Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Jeg så en av postene var på ca 500+k aksjer, så blir spennende å se om det for eksempel var Sissener som ville ut mens det var god likviditet. Tiden vil vise.

Ble plukka ganske mye, også.

1 Like

Witching day som gjør det?

Altså fullt i Opsjoner som gjøres opp

Er vel minst like spennande å sjå kven som kjøpte?

1 Like

Ja, det kan jo fort være at de faktisk er ute etter langt flere aksjer enn de kunne skaffe seg ved dette nedsalget. Det er vel duket for ekstraomganger.

Oida, det var en sterk presentasjon.

Tipper dette er grunnen til volumspike:

3 Likes

Ja, det kan bli svært interessant å se :slight_smile:

Du tenkte på Epizyme presentasjonen?

Epizyme steg litt over 4% på denne infoen, se nedenfor. Svak CR på bare 7%, der Betalutin alene ligger på 32%! Og Archer-1 forhåpentligvis kommer vesentlig bedre ut!

Nanokursen burde steget på Epizymes resultat, og Epizymekursen burde sunket! At Enzyme, uten produkter på markedet, er verdt nesten 11 mrd. kr. blir jo ganske absurd.

The ORR in this cohort was 77%, and 100% of patients experienced a reduction in tumor burden, with no patients having experienced progressive disease as best response. Seven percent of patients achieved a CR, 70% achieved a PR and 23% achieved stable disease (SD) as best response. Of those patients with SD, 9% remain on study with the potential to respond. At the time of this analysis, the median duration of response (DOR) was 8.3 months, with several new responders included since the prior data cutoff. The median progression-free survival (PFS) was 11.1 months and median follow-up time was 15.9 months.

https://epizyme.gcs-web.com/news-releases/news-release-details/epizyme-reports-updated-data-phase-2-trial-tazemetostat-patients

Det sterkeste man kan si er at om du har denne mutasjonen (15-20% sjangs), så er det 100% dcr enn så lenge.

Seven percent og ikke 7 % :grin:. Ble ikke det litt vel gjennomskuelig?

2 Likes

Seven eller 7, betyr ikke så mye når dagen ender slik:

Jo flere konkurrenter dess bedre for Nano mener du?

Mange om beinet her ser det ut til. Blir vel krevende med høy markedspenetrasjon for NANO. Jeg står utenfor inntil videre men følger caset nøye

Epizyme er allerede konkurrent og er listet opp på Nanos hjemmeside. Det er kun ignorante som ikke har fått det med seg. Her er det altså ikke snakk om flere konkurrenter - men om en tidligere konkurrent som nå faktisk kommer med dårligere resultater enn tidligere. Altså pluss og ikke minus for Nano. At US-markedet sender Epizyme opp skyldes muligens at amerikanerne ikke har spesiell kunnskap om Nanos resultater? Men mye avhenger av at Archer-1 holder det de prekliniske dataene tyder på. Jeg er forbauset over at det skal ta så lang tid å legge frem Archer-1 data. Og det tror jeg gjelder flere enn meg. Jeg tror det er det som i første rekke presser Nano kursen. Uvisshet er aldri bra i aksjemarkedet. Desto større kan oppgangen komme til å bli om Archer-1 holder hva det lover.

3 Likes

Hva kan være grunnen til dette? Dårlige resultater?

Eventuelt gode resultater.

Dette handler ikke om ignoranse Merlin, men at en konkurrent av Nano filer NDA 1 år før Nano. At du prøver å fremstille det som positivt er ignorant.

Men ja, Archer-1 kan bli bra, det vet vi. Ikke bare det, men suksess med Archer-1 tror jeg blir et avgjørende element i om Nano blir det det nye Algeta eller ikke.

2 Likes

Ja jeg tror mest på at det blir gode Archer-1 resultater. De prekliniske dataene er eksepsjonelt gode. Dessuten er Betalutinbehandlingen fysisk, og ikke direkte biologisk, og virkningen bør derfor i utgangspunktet være rel. lik på mennesker som på mus.

Jeg forventer derfor også eksepsjonelt gode resultater med Archer-1. Det kan være fornuftig av Nano å holde kortene tett til brystet frem til fullført studie av hensyn til konkurrentene. At kursen skal lide for det i en mellomperiode er dermed et paradoks, der fundamentalverdien øker, mens markedsverdien synker. Vitner om stor usikkerhet hos investorene. For dem som har troen, og Archer-1 slår til , er derimot dagens situasjon en ønskeposisjon for å øke sin plassering i Nanoaksjer.

2 Likes