Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

NANO har i alle fall hatt momentum i sommer måneden…

Tolkes positivt. :slight_smile:

1 Like

Gitt at Nano får AA, men ingen refusjonsordning med det første, hvor stor betydning kan det få på salget i US? (Sml Pho).

Car-t blir for dyrt

6 Likes

Det er faktisk ganske store nyheter for Nano sin del.
Hva er egentlig estimatet for prising av Betalutin?

2 Likes

Var vel estimert til 120K dollar av Dnb, vil tro det er ganske lavt estimert, men greit å bruke i beregninger av omsetningen når de får markedsgodkjenning.
Bedre å bruke nøkterne tall, og heller eventuelt bli positivt overrasket :money_mouth_face::+1:

Er nogen her medlem af NANO gruppen på Facebook? Daniel Kim bekræfter ikke anmodninger om medlemskab… Jeg har prøvet med min og venners konti, han lader ikke nye komme ind i gruppen. Han svarer heller ikke privat. Kan nogen i gruppen hjælpe med at lukke mig ind? Jeg er aktiv investor i Nanovector.

1 Like

Den gruppen er vel mer eller mindre død, synes heller ikke det virker som gruppens grunnlegger (Kim?) er så altfor seriøs.
Jeg er medlem der, men det skjer omtrent ingenting der.

1 Like

Jeg er også medlem der, men enig med Oilimp… det er meningsløst

1 Like

Bare å sette av en slump oljepenger i mnd folkens
.
Min konto vokser med i snitt 350 aksjer hver mnd så lenge kursen er der den er nå

Bare digger d :+1::+1::+1:

3 Likes

Hvordan eier de forskjelige NANO-aksjonærene her inne sine aksjer i NANO, privat eller via eget selskap? Selv er det har jeg en kombinasjon av privat (26.32%) og eget selskap (73.68%).

Det kunne vært litt spennende å hatt en anonym oversikt over den samlede eierandelen til deltakerne av NANO-aksjonærer her inne. Kanskje man utgjør en slags maktfaktor, om det skulle behøves ved en kommende anledning?

Har mitt i privat ASK.
Du får lage en anonym poll, bare ha liten slingring på alternativene, f.eks 1-2000 aksjer, 2-3000 osv, i stedet for 5-10.000, 10-20.000 osv. Blir litt mer nøyaktig, særlig hvis folk er ærlige,og ikke velger det de drømmer om, som enkelte som selger hele arven til familien for å kjøpe hundretusener av aksjer :sweat_smile::+1:

Hehe, ja du er inne på noe der :smile:,

Men kanskje det ville vært bedre om de som driver forumet kunne ha tilrettelagt det slik at man la inn antallet aksjer man råder over i hvilket som helst selskap på sin profil, i hvert fall for de som er innsidere her.

Så kunne man hatt en spørring for de forskjellige forumene om samlet eierskap i selskapet som diskuteres?

Finnes en egen tråd hvor du kan foreslå slik funksjonalitet til @pdx. Jeg tror likevel de færreste vil ønske å gå ut med hvor mye aksjer de har i ulike assets, og jeg tror det vil være en god del som vil skrøne.

Det finnes alt en portisfunksjon hvor man kan oppgi kjøp og salg som du sikkert vet men man får bare se %-vis eierskap ifht. kapital. Det er vel samme løsning som Shareville har.

1 Like

Tak Oilimp. Så er det mon anledning til at prøve dette forum :slight_smile:

3 Likes

Hyggelig gjensyn med 40-tallet;)

1 Like

giphy%20(2)

1 Like

Som @Nocturne sier finnes porteføljefunksjonen allerede. Jeg har lyst til å lage en graf som viser totalt antall aksjer eid av medlemmer over tid, kan være med på å vise interessen for de forskjellige aksjene.

5 Likes

Hei! I forbindelse med en tur til hovedstaden tenkte eg å delta på kvartalsrapport 22 August. Nokon som har deltatt tidligere som vil dele en kortfatta erfaring med det? Er det så enkelt som å møte opp?

1 Like

hei, det er bare å møte opp., ingen behov for registrering eller påmelding.

I fall det er krav til påmelding står dette i innkallingen.
For deltakelse på Q2 hos f.eks. PHO førstkommende onsdag er det krav til forhåndspåmelding.