Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Hva skjer her egentlig. Blir det ikke medisin allikevel? Eller er det absolutt ingen grunn til at den har rast ned til 33 fra emisjon på 114? Ikke fundamentalt begrunnet i det hele tatt?

Det blir medisin!

Er bare nede for å ta sats🚀

En fin kjøpsanledning nå.

3 Likes

I ferietider tar gjerne kjøperne pause, mens de som av forskjellige grunner er nødt til å selge ikke har noe valg.

Nja, det har jo vært litt utsettelser og det har nok bidratt, kanskje konkurransebildet tynger en del også.

Det er også spekulasjoner rundt forbi at de ligger litt bak skjema. Normalt er no news, good news, men det virker ikke slik i dette tilfellet. Jeg velger likevel å la tvilen komme Nano til gode som alltid.

Er denne ny eller bare gått meg hus forbi?

2 Likes

Den er ny ja.

Fin melding som kom nå :slight_smile:

Og dermed fløy kursen rett opp i 34! :smiley:
Neida, elsker denne aksjen. Og kan jo ikke være negativt at ledelsen bekrefter at "
Nordic Nanovector completes patient enrolment into Phase 1 trial of Betalutin® in diffuse large B-cell lymphoma (DLBCL)"

6 Likes

Prøver meg med en trade på denne.

2 Likes

Dristig, men la gå…:wink:

Var det snakk om totalt 20-25 pasienter i DBCL som nå er ferdig rekruttert?

Minimum 12, maks 24, tror jeg

1 Like

Så noe interessant her. Grunn til at Nano faller… aka. “how to loose money trading stocks”.

Kl.12:39… shit! Støttenivået røk! Jeg dumper alt…

Kl. 14:33 - Shit! Melding… må kjøpe alt tilbake!

5 Likes

Hadde jo vært akkurat det lille hakket mer klockrent om de fikk det ut innen juni, men de 11 dagene rokker ikke ved guidingen for DLBCL fase 2 overhodet

6 Likes

Så ut som han kjøpte alt tilbake og forventet ikke reaksjonen meldingen mottok og dumpet igjen :stuck_out_tongue:

Nye tider i biotek når en melding ikke påvirker kursen lengre

1 Like

Agree!

Synes det blir i overkant mye flisspikking på guiding innimellom. Tenker at i denne bransjen som må nesten akseptere at 3-6 måneders avvik i forhold til guiding er innenfor.

Nå var ikke dette en melding av spesiell betydning da. Viktig i forhold til tillit ja, men ikke noe man forventer skal gi umiddelbar uttelling på kursen.

1 Like

Jo, det er av betydning, men markedet mener noe annet.

Merkelig opplegg. Går ikke så bra med en av «hovedkonkurrentene», Mei Pharma, om dagen heller akkurat.

Kan ikke bare være meg som gleder meg over at aksjen faller? Som langsiktig aksjonær så øyner jeg muligheten for å øke på særdeles gunstige vilkår om dette fortsetter. Skjønner at folk er biotrøtte men la oss snakkes nærmere jul. Tviler på kursen er under 40 kr da :wink:

5 Likes