Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Off topic!

Hvilken avis er dette? Har du link til artikkelen?

Enig i at det også trengs engasjement ift å time emisjoner.
Det tror jeg han vil lykkes med, men mitt inntrykk er at han vil gjøre det på substansielt grunnlag.
Altså når han har håndfaste, kommende hendelser/ utvikling å vise til.
Dette vil generere ikke bare ett rush i øyeblikket, men også oppfølging i form av fortsatt stigning og tillit i markedet, når det ikke kollapser på andre siden av regnbuen.

Jeg håper, og tror at Bravo er den type leder.
Ikke en som hyper pga umiddelbart behov, men som evner å både treffe på emisjoner, og bygge Stein på stein.
Og hvis Nano virkelig mener alvor med ambisjonene sine, vil det ikke være problemer med å hente penger i markedet/ låne.
Forutsatt at selskapet utvikler seg i den retning de har peilet ut.

Da kan faktisk Nano bli BP

1 Like

NANO kan helt klart bli et nytt BP på sikt. Norge trenger satsning i denne sektoren. Jeg tror de mener alvor når de sier de vil ta produktet til markedet på egen hånd. Det vil ikke dermed si at andre BP ikke vil prøve seg. Jeg sitter tung inne i NANO og er langsiktig. Alt handler om tålmodighet.

2 Likes

Målet er selvsagt oppkjøp. Dette med at de operer som at de skal ta produktet til markedet for egen kjøl er noe de er programforpliktet til å gjøre.
CFO i Targovax forteller litt om akkurat dette i et intervju med Hegnar.

Det å skulle ta et produkt til markedet selv er ekstremt kostnadskrevende og risikofylt for et lite selskap.

https://www.hegnar.no/TV/video/3e9d0894-00080348-f6de35a1-CNU1-copy

Poenget er, og må være, at NANO er eksepsjonelt godt stilt i eventuelle forhandlinger siden de bygger opp en egen salgaorganisasjon og kan si nei til ethvert tilbud.

Blabla alle de poengene jeg listet opp over her.

1 Like

Ja, og det er jo de pent nødt til å gjøre også.

Hva er alternativet da hvis du klarer å få godkjent et produkt, men du har ikke blitt kjøpt opp, ei heller har du en organisasjon til å selge produktet.

Poenget er jo at man MÅ bygge en salgsorganisasjon, selv målet nødvendigvis ikke er å bestå som selvstendig selskap.

Spør de andre norske biotekene :stuck_out_tongue_winking_eye:

Kan det være de andre biotekene er litt for tidlig ute til å begynne å tenke salgsorganisasjon enda? Bare en tanke. Vet ikke når Nano begynte å fokusere på dette men føler de har holdt på en god stund

1 Like

Tja, NANO har holdt på parallelt med studiene nesten hele veien siden det tar med tid å få gjort det rett. Renoldi har vært en ressurs ingen av de andre i Norge er i nærheten av.

3 Likes

PCIB har vel aldri vært i nærheten av å tenke å gå i markedet alene!
Her blir det helt andre løsninger.

Nei det er jo et Bullargument for pcib. Men en avdeling for markedsføring og partnere vil de trenge etterhvert, det er en form for salg det og.

1 Like
7 Likes

Solgte Trvx og gikk inn i Nano, får se hvor lurt det var🤞

1 Like

Moro å se Targovax i medvind nå, og unner de fortsatt oppgang, men jeg håper det var lurt av deg likevel :stuck_out_tongue_winking_eye::+1:

1 Like

Fra Frontmasta på HO

https://www.veteransvista.com/non-hodgkins-lymphoma-treatment-market-growth-to-surge-owing-to-increasing-adoption-by-end-use-applications/

1 Like

Og her er ett ekte bilde fra Coherent Market Insight sitt kontor, avdeling Healthcare.
Ikke tull engang… :laughing: les teksten på det revne arket nederst i høyre hjørne :rofl:

Fra Pune, India - masseproduksjon av pdf er som de spammer nettet med.

1 Like

Det er på høsten og i forbindelse med ASH det er action i Nano. Bare vent, jeg tipper kursen kommer til å krype oppover fra slutten av august og utover høsten, gitt at makrobildet holder seg noenlunde

2 Likes

pharma o.l kan ofte være go-to aktiva gitt dårlig «makrobilde», sammen med andre «must-haves». mtp hvor godt case nano EGENTLIG er tror jeg vi kan få en fin høst, om noen ikke tråkker i sennepen.

Ser at MEI pharma er nær et ganske stygt teknisk brudd nedover. Var det noe ved asco posten på me-401 som ikke svarte til forventning? Noe annet?

Om den skulle falle under 30 skal beholdningen gasses max opp. For en mulighet når vi skriver medio juli 2019!!!