. Men klart er medisinen for bra, så vil kanskje BP stikke kjepper i hjulene for å hindre produktet i å komme ut.

Med tanke på USA og posteren fra @vegar_beider , så synes jeg denne artikkelen fra NRKs korrespondent Anders Magnus er interessant,
Edit: Hvordan vil Betalutin mottas i USA , som har et annet helsesystem enn det vi har her til lands?

Akkurat når du tror Hegnar Online og denne sosiopaten korsar som ble avslørt med å ha tilknytning til admin der ikke kan komme lenger, så slår han til med å påstå at denne listen viser at en mengde lokasjoner har trukket seg fra paradigme.

(Dette er forøvrig den samme brukeren som gjennom to år dreper enhver tråd om NANO med å kun poste en endeløs strøm av innlegg om at det tekniske peker nedover på chartene. På Tekinvestor har vi egne tråder for TA, til sammenligning.)

Et eneste klikk på linken viser at han har hentet den fulle listen for Bayer sitt studie om Copanlisib og postet den.

2 Likes

For NANO er faktum som følger:

Oppdatert May 29, 2019
Estimated Primary Completion Date : June 2020

75 forekomster av frasen “recruiting”
8 forekomster av frasen “not yet” (recruiting)
0 forekomster av frasen “withdrawn”

altså 75 lokasjoner, hvorav 67 listet som rekrutterende ved månedsskiftet.

Fra Q1 2019:

image

Det kommer sikkert til å smelle fra HO nå at på tekinvestor fornekter vi faktum og vil ikke innse at det tekniske peker nedover. Vel, bare å sjekke selv i TA-tråden det. :stuck_out_tongue: Eneste forskjellen er at her får en ikke lov til å drepe de fundamentale diskusjonene om et selskap med å mase om det i utide.

9 Likes

Legger merke til at innlegget allerede er sporløst forsvunnet fra Hegnar Online :sweat_smile:

1 Like

Bra jobba, @Savepig
Har fulgt litt med på HO, og der sier Korsar at han også skriver på TI, dog under et annet nick.
Burde jo ha tatt en skjermdump, men det har jeg ikke gjort.
Men her det jo moderatorer…

Edit: Ser nå at både Korsar og nanovekteren har postet linken til Bayer-studiet,. Ligger i kaffetråden,

1 Like

Skaden er jo allerede gjort. Uhederlige mennesker som sprer falske rykter, burde straffes, hvis det tjener deres egne økonomiske interesser.

Kanskje drachenlord 2

@TyrionIV
Tanken har slått meg, men jeg mener å ha lest det før lorden dukket opp på TI. Kan ta feil mtp tidspunkt.
Edit: Fant. Aner ikke om det er det første.
Jaja, her får man jo sitt pass påskrevet.
:duck::space_invader:

Han har nok hatt flere nick, tenker jeg… Han har ohv det på hegnar… Blir vel kasta ut med ujevne mellomrom her også, så da må han nok opprette nytt nick… Tipper jeg da… Litt skremmende at slike folk med tvil om agenda får herje fritt på et aksjeforum…

Bravo utalte på 1Q at det ikke ser det nødvendig å åpne reserve sites selv om det har problemer med å åpne alle planglagte sites… Dette fordi de fremdeles ligger an til å følge planen som er presentert.
Dersom de da blir forsinkelser kan det få store konsekvenser for Bravo, derfor ville jeg valgt å tro på han.
Det åpnes veldig mange sites i forhold til antall pasienter man trenger for studiet. Det er nærliggende å tro at dette også er en del av marked- og distribusjons strategien hvor man flere steder får et godt "beachhead " startpunkt og således reduserer risikoen lengre frem i tid.

8 Likes

Haha Hegnar-Korsar. Sterk børsfaglig der altså.

Flere brukere og moderatortilknytning, for ei dynge Hegnar har blitt. :slightly_smiling_face:

1 Like

Husk hva Trump sa 18.06.19 :joy: valgløftet er å kurere kreft og lande mennesket på Mars, mulig han får til en av to? :crazy_face:

Dette er noe av det drøyeste jeg har sett. Jeg har, etter over 10 år på børs, lest det meste, men å spre falsk info på denne måten er regelrett forkastelig og jeg kjenner jeg blir forbanna.

Jeg har en teori om at enkelte folk som Korsar (og Spot-on) brukes av meglerhus og shortere for å spre fake news. Vet det høres konspiratorisk ut men aktivitetsnivået til enkelte, hvor det i perioder tar seg kraftig opp for å så bli helt stille er mildt sagt merkelig.

Men finnes det noen instans hvor man kan rapportere denne typen oppførsel? F.eks om man klarer å samle nok bevis for bevisst forsøk på manipulasjon?

Økokrim? :stuck_out_tongue:

6 Likes

Når man vet hvilke ressurser enkelte individ og meglerhus bruker på å dytte aksjekurser i “sin retning”, vil det nærmest være oppsiktsvekkende om de ikke benyttet seg av diskusjonsforum.

2 Likes

Gjelder ikke NANO for min del, men det samme skjedde her. Et selskap jeg ikke eide aksjer i fra før som jeg handlet i går.

Alt du skriver her er feil. Tvertimot ga Netfonds hele veien halvveis lovnader om at kundene ville beholde de samme lånebetingelsene som i Netfonds. Først når flyttingen var et faktum (mandag i forrige uke) kunne jeg og alle andre se at Nordnet hadde økt belåningsmuligheten i NANO fra 0 til 10% (var 25% i Netfonds så vidt jeg husker). Samtidig er Netfondskundene innvilget “amnesti” i 30 dager, så vi er neppe langt fra ferdige med det presset dette legger på NANO-kursen.

10 Likes

Takk for oppklaringen!

Sjekk HO, her er det et par “skribenter” som tas med buksa på knærne, ref. Korsar og Nanovekter. Kan være verdt å merke seg.